Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan mitään huutonetistä!
Kiva ja edullinen syystakki pojalle, eilen hain paketin ja takissa oli kaupan hälytin kiinni!! Miten joku voi olla näin törkeä! Ilmoitin toki heti ja ilmoitusta ei enää löydy.
Kommentit (17)
olen itse tehnyt kymmeniä hyviä kauppoja.
Mihin ja miksi ei muka enää löydy? Miksi ylipäätään tehnyt jonnekkin ilmoituksen asiasta? Miksei tee enää siellä kauppaa?
Osaako jokun moninkertainen vastata?
Itsekin voit katsoa sitä vielä 1,5kk jälkeen, muuten löytyy lokista.
Vierailija:
kun kauppa on jo sulkeutunut.
Varsinkin jos ostaja haki ja näki tuotteen?
periaatteessahan poliisi ei tutki yksityishenkilöiden välisiä kauppoja. Mutta jos on kyse varastetusta tavarasta.
ja pyytäisin poistamaan hälärin. Tarinaa vaan tueksi, ostin tämän jo keväällä mutta silloin vielä liian iso pojallle ja nyt vasta huomasin hälyttimen. Tai sitten johonkin toiseen liikkeeseen jos joku merkkitakki.
Jep, eli siis varastettua tavaraa? Millä perusteella?
Poliisi tutkii yksityisten kesken tehdyt kaupat kyllä, varsinkin jos lievänkään petoksen merkistö täytyy. Itse olen tehnyt jo 6 rikosilmoitusta kaupoista ja poikkeuksetta hitaasti mutta varmasti tutkittu ja viety käräjille. Yleensä saan korvaus/tuomipaperit, jotka sitten vain perintätoimistoon ja korkoa kasvamaan... :)
ja hyväkuntoinen mutta edullinen takki!!!!
etkö kysynyt asiaa myyjältä? ois pitänyt.
Varsinkin jos syytätä varastetun tavaran myynnistä, pitää kyllä löytyä jotakin todisteita. Itselläkin noita häly- ja hologrammijuttuja tavarassa kiinni, eikä ole varastettua. Loppuunmyynnistä ja huoltojen alta haettua tavaraa.
Ne saa kotonakin pois.
hälyttimet alkoi soimaan ja puntista löytyi sinne unhotunut tarrahälytin..
eikä ollut eka kerta.
Jon - hälyttimet ei lähde ihan tavallisella magneetilla irti... Muille: jos ei ole väripatruunaa hälyssä, niin sen saa irti pihdeillä - tiukassa tosin on ja vaarana, että vaate repeytyy. Kannattais puhua asiasta sellaisen kaupan kassalla, jossa näkee, että on samanlaiset hälyttimet käytössä, kertoa tilanne mikä kävi ja kysyä josko he irrottaisivat sen, ettei syyttömälle (takin ostajalle) harmia kuitenkaan asiasta koituisi. Sitten, jos ja kun lupaavat, hae takki mukaan ja käy saman henkilön luona. Näin on toimittu omassa työpaikassani, jos jollekin on jäänyt hälytin kauempaa ostettuun vaatteeseen kiinni ja on tullut apua hakemaan. Hälyttimiä valitettavasti aina silloin tällöin jää vaatteisiin ja se on harmillista.
että tulen nämä otattamaan pois ja se on käynyt infossa ja kuittia ei ole kysytty, olen vielä ollut aika pettyneen näköinenkin kun olen joutunut ajamaan 20km moisen takia.
Nythän ap:n tapauksessa tietysti esim. prisma ei ole syypää, mutta miksi ap:n pitäisi puhua miten tässä nyt näin kävi, tyyliin.
Sanot, etät olet ostanut tuotteen jo jokin aika sitten ja nyt vasta huomasit ja kuittia ei ole enää tallella.
Ja se poistettiin kotona rautasahalla.
Miksi viimeinen kerta kun ostit?