Av:n lukijamatka Kärvisydämeen, kuka lähtee mukaan?
Varasin koko paikan meille toukokuun lopussa.
Riittääkö meillä rahat ja otetaanko lisäksi isompi teltta, että saadaan kaikki lapsetkin mahtumaan? Ruuat voidaan ottaa mukanamme. Kuka tuo mitä?
Kommentit (49)
Tämä äippyli on mukana. Otan mukaan teepparit ja yöppärit samaa kuosia mulle ja lapsille.
Voitaisiin pitää yhdessä työpaja jossa kaikki tekisivät itsellen Munsalan kansallispuvut.
Mä varmaan ehin viel mukaan. Ko saan silitettyä mun kukikkaan tunikan illatsuihin. Mä oon sillee jakaantunu persoonallisuus, olen näet samaan aikaan Porvoo Airlinesin lennolla Munsalaan, jo viidettä vuotta.
Blondie
Ps maksoin kyl kirjastokortilla etukäteen, kai näkyy?
Mitä, en tietenkään omallani, mitä mä sellaisella tekisin. Hah! Kas kun ei museo kortti... löysin prisman eestä ja oli viel voimassa... kai.
Miks tää ovi ei aukea!!!
Kerroin tuol toisel reisull täst reissust, voipi tulla ruuhkaa. He tuo kyllä 100 litraa sahtia, vaapukkamehua, 200g makaronilaatikkoa... vanukkait ei ennää oo, tietäjät tietää
B.
Vierailija kirjoitti:
Uppista
Nostin ton yhen taaperon koneeseen, kai se tänne oli tulossa, vaikka rääkyi niin pahalla äänellä?
Anonyymi - ikuisesti
Tulkaa mukaan, hoi.
Sen edullisempi reissu mitä vähemmän väkeä, eiku... siis pidot paranee tms
Mulla on just meneillään kausiverhojen vaihto. Vaihdan kevätverhot loppukevään verhoihin. Samoin opettelen kutsumaan kausivaloja nyt toukovaloiksi. Joten en kyllä ehdi mukaan tällä kertaa.