Av:n lukijamatka Kärvisydämeen, kuka lähtee mukaan?
Varasin koko paikan meille toukokuun lopussa.
Riittääkö meillä rahat ja otetaanko lisäksi isompi teltta, että saadaan kaikki lapsetkin mahtumaan? Ruuat voidaan ottaa mukanamme. Kuka tuo mitä?
Kommentit (49)
Poreeton poreamme on sit varattu mulle.
Vierailija kirjoitti:
Hei mulla on ehdotus! Voisko joku lomaileva opettaja tulla ja leikittää meidän kaikkien lapsia siellä teltassa koko viikonlopun, niin me saatais olla ihan rauhassa?
Kai sieltä joku blondi mamma löytyy vahtimaan kaikkien lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö mukaan Porvoosta. Entä lentoruokailut - onko riittävästi makaronilaatikkoa,. palakaaleja, kapriita, spagaattia ja riistä.
Entä riittääkö lapsille vanukkaista vaikka joku mies söisi niitä?
Porvoo Airlines tarjoaa tämän kaiken.
Myös suolapähkinöitä on.
Vierailija kirjoitti:
Kai rothwayler Tim tulee vahtikoiraksi niin uskaltaa nukkua jos jäädään yöksi?
Kyllä ja tuon lisäksi naapurin taostelukoiran niin saadaan olla varmasti rauhassa yöt.
Vierailija kirjoitti:
Poreeton poreamme on sit varattu mulle.
Syöt hernekeittoa ja teet omat poreet, joo ei sinne muut haluukaan sitte.
Jotenkin pitäis ensin löytää paluubussi täältä Hangosta toissakesäiseltä reissulta. Eväät loppui vuosi sitten, onneksi on ruokajako K-Supermarketilla
Huomioittehan majoituksessa sähköallerkikot. Viimeksi sain vakavan allerkiakohtauksen kun tämä oli jäänyt matkanjärjestäjältä huomioimatta asianmukaisesti.
Hopeakettu valkoisissa speedoissa jo odottaa nuorimpia mammoja allasosastolla.
Minä, minä, minä!!! Tulen mukaan, juuri elämä helpottanut (viimeinkin krapula on ohi, muisti tosin mennyt yhä ja vain hataria katkelmia, muistaako kukaan mitä muuten tein?) saimaan reissun jälkeen!!
Siis jouluksi kotiuduttiin sieltä, sen muistan, mutta kivaa oli. Kai. Mutta krapula on viimeinkin ohi, eli kohti uusia seikkailuja. Kai mukaan mahtuu? Ja mihinkä siis me mennään? Koska, anoppi pitää saada vahtimaan miestä + lapsia, av-matkalaukun onkin jo pakattuina yhä viime reissun jälkeen.
Koska me mennään, mitä maksaa?
Voisko tää kerrankin olla sellainen henkistymis-hyvänolon-retriitti? Hymistellään vaan mukavia toisillemme ja halaillaan. Onko pakko ottaa viinat, lapset ja riitapukarit mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapsi vapaalle puolelle. Otan omat eväät ja tuun ihan kollareilla.
Se on gollece! Etkö osaa kirjoittaa? Ota fleeze-viltti mukaan picnik-huovaksi.
"golitsi".
Onko siellä holvikaaria vai pitääkö ottaa oma mukaan?
Paljonko Kärvisydämen baarissa maksaa olut? Jos se on yli vitosen, kannattaa käydä Tallinnan kymmenen euron päiväristeilyllä ostamassa kärryllinen Sakua ennen Kärvisydämen matkaa.
Joo, mukana! Mutta mä sitten olen itsestäni huolta pitävä nainen. En yritä olla erityisen kaunis, esim. meikkaan vain kevyesti, mutta mua ihaillaan aina! Tuntemattomat ihmisetkin. Ihailevia katseita yleensä, mutta jotkut naiset katsovan vihaisesti. Hehän ovat tietenkin kateellisia.
Lähden siis mukaan, jos te muut olette valmiit siihen, että kaikki muut asiakkaat huomaavat vain minut.
Riippuu nyt ihan siitä tuleeko mukaan varakkaita, vaikutusvaltaisia vanhempia herrasmiehiä joista minä aina syvästi viehätyn.
N 21 v.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä holvikaaria vai pitääkö ottaa oma mukaan?
Jos röpelötiilistä haluaa, niin omat mukaan. Punainen plyyshisohva ja puuvillainen vyö löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sydän kirjoitetaan yhdellä ämmällä.
Yksi ämmä riittää, tai parempi ettei olis sitäkään.
Se on kutupaikka pariskunnille. Rääkylaukut on jätettävä anopin huomaan. 👍
Bussissa katotaan VHS:ltä "Sydän karrella" ja "Rankka päivä"