Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras MEIKKIVOIDE rasvoittuvalle pintakuivalle iholle?

Vierailija
18.08.2008 |

Olen vähän harkinnut Diorin Diorskin Foreveriä. Onko kenelläkään kokemusta siitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta n 33e. Tosi riittosa

Vierailija
22/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ehdotuksia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko mua, mä olen kokeillut käytännössä kaikki markkinoilla olevat meikkivoiteet ;)

Vierailija
24/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko mua, mä olen kokeillut käytännössä kaikki markkinoilla olevat meikkivoiteet ;)

Se peittää hyvin, mutta ihoni kyllä kiiltää jo puolen tunnin kuluttua :-/ Pitääpä hankkia tuota Sisleya!

Vierailija
25/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä iho aina jostain ihan hilseilevän kuiva ja jostain ihan rasvanen. Blasco on ainut mitä edes pystyy käyttämään näyttämättä pakkelinaamalta.

Ja olen kokeillut satoja voiteita, hintahaarukasta 5-100 euroa.

Vierailija
26/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä aina kun tarvitsen "varmaa" meikkiä. Sellaisenaan se voi alkaa kiiltää, mutta laitan irtopuuteria T-alueelle niin kestää koko päivän. Ostan netistä, CosmeShop.

Vierailija
27/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun iho on just sellainen tosi helposti kiiltävä, mutta tosi pintakuiva, ja olen oikeasti tässä vuosien mittaan kokeillut lähes kaikki markkinoilla olevat voiteet mitä on (tämän tyyppiselle iholle). Ainoa joka pysyy mattana on tuo Sisley, myyjä sanoikin mulle, kun epäröin sitä sen hinnan takia, että kun hankkii tuon Sisleyn niin on yksi murhe elämässä vähemmän. Ja oikeassa oli! On uskomaton tunne, kun ei tarvitse miettiä kiiltääkö naama ja onko meikki pysynyt hyvänä! Toki joudun tuossakin lisäämään 1-2 krt päivän mittaan puuteria, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen, että joutuu lisäämään sitä 15 min välein (kuten muissa meikeissä mun pitää)!

Vierailija
28/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ostaa halvempi. Pitäisi olla ohut, peittävä ja kestävä.

Ap

Vierailija
29/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon sisleyn jälkeen on mun mielestä toiseksi paras, olikohan joku mat lumiere?? Tai sitten myös MACilla on hyvä meikkivoide, mutta sitä saa vaan Helsingin Stockmannilta (asutko pk-seudulla)? Noi on mun mielestä ne parhaat tuon Sisleyn jälkeen.

Vierailija
30/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit se iso purkki maksaa 15e joka kestää iankaiken..... Että silleen ;)

Noi väritestitkin kestäää meeeelko kauan... Mulla koko kesän jo kestäny :D

Vierailija
31/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt en täällä töissä kyllä muista sen tarkempaa nimeä. Sellainen nopeasti mattautuva ja puuteroituva voide.

Mulla juuri sopiva ja täydellinen meikkivoide! Omakin ihoni on rasvainen mutta kuivahtaa helposti pinnalta. Tämä ei kiillä, mutta ei myöskään kuivata lisää.

Vierailija
32/32 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU! Näytän todellakin juuri siltä miltä olen aina halunnut näyttää: Iho on tasainen, himmeäpintainen, kauniin sävyinen eikä näytä edes meikatulta. Uskomatonta, että meikkivoide voi olla näin ohutta mutta peittävää. Kiitos suosituksesta!

Ap.