Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ns. tapailusuhde, oletko edelleen sinkkustatuksella somessa?

Vierailija
20.06.2023 |

Missä kohtaa muutat sen, poistut deittisovelluksista ja sinkkuryhmistä?
Ja jos et ole koskaan edes ollut deittisovellulsissa tai sinkkuryhmissä, tämä ei koske sinua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhdestatus ei ole näkyvissä somessa

Vierailija
2/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi edes vastasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
4/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt somessa mitään sinkku-statusta. En edes ymmärrä sellaisen pointtia.

Vierailija
5/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen, tapailu on tapailua eikä yhdessä oloa.

Vierailija
6/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä pitänyt somessa mitään sinkku-statusta. En edes ymmärrä sellaisen pointtia.

Status pitää olla näkyvissä, jos aikoo liittyä facen sinkkuryhmiin

Vierailija
7/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen edelleen sinkku ja tapailen muitakin. En ole luvannut kenellekään yhtään mitään. 

Vierailija
8/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä, että haluan muiden tietävän että olen sinkku ja saatavilla. 

Vierailija
9/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Status pitää olla näkyvissä, jos aikoo liittyä facen sinkkuryhmiin

Enpä ole liittynyt facen sinkkuryhmiin

-1

Vierailija
10/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi edes vastasit?

Siksi kun kysyttiin. Otsikko luetaan muu on vain välttämätön paha.

Ja tää on keskustelupalsta, jossa jokaisella on äänioikeus.

eri

Vierailija
11/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi edes vastasit?

Missään ei sanottu, että ei saa vastata, jos ei ole parisuhdestatusta näkyvissä, vaikka olisi tapailusuhteessa. Luulin, että kysymys oli heille, jotka ovat tapailusuhteessa.

Vierailija
12/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siinä ladellaan ummet ja lammet miten olen ainut mitä haluaa ja sovitaan ettei muita katsella, sitten kuitenkin facessa.... "sinkku"

Vierailija
13/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä parisuhdestatustani ikinä näkyvissä missään. Toki en ole Facebookiin muutenkaan mitään postannut noin 10 vuoteen.

N35

Vierailija
14/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailusuhde? LOL :D

Vierailija
15/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi edes vastasit?

Missään ei sanottu, että ei saa vastata, jos ei ole parisuhdestatusta näkyvissä, vaikka olisi tapailusuhteessa. Luulin, että kysymys oli heille, jotka ovat tapailusuhteessa.

"edelleen sinkkustatuksella somessa" mielestäni sisältää oletuksen, että on ollut sinkkustatuksella somessa ennen.

Vierailija
16/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin sinkkustatukselle jossain vaiheessa. Välillä status oli kokonaan piilotettu, miehelle tämäkin näytti olevan vaikeaa muuttaa.

Ja paljon myöhemmin selvisi että hän oli jossain sinkkuryhmässä vieläkin, eikä halunnut sieltä pois, koska "ei hän sitä edes koskaan käytä".

En tiedä mikä hänen statuksensa tällä hetkellä on, taitaa päissään aina eksyä johonkin treffipalstoille ja chatteihin.

Lähdinkin viikko sitten kyllä luotaan sillä ajatuksella, että en enää palaa. Toivottavasti onnistun siinä.

Vierailija
17/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies, tapailunainen, tapailusuhde = typeriä ilmaisuja.

Vierailija
18/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palasin sinkkustatukselle jossain vaiheessa. Välillä status oli kokonaan piilotettu, miehelle tämäkin näytti olevan vaikeaa muuttaa.

Ja paljon myöhemmin selvisi että hän oli jossain sinkkuryhmässä vieläkin, eikä halunnut sieltä pois, koska "ei hän sitä edes koskaan käytä".

En tiedä mikä hänen statuksensa tällä hetkellä on, taitaa päissään aina eksyä johonkin treffipalstoille ja chatteihin.

Lähdinkin viikko sitten kyllä luotaan sillä ajatuksella, että en enää palaa. Toivottavasti onnistun siinä.

Tapailu ei ole seurustelua, eikä siinä vaiheessa ole sitouduttu vielä mihinkään

Vierailija
19/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole seurustelua, eikä siinä vaiheessa ole sitouduttu vielä mihinkään

Kyllä tapailussakin voidaan sitoutua siihen ettei muita ole. Minä ainakin kutsun tapailuksi, kun ei tällä iällä viitsi seurustelustakaan puhua, kun ei olla muuttamassa yhteen koskaan.

Miehestä en tiedä, hän saattaa hyvinkin puhua seurustelusta.

Ehkä minäkin alkuun olin siellä vähän seurustelun suuntaan kallistumassa, mutta omalta osalta määrittelin vain tapailuksi noiden kaikkien ikävien juttujen jälkeen.

Vierailija
20/24 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi edes vastasit?

"edelleen sinkkustatuksella somessa" mielestäni sisältää oletuksen, että on ollut sinkkustatuksella somessa ennen.

Ja tuohon voi myös vastata, että en ole sinkkustatuksella tai millään muullakaan statuksella somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi