Minkä takia tyttöjä ei saa sanoa tytöiksi ja poikia pojiksi?
Miten se on joidenkin mielestä epätasa-arvoista?
Kommentit (49)
No, eihän tuo nyt niin vakavaa ole, mutta voisihan lapsiakin kutsua ihan nimeltä. Tai yleisesti lapset, oppilaat jne. Miksi ylipäänsä kutsua oletetun sukupuolen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
No, eihän tuo nyt niin vakavaa ole, mutta voisihan lapsiakin kutsua ihan nimeltä. Tai yleisesti lapset, oppilaat jne. Miksi ylipäänsä kutsua oletetun sukupuolen mukaan?
Niinpä. Ei kukaan tee tuntemattoman ihmisen sukupuolella mitään enkä ymmärrä miksi sillä on niin valtava painoarvo jollekin. Se on vain ominaisuus muiden joukossa.
Olen ihmetellyt samaa, ihme juttuja nykyään että ollaan sukupuolettomia. Mites nainen ja mies sanotaan nykyään ?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa, ihme juttuja nykyään että ollaan sukupuolettomia. Mites nainen ja mies sanotaan nykyään ?
Ei tarvitse eritellä mitenkään, kiitos, sinuttelun yhteydessä. Sellaista tarvetta ei nimittäin tule.
Puhu yleisesti vaan ja käytä noita termejä, niin kuin niitä käytetään.
Ei se ole epätasa-arvoista vaan epäinhimillistä, sillä se rikkoo naisoletettujen sukupuolen itsemäärittelyoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisia ja miehiä, on synnyttäjiä ja siittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana sukupuolta ei saa olettaa. Ei ole tyttöjä tai poikia, on vain sukupuolettomia. Jotkut vanhemmat haluavat lastensa päättää, mitä sukupuolta ovat.
Ei eläimetkään päätä onko pennut uroita vai naaraita, mietipä kuinka kävisi lisääntymiselle ja elämälle jos tähän lähdettäisiin.
Eiköhän tämä ole vain ihmisten juttuja. Eläimet voi jättää tästä pois.
Niin voi. Ei iso urosnorsu identifioidu pieneksi naarasnorsuksi.
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Koiranpennuistakin ( esim Pentulive) heti syntymän jälkeen ilmoitetaan onko tyttö vai poika, uros vai naaras. On erittäin, erittäin harvinaista, ettei sitä heti erottaisi. Emme voi elää todella pienen vähemmistön mukaan.
Miten mikään tuosta pakottaa sua elämään yhtään millään tavalla?
WOKE. EIköhön Trump korjaa tämän epåäkohdan.