Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suojaatte kasvonne auringolta?

Vierailija
15.05.2022 |

Aurinkorasvat ovat niin iljettävää mönjää.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaavien lierien ohella sivelen kasvoille actinicaa. Myydään apteekissa, suojakerroin 50+.

Lisäksi pitkät hihat.

Vierailija
22/34 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän miehillä ei syöpä ja rypyt räjähdä käsiin kun tuskin keskimäärin kauheasti voiteita käyttävät. Osittain aurinkorasvahulluus on kyllä markkinamiesten juttu.

Ihosyöpää esiintyy miehillä enemmän kuin naisilla

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00671

Miehillä on myös paljon aurinkovaurioita ihossaan. Kulkenet silmät kiinni jos et ole huomannut.

Vähän useammin miehillä kuin naisilla. Lasten siis pienten ihokin yleensä suojataan vain vaatteilla/hatuilla, joten edelleen väitän että osittain markkinamiesten juttuja. Itse en naamani tunge mitään myrkkykemikaaleja. Fysikaalinen suoja toinen juttu. Ei ole ainakaan vielä yhtään ryppyä 40 ikään, vaikka en vauhkona olekaan rasvoja lätrännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meikkivoiteessa on sk 45

Vierailija
24/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkä iho enkä kestä mitään aurinkovoiteita. Olen testannut monia eri merkkejä ja saan kaikista allergiareaktion, jossa naama turpoaa ja muuttuu punaiseksi jopa pariksi viikoksi! Koska aurinkovoiteissa on niin monta kemiallista ainetta, ei syypäätä löydy.

Siksi kuljen lierihattu päässäni aina.

Vierailija
25/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kulttituotteeksi muodostunutta LaRoche Posay antihelios spf 50 kasvoille. Uskomattoman kevyt ja antaa iholle tasaisen pinnan. Itselläni on se värillisenä, eipä tarvitse meikkivoiteita miettiä.

Vierailija
26/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun kävelemään pitkän matkan auringonpaisteessa, panen lippalakin päähän ja koronamaskin naamalle. Tosin maskia en jaksa yleensä koko matkaa pitää, vaan otan sen välillä pois ja sitten taas jossain vaiheessa vedän uudestaan naamalle.

Vierailija
27/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoiteella ja viime vuosina myös lippiksellä tai jollain lierillisellä hatulla.

Vierailija
28/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku ulkona valoisaan aikaan ellei taivas ole umpipilvessä ja/tai sada vettä. Inhoan liikaa valoa sekä etenkin liikaa lämpöä.

Vierailija
29/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen varjossa sekä käytän lierihattua ja isoja aurinkolaseja.

Vierailija
30/34 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunnulla

Vierailija
31/34 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihon kiiltoa hillitsevää mattaista sk50-päivävoidetta joka sopii myös ja nimenomaan meikinkin alle aina huhti-syyskuun välisenä aikana.

Ja jos pidempään joudun ulkona oleilemaan, kuten töissä, niin isolieristä hattua joka antaa suojaa myös kasvoille+niskalle.

Ja tietty aurinkolasit, koska silmätkin voi palaa ja lisäksi kirkas auringonvalo ärsyttää.

Vierailija
32/34 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herkkä iho enkä kestä mitään aurinkovoiteita. Olen testannut monia eri merkkejä ja saan kaikista allergiareaktion, jossa naama turpoaa ja muuttuu punaiseksi jopa pariksi viikoksi! Koska aurinkovoiteissa on niin monta kemiallista ainetta, ei syypäätä löydy.

Siksi kuljen lierihattu päässäni aina.

Mulla oli sama, sitten löysin Cliniquen kosteusvoiteen keltaisessa purkissa. Siinä on siis muistaakseni 40 suojakerroin. Käytän sitä päivävoiteena, mutta en siis todellakaan ota aurinkoa, käytän hattuja jne

Vierailija
33/34 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide ja hellehattu. Se on nyt vaan hyväksyttävä, että Suomessa on hellekesiä ja meidän pitää oppia hellehattu kulttuuri.

Vierailija
34/34 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide kasvoille päivittäin, Patyka ollut nyt käytössä ja nyt tulee testiin Korealaista voidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme