Mitä parisuhteessa saa odottaa?
Luin paria ketjua, jotka tiivistetysti liittyivät yhteiseen aikaan ja odotuksiin, jolloin toinen halusi enemmän yhteistä aikaa kuin puoliso.
Vastaukset vaan olivat luokkaa "kai nyt aikuinen ihminen pärjäät yksin viikonlopun" "elä omaa elämääsi" - no pärjään vallan mainiosti, mutta se "oma erillinen elämä" on usein ongelmani ja alan kasvaa erilleen.
Siis, eikö saa odottaa toiselta yhtään mitään?
Kommentit (12)
Aina vastaukset on, että "haluat määrätä miestä".
Miehet eivät tarvitse suhteessa mitään, naisten kotkotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, jos täällä kysytään. Mammat on itsenäistä, voimaantunutta porukkaa.
Voitelevat omat tarpeensa itse.
Toiset tarvitsevat enemmän omaa aikaa ja toiset ovat symbioosi-ihmisiä. Ideaali tietysti on, että samanlaiset löytäisivät toisensa. Jos on kuitenkin kovin erilaisen kanssa lyönyt hynttyyt yhteen, niin sitten pitää tehdä kompromissejä.
Piti olla *hoitelevat, mutta totta molemmat 🤣🤣🤣
Tässäpä tämä menee. Odotan, etten saa selkääni ja muu on bonusta.
Samaa miettinyt. Tässä juuri laittamassa eroa tulille, koska meillä ei ole tarpeeksi yhteistä ja mies alkanut vähättelemään mun juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Tässä juuri laittamassa eroa tulille, koska meillä ei ole tarpeeksi yhteistä ja mies alkanut vähättelemään mun juttuja.
Kysyitkö täältä neuvoja?
Tuttua juttua. Tuntuu, että kaikki, IHAN kaikki on miehille vaatimista. Siis se, että ilmaiset omat tarpeesi tyyliin " olisi kiva mennä joskus leffaan kahdestaan tai jopa johkin reissuun" " kaipaan sitä, että kertoisit positiivisista tunteista minuun". Jos erehdyt odottamaan jopa hatkittua lahjaa tai kukkia joskus, niin olet todella vaativa.
Oletettavasti on käynyt todella paska tuuri miesten suhteen, mutta olen melkein valmis allekirjoittamaan sen, että ainoa miksi miehet on parisuhteessa on seksi. No, siitäpä sitten ihmettelemään miksi lopulta seksuaalisinkin nainen tulee haluttomaksi. Hmm.
Mitään ei haluta antaa, mutta kaikki pitäisi saada.
Ei mitään, jos täällä kysytään. Mammat on itsenäistä, voimaantunutta porukkaa.