Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö Tinder treffeille venäläisen miehen kanssa?

Vierailija
15.05.2022 |

Asun itärajalla ja Tinder näyttää paljonkin miehiä rajan toiselta puolelta. En niistä tykkäile, koska ei sinne nyt edes pääse, enkä menisi. Vastaan tuli kuitenkin mies joka asuu tällä puolella, ilmeisesti töissä naapurikaupungissa. Tykkäsin, kun komea on ja Match tuli. Laittoi heti minulle viestiä, mutta venäjäksi. En puhu itse venäjää ja en sitten tiedä miten vastaisi, suomea vai kokeilenko enkkua. Ei minulla ole mitään tavallisia venäläisiä vastaan, mutta kunhan pohdin. Mitään vakavaa suhdetta en ole etsimässä, tulee jos on tullakseen.

Kommentit (7)

1/7 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan treffeille, jos löytyy yhteinen kieli. Venäläiset miehet ovat ihan samanlaisia kuin suomalaisetkin.

Vierailija
2/7 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pohdi treffejä ihmisen kanssa jonka kanssa en ole edes jutellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pohdi treffejä ihmisen kanssa jonka kanssa en ole edes jutellut.

Minä taas en edes matchaa sellaista kenen kanssa en voisi lähteä treffeille. Toki joskus jutellessa huomaa, että ei iske. Nyt vaan pohdin miten muut tällä hetkellä ajattelee tuon venäläisyyden. Taidan vastata suomeksi, täällä me kuitenkin ollaan. Jos ei osaa kuin venäjää, voi olla turha lähteä treffeille tai edes sänkyyn seuraksi.

Vierailija
4/7 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja venäläinen mies olisi kiva niin voisin lähteä.

Vierailija
5/7 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin sitten suomeksi. Hän jatkoi venäjäksi. Eli keskustellaan Google kääntäjän avulla. :D Eli tuskin mitään suurta romanssia tulee, mutta onhan tää nyt ajankulua.

Vierailija
6/7 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuu vielä niskalaukauksen, kun Venäjän ja Suomen välinen sota alkaa.

Vierailija
7/7 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampuu vielä niskalaukauksen, kun Venäjän ja Suomen välinen sota alkaa.

Kun? 😂😂 Eihän niillä ukot riitä edes Ukrainaan. Kaikki vähänkään fiksut sieltä pois lähtee, niinkuin varmaan tuokin Tinder mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi