Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, kuhmurainen iho

Vierailija
15.05.2022 |

Joo, ylipainoa on tullu viime vuosina. Katsoin äsken peilistä paljasta ahteriani ja järkytyin... Miksi takapuoleni on täynnä kuhmuroita, monttuja...? Lähteeköhän ne pois laihdutuksessa, vai olenko onnistunut saamaan ne ikuisesti itselleni? Selluliittia kai se on, mutta ne on todella isoja monttuja... Pärseeni on kuin perunapelto voi helvatta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja ruoka vaikuttavat. Muhkuratkin kaipaavat monipuolista ja ravintorikasta ruokaa. Turhakaloriset ruoat eivät tee hyvää keholle ja elimistölle.

Ravinto, liikunta, uni ja riittävä, ei liiallinen vedenjuonti. Näillä voi paljon.

Tsemppiä 🥰

Vierailija
2/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoikalle ihmiselle tuli selluliittia kun imetin. Ei siihen elintavat ole niinkään syynä vaan geenit, on olemassa lihavia joilla ei juuri selluliittia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä???? Oletko malli tai julkkis?

Vierailija
4/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on selluliittia, mutta hän on myös todella ylipainoinen. Itse olen lihonut kortisonin myötä +30kg... Ei hittolainen, järkytyin kyllä totaalisesti... Jokohan ruokavalio nyt muuttuisi terveempään, alkaa kaikki huonot asiat ilmenemään kehossa, niin sisäiset kuin ulkoiset. Saamari sentään kun erehdyin katsomaan tuota peräsintäni, nyt näen ens yönä taatusti unta vaan siitä perunapellosta... Ap

Vierailija
5/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä???? Oletko malli tai julkkis?

En ole malli, enkä julkkis. Mutta ei voi olla tervettäkään sen näkönen perse kuin mikä mulla on. Oikeasti. Ap

Vierailija
6/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönenkö? https://img.freepik.com/free-photo/fat-woman-with-cellulite-her-buttock…

Pahempi... Toihan on sileä verrattuna meikäläisen äässiin... 🙈

Vierailija
8/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmönenkö? https://img.freepik.com/free-photo/fat-woman-with-cellulite-her-buttock…

Yritin etsiä pahimman mahdollisen kuvan, mutta ehkä Google on piilottanut ne rajuimmat...

Vierailija
9/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä pahimman mahdollisen kuvan, mutta ehkä Google on piilottanut ne rajuimmat...

Googlasin nyt itsekin ja eihän sieltä löydy yhtään läheskään niin pahaa kuin omani. Hittolainen sentään... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi