Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten takaapäin?

Vierailija
15.05.2022 |

Jos tykkäätte takaapäin naimisesta, niin missä asennossa tarkemmin sanottuna olette ja ennen kaikkea mitä odotatte tai haluatte miehen siinä tekevän? Kiitos jos voitte neuvoa :)

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras on se, jos miehellä riittää jaloissa puhtia, että nainen on polvillaan pää ja hartiat sängylle tai lattialle painettuna ja mies ottaa naisen kyykyssä polvistaan joustaen, ei polvillaan. Työntöihin tulee voimaa ja pitkänä naisena saan oikein kunnolla munaa yläviistosta. Isommalla pelivälineellä alkaa nautinnollinen kiljahtelu jo parin työnnön jälkeen. N38

Mulla toimii parhaiten tämä seksin loppupuolella. Keski-ikäinen fwb ottaa tuon asennon viimeiseksi asennoksi ennen orkkuaan. Miehen jalat on oman lantioni kohdalla ehkä jopa vähän edempänä. Etenkin ensimmäiset työnnöt tosiaan tuntuu, mutta niihin tottuu aika pian ja saan helposti orkun vaikka olen lauennut jo aiemmin. Nuoret miehet asettuu aina polvilleen taakse ja vaikka seksi takaapäin tuntuu silläkin tavalla ihan kivalle, sitä ei voi verrata siihen, kun mies työntelee kiihtyvään tahtiin kyykkyasennosta. N 18

Vierailija
62/66 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinä kertoina kun vaimo laukeaa ennen minua niin hän asettuu takaapäin pantavaksi niin että jos ollaan sohvalla niin hän kumartuu reunan yli niin että on pää alaspäin. Sängyssä taas joko pylly pystyssä ja pää tyynyssä tai sitte pää sängyn laidan yli alaspäin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suihkussa ja mies pani kielellä peppuun. Ihana vahva orkku tuli😜😍

En tiennyt että tykkään.

Vierailija
64/66 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suihkussa ja mies pani kielellä peppuun. Ihana vahva orkku tuli😜😍

En tiennyt että tykkään.

Voisitko kertoa tapahtuneesta hieman yksityiskohtaisemmin?

Kyykistyikö mies yhtäkkiä taaksesi ja työnsi kielen suoraan sisään vai oliko hienovaraisempaa?

Vierailija
65/66 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saunassa niin että nojaan seisoviltani lauteeseen tai pukuhuoneessa penkkiin, mies hieroo samalla klittaani tai sängyssä välilä mies seisoo sängyn vieressä tai perinteinen doggy style sängyssä ja pidän samalla vibraa klitallani. Aina on orkku tullut. N49

Vierailija
66/66 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä saunassa niin että nojaan seisoviltani lauteeseen tai pukuhuoneessa penkkiin, mies hieroo samalla klittaani tai sängyssä välilä mies seisoo sängyn vieressä tai perinteinen doggy style sängyssä ja pidän samalla vibraa klitallani. Aina on orkku tullut. N49

Kuulostaa hyvältä. M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi