Naiset, miten takaapäin?
Jos tykkäätte takaapäin naimisesta, niin missä asennossa tarkemmin sanottuna olette ja ennen kaikkea mitä odotatte tai haluatte miehen siinä tekevän? Kiitos jos voitte neuvoa :)
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin on ihan ehdoton lemppari! Pylly pystyssä kontillaan, mies ottaa lanteista kunnolla kiinni,nai alkuun hitailla syvillä työnnöillä,loppua kohden nopeammin, oikein riettaalla tuulella ollessa sormi vielä pyllyyn-tai lopuksi muna.
Raaka, keitetty vai paistettu?
Minä tykkään ehdottomasti niin että käteni on kiinnitetty narulla tai käsiraudoilla selän taaksi ja sitten jotain tukea vasten, kuten esim. niin että minut "kaadetaan" mahalleen pöydälle. Mies pitää jalkani levällään omilla jaloillaan ja ottaa minut siinä ns. väkisin.
Myös se että olen polvillani (kädet kuten yllä) jonkun rahin tai matalan pöydän päällä ja mies ottaa minut siinä myös polvillaan ollen on ihanan kiihottavaa.
Nainen peppu pystyssä, mies saisi puristella vähän pebaa kunnolla, sitten kädet lanteille ja menoksi - Yeehaa 🤠
Joko perus kontillaan, mies ottaa lanteista kiinni ja antaa mennä. En pistä pahakseni jos välillä myös läpsäisee pepulle tai sormeilee anusta ulkopuolelta. Toinen lemppari on tyyny lantion alla vatsallaan maaten ja mies työntyy takaa. Laitan samalla omat sormet klitalle ja ihan mieletön orkku on taattu!
Kontillaan pää alhaalla, peppu ylhäällä. Mahdollisimman rajua ja nopeatahtista (paitsi, jos vehje on yli 16cm niin sitten sattuu). Itse voin hieroa klitoristani. Parasta, jos mies työntelee kostutettua sormea peppuun samalla.
N41
Paras on se, jos miehellä riittää jaloissa puhtia, että nainen on polvillaan pää ja hartiat sängylle tai lattialle painettuna ja mies ottaa naisen kyykyssä polvistaan joustaen, ei polvillaan. Työntöihin tulee voimaa ja pitkänä naisena saan oikein kunnolla munaa yläviistosta. Isommalla pelivälineellä alkaa nautinnollinen kiljahtelu jo parin työnnön jälkeen. N38
Ei läiskimistä, ei sormea peppuun, ei nopeaa nylkyttämistä. Muuten ihan hyviä ohjeita aiemmin.
Meillä lusikassa, jolloin mies hyväilee samalla klitorista. Aivan mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ehdottomasti niin että käteni on kiinnitetty narulla tai käsiraudoilla selän taaksi ja sitten jotain tukea vasten, kuten esim. niin että minut "kaadetaan" mahalleen pöydälle. Mies pitää jalkani levällään omilla jaloillaan ja ottaa minut siinä ns. väkisin.
Myös se että olen polvillani (kädet kuten yllä) jonkun rahin tai matalan pöydän päällä ja mies ottaa minut siinä myös polvillaan ollen on ihanan kiihottavaa.
Huomenna ekat treffit. Pitänee kokeilla, kuuluuko suuhun sitoa pyyhe tms? asun kerrostalossa.
Kiitoksia, naiset! Harvinaisen asiallinen ketju. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin on ihan ehdoton lemppari! Pylly pystyssä kontillaan, mies ottaa lanteista kunnolla kiinni,nai alkuun hitailla syvillä työnnöillä,loppua kohden nopeammin, oikein riettaalla tuulella ollessa sormi vielä pyllyyn-tai lopuksi muna.
Raaka, keitetty vai paistettu?
Noh, mielellään raaka (paljaalla) ja kova (muttei keitetty) 😜
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä! Ja muista aina kartoittaa kumppanin toiveet ja rajat, älä mene ilman lupaa työntämään sormea peppuun, sitomaan toista tms.
Vierailija kirjoitti:
EVVK mua. Ihan vaan KOIRIEN juttu (ja muiden elukoiden, siat,jne. apinat). Ei kuulu ihmisille toi: naisilla ei ole niin väliä, koska eivät omista Sielua! (sen voi hyvin nähdä lukea täältäkin naisten vastauksista).
Vain yksi ja oikea tapa ihmiselle. Se on lähetyssaarnaajan asento. Pitäs kelpaa jokaiselle naiselle myös! Vaan eihän se niin käy.. ikinä, kun:
yhdelläkään naisella ei ole Sielua!
Lääkkeet!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä! Ja muista aina kartoittaa kumppanin toiveet ja rajat, älä mene ilman lupaa työntämään sormea peppuun, sitomaan toista tms.
En ole ap, mutta oikeastiko kesken panon pitäisi naiselta kysyä lupaa sormen laittamiselle peppuun? Eikös se vähän latista tunnelmaa...?
Siinä on juurikin se vähän rietas meno, kun peppu pystyssä ja paikat tyrkyllä on siinä miehen edessä. Alistunut olo vähän ja vain toisen ns armoilla. Tykkään ja kiihotun, jos vielä tukasta tai niskasta välillä kunnon ote ja saa puhellakin rivoja siinä asennossa mielellään. Tämä vain oma mielipiteeni, orkku tulee jos pääsen vähän hiplaamaan itseäni samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta oikeastiko kesken panon pitäisi naiselta kysyä lupaa sormen laittamiselle peppuun? Eikös se vähän latista tunnelmaa...?
No itse näkisin,että voisi yleispätevästi ennakkoon kysellä hieman mieltymyksistä,luulen että moni joka on ehdottomasti peppujuttuja vastaan,tuo sen kyllä esiin ensitilassa. Muussa tapauksessahan tuota voi koittaa hienovaraisesti lähestyä käytännössä, hyväillä sormella tuuppaamatta heti sisään,ja kuulostella,tykkääkö toinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanonut että kesken panon vaan ihan hyvä jutella näistä asioista ja omista mieltymyksistä jo ennen seksiä. Jos mua yhtäkkiä varoittamatta joku alkaa hullun lailla läpsimään, tunkemaan sormia peppuun, vetämään hiuksista ja ties mitä niin erittäin todennäköisesti on viimeinen kerta kun hänen kanssaan harrastan seksiä. Mieluummin aina kysyy luvan kuin että on kysymättä ja menee metsään. En pidä kommunikointia millään lailla tunnelman latistajana seksissä, päin vastoin se voi viedä nautinnon uusiin ulottuvuuksiin, kun oppii mistä asioista ja millaisesta kosketuksesta kumppani nauttii ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ekat treffit. Pitänee kokeilla, kuuluuko suuhun sitoa pyyhe tms? asun kerrostalossa.
Ei kuulu pyyhe, mutta suupallo ja suurengas on kyllä välillä mukana. Pallosta tykkään enemmän, jos ja kun on "pakko" käyttää, mutta mies taas haluaa minun käyttävän rengasta, jolloin voi laueta tai "naida" suuhuni tarpeen tullen. Eli 50-50 on pallo ja rengas, mutta ei läheskään joka kerta (asumme ok talossa ja naapureita ei ole vieressä 😉)
harvoin on. vain kun naisella dildo tai suupallo suussa niin silloin kyllä. voin sitoa naisen kädet kiinni käsiraudoilla tai köyden avulla kun naisen ollut 'tarpeeksituhma' ja silloin annan myös raipalla piiskaa perseelle. harvoin kuitenkin takaapäin.