Paljasta päiväkoti, jonka hoitoon olet tyytyväinen!
Kertokaa tässä ketjussa sen päiväkodin nimi, jossa lapsesi saa hyvää hoitoa! Minä aloitan:
Nahkialan pk, Akaa
Lapseni ryhmässä ihania, lämminhenkisiä ja ammattitaitoisia hoitajia, jotka todella tuntuvat välittävän lapsista. Myös yhteistyö vanhempien kanssa osataan. Lapseni viihtyy erinomaisesti.
Miinusta annan ruoan laadusta, mutta tilanne on sama koko Akaassa.
Kommentit (208)
Hattelmalan päiväkoti, Häneenlinna
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:54"]
Kartanonkujan päiväkoti :)
[/quote]
Auttaa ihan hel**tisti, kun et laita paikkakuntaa.
Täällä myös tykätään Vuosaaren Montessoripäiväkodista! Ihan loistava henkilökunta, hyvä ryhmäjako.
Täältäkin iso ääni Hansin vuoropäiväkodille Vantaalla :) Mahtavaa työtä tekevät!
Hansin pk, Vantaa. Ympärivuorokautinen. Mielettömän ihana henkilökunta ja hyvä, huolehtiva hoito. Tätä on ollut jo yli 20 vuotta, omista kokemuksista jo aikaa,mutta sama tahti kuulemma jatkuu. Hienoa!!!
Olen saattanut jo vastata tähän kun on jo vanha ketju. Mutta ollaan oltu tosi tyytyväisiä meidän lasten päiväkotiin. Mäntyrinteen pk Oulussa.
Tarjalaxin päiväkoti ja Lystimäen päiväkodin Sinipiiat Espoossa. Ihan fantastisia hoitajia ja kotoisa tunnelma molemmissa!
Iso päiväkoti, pienet ryhmät, hyvä ja ammattitaitoinen henkilökunta.
Päiväkoti Kuperkeikka Espoo. Ihan vallan mahdottoman hyvä paikka.
olemme mekin olleet todella tyytyväisiä, paikka on ihan omaa luokkaansa.
Kokeumusta 4:stä eri PK:sta!
Meillä 4 lasta ( yhdet kaksoset ) ja ikäeroa heillä on seuraavasti: ensin kaksoset - 4v kuluttua kolmas lapsi - siitä 4v kuluttua neljäs ).
Hurjan sitoutunutta ja ammattitaitoista väkeä; olen ymmärtänyt, että tämän alueen ( + paloheinä ) PK:t ovat poikkeuksellisia juuri mm. työntekijäiden vähäisen vaihtuvuuden vuoksi.
Vuoden 2010 jälkeistä tilannetta en tosin enää ihan niin tarkkaan tiedä, mutta tuskin asia on siitä mihinkään muuttunut.
Hoito olisi oikein hyvää ja laadukasta, elleivät vanhemmat vaatisi koko ajan sirkushuveja. Meidän lapset eivät jaksa sitä, että joka ikinen viikko lähdetään katsomaan luisteluesityksiä, konsertteja, pitkiä kokopäivän retkiä, uimakouluja jne. jne. Tavallinen arki rutiineineen olisi kiva. Nyt pitää joka päivä katsoa, mitä välineitä pitää tuoda ja mihin aikaan lapsi pitää tuoda päiväkotiin.
Minulla työt alkavat vasta klo 9 tai 10 ja toisin lapsen mieluiten vasta puoli yhdeksältä tai puoli kymmeneltä. Hirveän usein pyydetään tuomaan jo ennen kahdeksaa tai viimeistään kahdeksalta, kun ollaan lähdössä johonkin. Lapselle tulee pidemmät hoitopäivät näiden retkien takia ja on siis kahta kauheammin väsynyt.
Ihanat, motivoituneet ja reippaat hoitajat, mahtava ohjelma/tarjonta ja upeat tilat. Hyvä henki ja ilmapiiri. Ei voi kuin kehua.
Aivan ihanat ja ystävälliset hoitajat.Tykkäsin kovasti kyseisestä päiväkodista,samoin lapset
Ei koskaan ollut MITÄÄN VALITETTAVAA, ei koskaan!!
Kartanonkujan päiväkoti :)