Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
1. Samanlainen huumorintaju
2. Parempi rahan käyttäjä kuin minä.
3. Suunilleen samanikäinen + - 10v.
M56
luotettava, empaattinen, kaunis (mies)
Ei tärkeysjärjestyksessä:
1. omillaan toimeentuleva (ei tukien varassa)
2. yleissivistystä omaava
3. huumorintajuinen
Nämä on kyllä hankala laittaa... Haluaisi kirjoittaa monta muutakin, mutta vain 3...
asianajaja, yrittäjä
Osittain kalju
Läski
Lyhyt
J-P:n tuntomerkit
1. Kaunis
2. Uskollinen
3. Kyltymätön
Hyvä, ahkera ja syvästi rakastunut minuun.
Uskollinen
Hauska
Pitkäpinnainen
Rikas
Luksusmatkailua rakastava
Pysyvästi minun pauloissani
Taisin just kuvata kauramiljonäärin 😂
Vierailija kirjoitti:
1. Arvomaailmaltaan yhteensopiva kanssani (sis. uskollisuus, sitoituminen parisuhteeseen, moraalikäsitys, uskonnolliset ja poliittiset vakaumukset, elämäntavoitteet, elämän tarkoitus)
2. Seksuaalisesti yhteensopiva kanssani (sis. komea ulkonäkö, tuoksu, halujen kohtaaminen)
3. Persoonaltaan yhteensopiva kanssani (sis. huumorintaju, älykkyys, luonne, elämänrytmi, kiinnostuksenkohteet)
Tuossa tuli kyllä ihan hiukan enemmän kuin kolme. Ihmettelen, mistä voit edes löytää puolison, jolla on täsmälleen samat kiinnostuksenkohteet kuin sinulla, täsmälleen sama elämänrytmi (työvuoroista riippumatta), sama huumorintaju, sama älykkyyosamäärä, lisäksi komea, tuoksuu hyvältä, halut kohtaa joka kerta yhtä aikaa, sama moraalikäsitys, poliittiset mielipiteet, käsitys elämän tarkoituksesta, uskonto, sama uskollisuuskäsitys jne. Jne.
Haet kuuta taivaalta ja petyt karvaasti, kun jokin kohta menee pieleen. Sinun kannattaa tyytyä omaan seuraasi, niin todennäköisesti onnistuu. Tosin itsekin voi joskus olla itsensä kanssa eri mieltä, mitä kutsutaan sisäiseksi ristiriidaksi.
Ahkera, sivistynyt ja hyvä toimeentulo.
Nyt on kyllä tosi vähän pyydetty. Tulin vähän surulliseksi puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei lyö, kiltti, ja vatsakas
Tätä tarkoitin. Kumppanilta voi odottaa enemmän, saati jos saa toivoa mitkä vaan kolme ominaisuutta.
Ahkera = aina poissa kotoa. Tai jos on ahkera kotona, vaatii samaa sinultakin ;)
Miten nää lainaukset oikein toimii? Vastaa vai lainaa? Mihin pitää kirjoittaa, ettei vastaus mene samaan harmaaseen laatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mua rakastava
2. Sitoutunut
3. Kuuma ja kiva (sori yks tuli kaupanpäälle)
Tyypillinen narsistin toivelista. Pitää rakastaa MUA. Pitää olla sitoutunut MUHUN. Pitää kiihottaa MUA.
Ei ku varmaa naapurin Sirkkaa täytyy kiihottaa . ..huoh😒
Oho, tää on mun aloittama ketju <3
Pitkä musta tukka
Hyvä ulkonäkö
Paljon rahaa