Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
Luottamus
Rehellisyys
Kauniit silmät
Älykkyys, fiksuus, ymmärrys.
Nämä ovat kaikki eri asioita, ja kun ne ovat kunnossa, niin kaikki muukin on tai tulee olemaan.
Pahin olisi tyhmä, typerä ja ymmärtämätön.
Mieheltä toivoisin:
Huumorintajuinen
Päättäväinen
Itsenäinen
1. Kohtelee minua ja muita ihmisiä hyvin
2. Hänen kanssaan on hauskaa (=hyvä huumorintaju)
3. Sama arvomaailma kuin minulla.
1. Samankaltainen huumori kanssani
2. Suurinpiirtein samantasoinen älyltään (En haluaisi miestä joka on paljon typerämpi tai älykkäämpi kuin minä. Olisi vaikea löytää samaa aaltopituutta.)
3. Kykenee ilmaisemaan tunteitaan, eli ei esimerkiksi pidä mykkäkoulua, vaan osaa kertoa mikä harmittaa.
Uskollinen
Miellyttävä
Älykäs
- Ja tuollainen tuolla telkkaria katselee.
-Nielee
-Ottaa kakkoseen, halukkaasti
-Laiha, mutta tiimalasivartaloinen
1. Tunneälyä kaikkia kohtaan
2. Aikuinen myös henkisesti ei vain fyysisesti
3. Halua sekä psyykiseen että fyysiseen kumppanuuteen
Rehellisyys, huumorintajuisuus ja urheilullisuus.
1. Pystyy synnyttämään jälkeläisiä.
2. Minun mielestäni kaunis.
3. Haluaa elää kanssani parisuhteessa.
Leipoo hyvät pullat
Osaa kokata
Sienestää ja marjastaa
Tähän mennessä 97 alapeukkua. Yllättävän moni arvostaa enemmän lyhyttä, paksua ja epäluotettavaa.
Miellyttävän näköinen. Sitoutunut parisuhteeseen minun kanssani. Avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mua rakastava
2. Sitoutunut
3. Kuuma ja kiva (sori yks tuli kaupanpäälle)
Tyypillinen narsistin toivelista. Pitää rakastaa MUA. Pitää olla sitoutunut MUHUN. Pitää kiihottaa MUA.
Lapsipieni. Parisuhde toimii niin, että toinen rakastaa, sitoutuu ja kiihottaa. Se ei toimi, jos kumppani rakastaa NAAPURIN LISSUA. On sitoutunut YSTÄVÄÄNSÄ KALEVIIN ja kiihottaa TYÖPAIKAN MARJATTAA.
Vastaus paljastaa hyvin vinoituneen "ihmisen". Joko kirjoittaja on peräkammari-Jarmo, joka on nähnyt viimeksi naisen alasti 10 vuotiaana, kun oli äitinsä kanssa samassa saunassa. Toinen vaihtoehto on vanhapiika-Pirkko, joka on niin katkera elämästään, että luulee kaikkien olevan narsisteja, jos haluaa puolisoltaan perusasioita. Toisin sanoen haluaa toisen kanssa normaalin suhteen.
Ainakin omaan suhteeseen kuuluu uskollisuus, intohimo, sekä itsestään huolehtiminen(ei tarkoita himo urheilua). Hyvin on toiminut jo vaille kaksi vuosikymmentä.
1. Omistautuva mulle ja meidän suhteelle.
2. Lojaali/luotettava
3. Hauska
Pillua auliisti antava
kuuro mykkä
rikas
Huumorintaju
Luotettavuus
Älykkyys