Jos saisit valita puolisolle KOLME ominaisuutta, mitkä ne olisivat?
Nyt ei kerrota mitään, mitä ei haluta, vaan minkälainen olisi sun toivepuoliso kolmella ominaisuudella sanottuna? Nyt saa toivoa.
Kommentit (628)
- hyväntahtoinen
- luotettava
- minua tällaisenaan rakastava
Täsmällinen
Lempeä
Osaa ja haluaa tyydyttää naisen
Vierailija kirjoitti:
Mykkä
Näkymätön
Hajuton
Taidat olla mieheni. Nukkeja voi tilata netistä.
1. Iso leveä perse
2. Keskikokoiset pystyt luomurinnat
3. Naisellinen nenä + kapeat hartiat + normaalit huulet (ei suomi huuleton nainen) + olishan näitä n-kappaletta vielä
Huumorintajuinen
Epäitsekäs
Eläinrakas
Hyväluonteinen komea ja sitoutunut. Mulla on tällainen aarre!
Se on
1) suuri rakkaus
2) elämänkumppani
3) lasteni äiti
Rikas, matkustelee paljon, hyvin, hyvin iäkäs.
Noin 30v, hyvä sängyssä, hyväntahtoinen. N39
Vierailija kirjoitti:
Älykäs
Huumorintajuinen
Musikaalinen
Naurava kulkuri?
Hyvät tissit, hyvä perse, nätti naama.
1. Huumorintajuinen
2. Söpö hyväntuoksuinen
3. Lojaali
1. puolisoni oli noita kaikkia, mutta olin nuori ja tyhmä ja jätin hänet. 2. puolisoni oli sekä 1. että 2. mutta ei lojaali ja siksi jouduin jättämään hänet. Harmi, oli usein niin hauskaa, mutta kun ei voinut luottaa, ei homma toiminut. Nykyinen puolisoni on söpö hyväntuoksuinen ja hyvin lojaali mutta huumorintajuton. Parisuhteestamme puuttuu huumori ja se on minulle hyvin raskasta. Luulin häntä alkuun vain niin ujoksi, että siksi ei vitsi lennä tai pahemmin naura minun vitseilleni mutta häneltä puuttuukin huumorintaju kokonaan 😞
1. tiukka peba
2. antelias mieli
3. nuo kaksi ekaa riittää
- Osaa ottaa elämää huumorilla. Se, että arjen kommelluksille ja vähän vakavammillekin jutuille voi (välillä) nauraa kippurassa on tärkeää. Tähän kuuluu tilannekomedian lisäksi vahvasti myös itseironia.
- On avoin & empaattinen tunteissaan; osaa siis ottaa toisten tunteet huomioon, eikä kavahda omaa herkkää/tunteikasta puoltaan ja sen ilmaisua. Ei siis ole esim. tunnelukossa tietyissä asioissa tai pakene vaikeitakaan tunteita.
- On oman polun tallaaja, ei siis rajoita ajatuksiaan, unelmiaan jne. normeihin. Maailmankatsomukseltaan aika avoin, siis. Ei umpimielinen tai konservatiivinen.
1. työtön
2. masentunut
3. alkoholisti
Kaunis, älykäs ja hyvä perse. Siinä ne on parhaat ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, älykäs ja hyvä perse. Siinä ne on parhaat ominaisuudet.
Hyvä perse kuuluu jo kauneuteen.
1. Aktiivinen - haluaa paljon seksiä, on liikunnallinen, harrastaa ja osallistuu myös lasten (liikunnallisiin) harrastuksiin
2. Ruskeasilmäinen
3. Hauska