Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkona on 15 astetta ja ihmiset kulkee haisevissa talvitakeissa

Vierailija
15.05.2022 |

Toisaalta sehän on tyypillistä suomalaiselle naiselle, kaikki kaunis on vierasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparissa kuljen jos +15 on. Talvitakin pistin kesäksi pois jo yli kuukausi sitten.

Vierailija
22/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät että ne haisee? Kävin Marokossa, siellä plus 18 astetta ja paikalliset kulki toppatakeissa

Missä ikinä olenkin, siellä aina haisee. Täällä kotonakin. Oletan, että se johtuu siitä, että huoltomies kävi kuukausi sitten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Yöllä on kylmää, illalla ja aamulla. Lisäksi sää vaihtelee. Osalla ei varaa takkiin heti, ja joskus on vain lyhyen sesongin kevät/syystakit kaupassa.

Vierailija
24/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää enemmän ne shortseissa tai t-paidoissa kulkevat tällä säällä.

Vierailija
25/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussa ollessani huomasin, että lämpötilan laskiessa alle 20 asteen ihmiset pukivat päälleen toppatakit.

Vierailija
26/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussa ollessani huomasin, että lämpötilan laskiessa alle 20 asteen ihmiset pukivat päälleen toppatakit.

Oon mäkin matkustellut, oon käynyt Kannelmäessä!

Ap

Vierailija
27/27 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne haisisi? Eiköhän ihmiset osaa takkinsa pestä, itsekin pesin ne 4 syksyisempää/talvisempaa takkiani pari viikkoa sitten vaatehuoneen tangolle odottamaan uutta syksyä/talvea.

Itse kuljen jossakin kevättakissani, niitä on 5-6kpl.

Mihin ihmeeseen voi tarvita jo pelkästään KEVÄTTAKKEJA 5-6kpl? Joillakin on järki lähtenyt vaatteiden suhteen ihan käsistä, sulla on varmaan yksi huone täynnä pelkästään erilaisia asusteita, takkejakin on tuolla tyylillä varmaan 10-20kpl, laukkuja varmaan ainakin saman verran kaikista huiveista, päähineistä, hanskoista ja kengistä puhumattakaan.

Mahtuuko eteisessä edes kävelemään?

Älä huoli, eteinen on järjestyksessä, perheenjäsenien kauden takit ja kengät on nätisti piilossa peililiukuovien takana ja toisen kauden siellä vaatehuoneessa.

Noista mainitsemistani takeista vain 2 on suht uusia eli alle 3v vanhoja ja 2 ollut käytössä ainakin 5-10v, 1 on sellainen jota käytän lähinnä töissä ulkoillessa eli Didriksonin parka, koska pitää kosteutta ja vesisadettakin täysin.

Tykkään siitä, että erilaisia takkeja joita yhdistää erilaisiin asukokonaisuuksiin, ei liene sinulta pois?!