Mikä tota Lolaa vaivaa? Aina jaksaa valittaa jostain.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/96c78865-5902-4bd8-977f-0163c9…
Valittu aikoinaan universumin kolmanneksi kauneimmaksi, ollut monen pienen tytön (varsinkin tummaihoisen) esikuva, mutta kaikesta jaksaa valittaa. Milloin on kokenut r*sismia, milloin on iltapuvun korsetin luut törröttäneet kivuliaasti, milloin vääränlaiset miehet lähestyy, milloin on väärän kokoinen siihen ja tähän juttuun, milloin pyydetään laihdutusohjelmaan, mikä on loukkaavaa, Selviytyjissäkin kiusattiin jne.
Ootteko kuulleet Lolan suusta jotain positiivista sitten 90-luvun?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miehen puute ja se, että kauneus on katoavaista. Vaikka on töitä missistatuksella ja suhteilla saanut niin ei ole opiskellut mitään. Eikä ole enää oikein mitään, kun ei ole sitä kauneuttakaan.
Itse olen elämäni varrella huomannut että nimenomaan tuo koulutuksen puute liittyy usein siihen luonteenpiirteeseen jossa muita mollaamalla yritetään nostaa itseä ylemmäs. Tai uhriudutaan wokemeiningillä.
Usein noissa reality-ohjelmissa paljastuu julkkisten todellinen luonne. No, Lola oli aikanaan Selviytyjissä ihan kauhea, eikä hänestä paljoa siellä tykätty. Itse hän tietenkin väitti pärjäävänsä vaikka missä olosuhteissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006071274.html
ap
"Ootteko kuulleet (Lolan) suusta jotain positiivista sitten 90-luvun?"
Tuohan kuvaus kenestä tahansa keski-ikäisestä suomalaisesta naisesta etenkin palstalla kirjoittavasta.
Minäkin olen saanut median kautta Lolasta kuvan jossain määrin negatiivisena ihmisenä, mutta mielestäni tuo ap:n linkkaama artikkeli jossa Lola valittaa pukuaan, oli varsin mielenkiintoista luettavaa! Iltapuku ON kamala myös omasta mielestäni, samoin tuo ihmeellinen fantasia-asu. Kivaa ja mielenkiintoistahan se on, että Lola avaa näkemyksiään noiden älyttömien missipiirien kulisseista ja varmasti paljon kerrottavaa olisi.
Ei o koskaa ollu kaunis. Ärränsorauttajakin vielä. Missiks pääs vaan siks ku oli tumma ihonväri, sillo se ol eksoottista muka.
Oliko se niin ,että tuo Lola oli selvityjissä aika veemäinen ? Kumminkin oli monissa tehtävissä huono.
Miksei tätä keskustelua ole vielä poistettu kuten useimpia putintrolli/Natojuttuja?
Onko Husulle sukua. Sekin valittaa aina kaikesta?
Niin kuin on sanottu moneen kertaan. Nainen, joka on valittu universumin kolmanneksi kauneimmaksi ihmiseksi jostain viiden miljardin joukosta on saatava olla uhri, ja uhriksi hänet nostetaan. Naisille sallitaan samaan aikaan vahvuus ja heikkous, koska uhriutumisella ja heikkoudella saa pisteitä ja valtaa.
Nainen manipuloi kaikkea koko ajan ja koko tarinateollisuus on naisten hallitsemaa. Tarvitaan tarinoita, ja naisen tarinat myy. Naiset on erinomaisia rakentamaan tarinoita, ja täysin ylivertaisia sosiaalisessa manipulaatiossa. Ne on niin hyviä siinä, että ne manipuloi itsensä sukupuuttoon lännessä.
Uncle Red Pill
Muistan saman. Oliko suunnilleen teippi liimattu jääkaappiin jottei ruoat vahingossa mene sekaisin.