Mitä iloa on juoda itsensä niin humalaan ettei ajatus kulje
Sitä mietin kun katson tuon miehen touhuja tuossa. Vituttaa ettei aikuinen ihminen osaa ottaa kohtuudella ja sitten kehtaa vielä suuttua ja sönköttää vastaan kun pyytää että josko jättäisi sen kaljan juomatta.
Kommentit (15)
Jos haluaa joskus aivot narikkaan. Ok joskus.
Pikku hiljaa päästään siihen tilaan, ettei enää edes tarvitse juoda viinaa kun aivot on jo pysyvästi sellaisessa tilassa ettei ajatus enää kulje.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa joskus aivot narikkaan. Ok joskus.
Aika narikassa näkyi olevan jo eilen. Ei voi ikinä jättää vain yhteen päivään vaan on pilattava koko viikonloppu itseltään ja muilta.
APn mies taitaa myös kirjoitella palstalle?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4650694/etkohan-sa-oo-juonut-jo-tarpeek…
Miksi katselet sitä? Ei tartte vastata, mieti itseksesi ja tee ratkaisu
Jos ei kestä tunteitaan ja elämä pelottaa niin ehkä silloin. Villi arvaus, itsellä kun ei noita ongelmia ole.
Eli pelkuruus panee ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
alfa
Jahas, ai mies muuttuu alfaksi amputoimalla kemiallisesti aivonsa?
On jännät teoriat tasotaukeilla.
Alkoholistin on vaikeaa/mahdotonta lopettaa kohtuuteen. Itsekin juon aina liikaa, kun on "pakko" ottaa siihen asti että juomat loppuu tai sammuu. Ei sitä vaan osaa lopettaa aiemmin.
Vakka kantensa valitsee. Mitäs läksit?
Sehän siinä on juurikin parasta, ei sitä pelkän maun takia juoda.
Ehkä sillä on niin vittumainen akka?
Joskus otan ja vedän ns. naulan päähän tyynnyttääkseni myrskyävää kaaosta sisälläni - se on flirttiä kuoleman kanssa.
Miksi? Koska suurimman osan ajastani olen tyyni ja rauhallinen kuin lehmä laitumella.
Samaa olen ihmetellyt. Mulla on ollut tapana jättää moiset tapaukset omaan rauhaansa, en kattele kännikaloja.