Olenko outo kun haluan tehdä kaiken yksin
Tykkään syödä yksin,nukkua yksin, asua jos olisi mahdollista yksin, matkustaa yksin, lenkkeillä yksin, shoppailla yksin, käydä kahvilassa, kuntosalilla,ravintolassa, saunassa yksin
Kommentit (25)
Minä olen lapsesta asti viihtynyt paljon yksin. Olen ollut hyvin itsenäinen ja päättäväinen aina.
Osaan tehdä kompromisseja ja niitä täytyykin elämässä osata tehdä, mutta teen niitä vain välttämättömyyden pakosta.
Olen sanonut vanhemmilleni että koskaan en lapsia halua ja naimisiin en mene, jo 9-vuotiaana. Se on pitänyt tähän päivään enkä todellakaan näe että se miksikään enää muuttuisi.
Minusta on ihana liikkua yksin luonnossa, asua yksin. Matkustan aina yksin, enkä koskaan valmismatkoilla. On mielenkiintoista tutustua paikallisiin ihmisiin ja paikkoihin ja tapoihin. En ole erakko vaikka omaa tilaa tarvitsen paljon.
Varaan etukäteen majoitukset kohteessa, usein vaihdan kerran loman aikana. En viihtyisi mitenkään jossain kiljuvassa turistilaumassa.
Minulla ei ole laumaa ystäviä, on yksi todella hyvä ja läheinen jonka kanssa tunnettu lapsesta asti sekä muutama muu. Työkaverit tietysti mutta heidän tapaamisensa rajoittuu työpaikalle.
En halua sitoa itseäni kehenkään. Vapaus on minulle elintärkeää, ollut aina.
Jostain syystä joillekin se on vaikea kestää ja sietää. Kysellään ja udellaan ja ihmetellään, ehdotellaan vaikka mitä treffisovelluksia ym joita en missään nimessä halua. Minkähän takia yksin viihtyvä ihminen on niin vaikea sietää?
Tykkään tehdä monia asioita yksin, mutta ravintolassa syöminen ja matkustelu on sellaisia, joihin kaipaan seuraa. Suurin osa tekee noita asioita yhdessä, ja jotenkin niihin kuuluu se kokemuksen tai elämyksen jakaminen.
Käytännön syistä moni muu juttu on helpompaa yksin, ei tartte sopia, joustaa eikä säätää, voi mennä oman mielensä mukaan, esim. shoppailu tai lenkkeily. Voi vain mennä kun huvittaa, eikä tartte miettiä kuin omia mieltymyksiään ja aikataulujaan tai niiden puuttumista.
Noista ap:n listaamista asioista teen ainoastaan shoppailun ja saunomisen mieluummin seurassa, ja shoppaillessa haluan valita seurani tarkkaan. Saunoessa ei niin väliä.
Tykkäät raportoida elämääsi muille ihmisille av:lla. Et siis kuitenkaan halua olla ihan yksin.
Et ole. Itse olen naimisissa, mutta rakastan yksinoloa ja kaipaan paljon omaa tilaa.