Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kertonut täällä jotain totuudenvastaista aloituksessa?

Vierailija
15.05.2022 |

Minä olen vaihtanut henkilöitä, esim. jos on ollut kyse siskostani, olen sanonut tädistäni ja niin edelleen. Mutta sepustettuja juttuja en kerrro.

Ihmettelin vain, kun täällä jotkut ihan oikeasti sepustavat tarinoita. En voi ymmärtää sellaista. Mikä sellaiseen ajaa? Mitä tarkoitusta se palvelee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mielikuvitus?

Vierailija
2/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mielikuvitus?

Et vastannut kysymykseen. MIKSI joku sepustaa tänne mielikuvitustarinoita totuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä paljon täyttä valeskeidaa. Se on kurjaa. On ihmisiä, jotka nauttivat voidessaan huijata ja siten aiheuttaa reaktioita.

En koskaan aloita provoketjuja. Kunnioitan muiden kommentoijien aikaakin niin paljon, etten vie sitä tyhjänpäiväisiin pohdintoihin.

Vierailija
4/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki mielikuvitus?

Et vastannut kysymykseen. MIKSI joku sepustaa tänne mielikuvitustarinoita totuutena.

Tässä olis nyt sellainen lusikka ja kauha -henkinen tilanne, kuules.

Vierailija
5/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut kymmenen ensimmäistä viestiä persuja haukkuneeseen ketjuun. Sen jälkeen kukaan persu ei siihen uskaltanut enää kirjoittaa, pelkät muut haukkujat vaan.

Vierailija
6/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä paljon täyttä valeskeidaa. Se on kurjaa. On ihmisiä, jotka nauttivat voidessaan huijata ja siten aiheuttaa reaktioita.

En koskaan aloita provoketjuja. Kunnioitan muiden kommentoijien aikaakin niin paljon, etten vie sitä tyhjänpäiväisiin pohdintoihin.

Onko tämä mielestäsi jokin Suomen virallinen keskustelukanava ja siksi pitäisi koko ajan olla p*skantärkeänä?

Vierailija
7/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut kymmenen ensimmäistä viestiä persuja haukkuneeseen ketjuun. Sen jälkeen kukaan persu ei siihen uskaltanut enää kirjoittaa, pelkät muut haukkujat vaan.

Mistä sinä tiedät ketkä siihen ketjuun kirjoitteli? Olet ilmeisesti taas näitä ylimielisiä pallipäitä.

Vierailija
8/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät ketkä siihen ketjuun kirjoitteli? Olet ilmeisesti taas näitä ylimielisiä pallipäitä.

No kai henkilö lukea osaa... Huoh....

Vierailija
9/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai henkilö lukea osaa... Huoh....

Kertoiko jokainen siis puoluekantansa?

Vierailija
10/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepustelen tarinoita joskus, koska se on minusta hauskaa. Toisten reaktioiden ja kommentoinnin seuraaminen on minusta myös hauskaa. Se on minulle viihdyttävää silloin, kun minulla ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
11/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepustelen tarinoita joskus, koska se on minusta hauskaa. Toisten reaktioiden ja kommentoinnin seuraaminen on minusta myös hauskaa. Se on minulle viihdyttävää silloin, kun minulla ei ole muuta tekemistä.

Miksi vastasit itsellesi?

Vierailija
12/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt tänne aloitusta

Vierailija
13/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ollut ap. Terveisin ap.

Vierailija
14/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ollut ap. Terveisin ap.

Onko nimesi Ari-Pekka?

Vierailija
15/15 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kirjoittanut AV:lle kymmeniä fiktiivisiä tarinoita kymmenen vuoden aikana. Palaan siis kirjoittamaan muutaman kerran vuodessa, ja aina minut ajaa takaisin samat tarpeet, jotka ovat kirjoittelu ja vuorovaikutus.

Olen melko yksinäinen ihminen. Joskus lennokkaat keskustelut piristävät, erityisesti kun kotona keskustelu kiertää kehää.

Säälittävää? Jonkun mielestä ehkä, mutta minä lasken tämän harrastukseksi, joka tuo minulle hauskuutta päivään.

Pakko lisätä, että eläydyn näihin tarinoihini niin syvästi, että saatan ottaa itseeni, jos ap-oletettua haukutaan tai muutoin vähätellään. Joskus, kun ketju on hedelmällinen, minusta tuntuu kuin kirjoittaisin interaktiivista kirjaa, jossa yritän paikata mahdolliset aukot ja pitää tarinan muutenkin kasassa.

Eli joo, provotarinoita on hauska kirjoittaa, säännöllisen epäsäännöllisesti tosin, koska se vie myös voimia.

Harrastukset kullakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi