Tanja, Emmi ja Nina saavat vahingossa orgasmeja kuntosalilla
Kolme naista kertoo, miltä tuntuu, kun orgasmi yllättää kesken treenin ja millaisilla liikkeillä huipulle pääsee. Fysioterapeutti selventää, mistä ilmiössä on kyse ja miten kuka tahansa voi sitä harjoitella.
https://www.is.fi/menaiset/art-2000008804180.html
Missä muualla saatte orgasmeja kuin sänkypuuhissa?
Kommentit (72)
Törkeetä. Itse menen salilla treenaaman, en katselemaan runkkaavia naisia.
Joskus kun ajan pyörällä mukulakivillä niin täytyy pysähtyä kun voimakas orgasmi laittaa melkein polvilleen.
Minä saan myös lantionnostossa aina! Sitten jos on ihan lähellä tulla ja toistot loppumassa, se viimeinen sarja venyy ja menee minullakin aika mielenkiintoiseksi se kiemurointi sen tangon kanssa :D
Treenaan kotona, en salilla.
Erittäin epämiellyttävä ulostulo. Mitä jos joku mies sanoisi samaa? N
Minäkin pääsisin Iltalehteen, jos saisin orgasmeja kuntosalilla. Jutun sävy olisi kyllä erilainen.
Mitähän tapahtuisi, jos miehet kertoisivat saavansa orgasmeja vastaavissa tilanteissa?
Pervo? Sika? Ahdistelija?
Niin. Tasa-arvoa sekin.
Lantionnostoliike on kyllä "paha". Itse saan aika herkästi ihan vain istuessanikin. Olen mm. elämäni parhaimmat äidinkielen aineet yo-kirjoituksia myöten kirjoittanut orgasmin saaneena.
Sain orgasmin käytyäni naapurissa!
Uutisten taso ja laatu ei päätä huimaa. Eikä nykynuorten älykkyys. Ja tästä maksetaan vielä jollekin. Ei ihme että on talouden kanssa ongelmia valtiolla.
Tuon ne pillun kohdalta tiukat trikoot tekevät!
Vahingossa voi tapahtua mitä vaan. IS-paskan toimittajakin on voinut ihan vaan vahingossa taas keksiä satuja kun perse, pillu ym jutut nyt vaan on niin in tällä hetkellä.
On tullut ihan normaalissa olemisessakin joskus. Tosin en sanoisi orgasmeiksi vaan lihaskouristeluksi. Hauskan tuntoista, mutta vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ne pillun kohdalta tiukat trikoot tekevät!
Samaa olin sanomassa: liian kireät trikoot.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuuh mitä voimaannuttamis skeidaa. Nyt hoitoon kaikki nämä twerkkaajat ja feministit. Ja kovvoo kyrpee persiiseen suatana.
Seuraavaksi ollaan raskaanakin ihan omin neuvoin, kun vaan tarpeeksi treenataan pinppilihaksia.
Saan orgasmeja, kun on kova pissahätä ja pysähdyn pidättämään pissaa. Kuntosalilla en ole ikinä saanut muuta kuin hyvää oloa.
Hyi helvetti mitä pervomuijia. Ja näistä tehdään lehtiin juttuja. Ajatelkaa sukupuolet toisinpäin, jos miehet saisi "vahingossa" orgasmeja kuntosalilla niin tulisi varmasti porttikielto jos ei ihan poliisijuttua.
Olisi mielenkiintoista tietää, että mitkä ne liikkeet olivat?
Minäkin voisin kiinnostua kuntosalista, olen kyllä joskus 10v sitten käynytkin, mutta mitään tällaista en kokenut.