Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanja, Emmi ja Nina saavat vahingossa orgasmeja kuntosalilla

Vierailija
14.05.2022 |

Kolme naista kertoo, miltä tuntuu, kun orgasmi yllättää kesken treenin ja millaisilla liikkeillä huipulle pääsee. Fysioterapeutti selventää, mistä ilmiössä on kyse ja miten kuka tahansa voi sitä harjoitella.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008804180.html

Missä muualla saatte orgasmeja kuin sänkypuuhissa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Aika paljon saan piehtaroida ja hinkata seksinkin aikana, että saan orgasmin. Ei se oo kyllä koskaan vahinko tai lihaskouristus.

Vierailija
62/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tulin juuri paskalta. Väänsin järkyttävät kasat ja samalla lähti tolkuton mälli miljoonan voltin voimalla. Miehenä olo on parhautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Aika paljon saan piehtaroida ja hinkata seksinkin aikana, että saan orgasmin. Ei se oo kyllä koskaan vahinko tai lihaskouristus.

Minua taas hinkkaaminen lähinnä sattuu (siis suora klitoriksen koskettaminen). Meitä on monenlaisia varmaan tässäkin suhteessa.

Vierailija
64/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin runkkailin kuntosalilla, mutta sain porttikiellon kun näkivät kuinka lennätin mällit laitteelle katsoessani tiukkoja perseitä.

Vierailija
65/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan pireskelivät.

Vierailija
66/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja tulin juuri paskalta. Väänsin järkyttävät kasat ja samalla lähti tolkuton mälli miljoonan voltin voimalla. Miehenä olo on parhautta.

No sehän olis jo valamiina aaki ja rentoutettu. Minä voin sutasta rasvoon munan piähän nopiasti ja työntee sissään. Hyvveehän se vuan tekköö, eikö niin?

M60

Vierailija
67/72 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan hiton outoa minusta. Treeni tuntuu niin pahalta ja polttaa lihaksissa jos siinä on vähänkään tehoa joten viimeiseksi siinä olisi orkku tulossa. En ymmärrä kyllä yhtään.

Vierailija
68/72 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan. Nyt en enää pysty katsomaan salilla lantionnostoja tekeviä naisia normaaalisti. T. Treenaajamies

Vierailija
69/72 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mun mielestä tuo on jo häirintää muita kohtaan, jos salilla kerran on itsensä tyydyttäjiä jotka oikein vinkkejä jakavat siitä lehdissä, olkoonkin kyse naisista!

Vierailija
70/72 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kaikki te, jotka ette mitenkään saa. Salille lankuttamaan. Johan tulee.

Vierailija
71/72 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee

Vierailija
72/72 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas hinkkaaminen lähinnä sattuu (siis suora klitoriksen koskettaminen). Meitä on monenlaisia varmaan tässäkin suhteessa.

Ei ole! On naisia ja teitä itsekkäitä miehiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi