Miksi jotkut miehet muuttuvat oudoiksi seksin jälkeen?
Viime kesänä oli pari säätöä kahden puolitutun miehen kanssa. Meillä oli yhteisiä tuttuja ja tultiin hyvin juttuun siihen asti, mutta heti seksin jälkeen tunnelma oli eri, mulle ei puhuta enää, on suljettu pois kaveripiirin yhteisistä menoista ja nämä pari miestä on kuin ei tuntisi mua enää. Vapaita oli kumpikin ja bileissä päädyttiin harrastamaan seksiä ensin toisen kanssa ja toisena viikonloppuna toisen kanssa. Miksi jotkut miehet muuttuvat oudoiksi seksin jälkeen? Parikymppisiä sinkkuja ollaan.
Kommentit (57)
Mies sai kokea sen mitä halusi. Esim. laskea nilkkoihin eronneen työkaverin entisen vaimon pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluavat sinulta vain seksiä ja näin varmistavat, ettet itse saa muita ajatuksia. Ja hyvin selitetty kun et alussa tajunnut, miksi ovat etäisiä koska sitähän sää kysyit.
Ja se taas, että naisen siveyttä pidetään erityisessä arvossa johtuu siitä, että mies ei voi investoida jälkikasvuun josta ei voi tietää olevansa omaansa ja muutenkin naisen on helppo saada seksiä joten on helpommin sitten helppokin ja se lienee jotain mitä sinussa ovat havainneet.
Äärimmäisyyteen tuo "mate guarding" menee jossain Somaliassa jossa pillu ommellaan umpeen jotta nainen ei voi edes miettiä muita miehiä ja toisaalta raiskaaminenkin menee vähän liian vaikeaksi.
Tämä vastauksena siis niille jotka aina tulevat valittamaan, että suhtautuminen on erilaista.
Eikö tämä mene aika kauas aiheesta. Eihän ap ollut perhettä perustamassa, vaan elää tavallista parikymppisten nuorten elämää.
Samat vaistot ihmisiä kontrolloi kaikkialla maailmassa ja koko historian ajan. Samasta syystä koemme tarvettaa leikkiä lisääntymistä, mutta ehkäistä itse lisääntyminen.
Ehkä heitä hävettää kun kumpikin pani samaa naista.
Minulla oli säätöä alta parikymppisenä yhden lukioaikaisen tytön kanssa, ja päädyttiin sitten yksi ilta harrastamaan seksiä. Vaikka tyttö oli ulkonäkönsä puolesta todella seksikäs ja kaunis, seksi hänen kanssaan olikin aivan karseeta lahnailua. Tyttö taisi saada pari orkkua kun annoin suuseksiä, itse jäin ilman, ja koko jutusta jäi paha maku suuhun (ei nyt kirjaimellisesti, mutta fiiliksenä kyllä). Mielenkiintoni tyttöä kohtaa laski, ja en enää pitänyt yhteyttä. Sain myöhemmin kuulla yhteisiltä kavereiltamme, että olin kuulemma ollut tosi sika. Heti kun olin saanut, niin olin muuttunut tosi oudoksi.
Nostaisin kyllä asian esiin, siis sen kaksinaismoraalistisuuden. Että miten typerää se on. Sen jälkeen heivaisin koko porukan, jos eivät tajua.
masentaa ja tuntuu vastenmieliseltä seksin jälkeen kun on homo ja parisuhteessa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne alkoi pitämään sua helppona ja halpana, niin niiden mielikuva susta muuttui?
En siis tarkoita sua loukata tai leimata, vaan että jokuhan tuossa niiden korvien välissä muuttui kuten sanot itsekin, niin ehkä se oli niiden mielikuva tai käsitys susta?
Tai sitten ne jotain häpeilee ja noloilee, ja kokevat paremmaksi itselleen olla olematta tekemisissä sun kanssa.Maksuako pitäisi ottaa, vai miksi seksin harrastaminen tekisi miehen silmissä musta halvan?
Ihmettelen miksi mukavat miehet muuttuvat torjuviksi. Seksi oli hyvää kuitenkin. Pitäisikö olla vaikea ja kallis?
ap
Vaihtoehtoja on useita. Seksi oli hyvää sinulle, muttei niinkään miehelle. Sinun käytös on muuttunut ja he peilaa sitä. Sanoit tai teit jotain mikä aiheutti muutoksen. Olikohan miehillä vaikka toiveita enemmästä ja loukkaantuivat kun jäikin vain seksiin? Tai ovatkohan miehet hyviäkin kavereita ja nyt eivät osaa suhtautua tilanteeseen?
Parikymppiset eivät vaan monesti ole kovin kypsiä, olen vanhemmiten huomannut.
Sejsi usein herättää outoja tunteita. Ehkä heille oli ongelma että panit molempia. Ehkä joku ihan teidän seksistä riippumaton syy.
Vierailija kirjoitti:
Sejsi usein herättää outoja tunteita. Ehkä heille oli ongelma että panit molempia. Ehkä joku ihan teidän seksistä riippumaton syy.
Molempia?? Ei auennut
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko mihinkään leimaamisjuttuihin vaan kyseessä on ollut vähän kehitysvajaa mies tai poika. Että seksin jälkeen laitetaan pää pensaaseen ja uskotaan ettei toinenkaan huomaa. Wtf?
Ei siinä välttämättä tarvitse olla niin vajaakaan. Ehkä eivät vaan nyt tiedä mitä te ootte. Kaveri jonka kanssa harrastaa seksiä on kuitenkin vähän eri kuin platonin kaveri. Ehkä vaan tarvitsevat aikaa sulatella ja kaikki palautuu normaaliksi kun tajuavat ettei tästä mitäämän fwb tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia?? Ei auennut
Niin että olisivat pitäneet jotenkin sopimattomana että ap pani niitä kahta poikaa lyhyen ajan sisällä. Mistä minä tiedän. Näissä kuitenkin kyse tunteista eikä järjestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia?? Ei auennut
Niin että olisivat pitäneet jotenkin sopimattomana että ap pani niitä kahta poikaa lyhyen ajan sisällä. Mistä minä tiedän. Näissä kuitenkin kyse tunteista eikä järjestä.
Vastasit kuitenkin vaikka et tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia?? Ei auennut
Niin tuossahan oli siis niin, että ap oli mennyt peuhaamaan kahden eri kaverin kanssa samasta kaveripiiristä johon hän itsekin kuuluu tai kuului.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne alkoi pitämään sua helppona ja halpana, niin niiden mielikuva susta muuttui?
En siis tarkoita sua loukata tai leimata, vaan että jokuhan tuossa niiden korvien välissä muuttui kuten sanot itsekin, niin ehkä se oli niiden mielikuva tai käsitys susta?
Tai sitten ne jotain häpeilee ja noloilee, ja kokevat paremmaksi itselleen olla olematta tekemisissä sun kanssa.Maksuako pitäisi ottaa, vai miksi seksin harrastaminen tekisi miehen silmissä musta halvan?
Ihmettelen miksi mukavat miehet muuttuvat torjuviksi. Seksi oli hyvää kuitenkin. Pitäisikö olla vaikea ja kallis?
ap
Ei pelkän seksin, vaan että jos yhtenä viikonloppuna olet yhden kanssa, ja toisena toisen kanssa, ja sitten jos nää tyypit on jutelleet, niin niille on voinut tulla käsitys, että kuka tahansa saa sut, eli "halpa" ja helppo.
Sana "halpa" viittää lähinnä arvostukseen, ei konkreettiseen hintalappuun.Tai sit jos olit näille joku puolituttu kuten mainitsit etkä varsinainen kaveri tai ystävä, niin ne vaan kokee että helpompi olla sun kanssa kaveeraamatta seksin jälkeen.
Miten se liittyy arvostukseen että pitää seksistä ja haluaa sitä? Hyvännäköisiä on molemmat miehet, enkä kelpuuttaisi ketä tahansa. Näistä miehistä ainakin toinen on säätänyt monen tytön kanssa paikkakunnalla teinistä lähtien. Onko se mieskin sitten "halpa" ja helppo?
ap
Miehet nyt vaan ajattelee niin naisista. En tiedä tykkäisikö moni nainenkaan miehestä, joka paneskelee useita naisia samassa kaveriporukassa.
SELVÄHÄ TUO! ku oot kerransejakorasia niin soot sit sejakorasiakuule aina. NIIN SELVÄÄ TUO.
Eli?
Sitä ihminen SAA just sitä mitä se TILAA? TIÄTKÖ.
SELVÄHÄ TUO! eimuuta.
Mitäpä jos kysyisit ihan asianomaisilta itseltään?
Mä en usko mihinkään leimaamisjuttuihin vaan kyseessä on ollut vähän kehitysvajaa mies tai poika. Että seksin jälkeen laitetaan pää pensaaseen ja uskotaan ettei toinenkaan huomaa. Wtf?