Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet muuttuvat oudoiksi seksin jälkeen?

Vierailija
14.05.2022 |

Viime kesänä oli pari säätöä kahden puolitutun miehen kanssa. Meillä oli yhteisiä tuttuja ja tultiin hyvin juttuun siihen asti, mutta heti seksin jälkeen tunnelma oli eri, mulle ei puhuta enää, on suljettu pois kaveripiirin yhteisistä menoista ja nämä pari miestä on kuin ei tuntisi mua enää. Vapaita oli kumpikin ja bileissä päädyttiin harrastamaan seksiä ensin toisen kanssa ja toisena viikonloppuna toisen kanssa. Miksi jotkut miehet muuttuvat oudoiksi seksin jälkeen? Parikymppisiä sinkkuja ollaan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden miesten ja yhteisten tuttujen käytös mua kohtaan muuttui oudoksi, torjuvaksi, inhottavaksi. Mutta muiden käytös näitä miehiä kohtaan ei muuttunut. Irtoseksiä ne harrastavat mutta ovat osa porukkaa niin kuin ennenkin. Sitä ihmettelen että jos tuosta arvostuksen menetyksestä on kyse, miksei se koske noita miehiä joiden kanssa harrastin seksiä? Porukkaan kuuluu seurustelevia ja sinkkuja, tietenkin erilaisia arvomaailmoja. Ei se noiden miesten suosiota vähentänyt.

ap

Learn your lessons! Miehete tekee mitä huvittaa, ja naiset mitä miehet haluaa.

Paitsi minä. Olen ikuinen kapinallinen, ja yksikään mies ei pane "halvalla". Ei edes oma ihana mieheni.

Vierailija
22/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden miesten ja yhteisten tuttujen käytös mua kohtaan muuttui oudoksi, torjuvaksi, inhottavaksi. Mutta muiden käytös näitä miehiä kohtaan ei muuttunut. Irtoseksiä ne harrastavat mutta ovat osa porukkaa niin kuin ennenkin. Sitä ihmettelen että jos tuosta arvostuksen menetyksestä on kyse, miksei se koske noita miehiä joiden kanssa harrastin seksiä? Porukkaan kuuluu seurustelevia ja sinkkuja, tietenkin erilaisia arvomaailmoja. Ei se noiden miesten suosiota vähentänyt.

ap

Voihan se olla, että jos toi muutos ei liity millään tavalla tuohon arvostukseen, tai teidän harrastamaan seksiin.

Onko mitään muuta tapahtunut samoihin aikoihin, joka ton noiden käytöksen muutoksen vois selittää?

Joku syyhän tolle muutokselle on.

Toki mahdollista, että se syy ei ole edes sun aiheuttama. Onhan joku voinut vaikka kateudesta tai jostain katkeruudesta levittää susta jotain juttuja, joka sit ois aiheuttanut ton.

Mut siis eihän me täällä netissä voida kuin vain arvailla.

Sun kannattais ehkä lähestyä tosta porukasta jotain jonka kanssa oot parhaiten tullut juttuun, ja yrittänyt siltä kysyä tätä samaa juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä jos yksinkertainen selitys näihin sun ongelmiin onkin vain se että olet vääränlaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Sellaisten, joiden toimintaa ei voi arvioida mitenkään rationaalisesti kuten nyt yrität..

Vierailija
24/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voihan se olla, että jos toi muutos ei liity millään tavalla tuohon arvostukseen, tai teidän harrastamaan seksiin.

Onko mitään muuta tapahtunut samoihin aikoihin, joka ton noiden käytöksen muutoksen vois selittää?

Toki mahdollista, että se syy ei ole edes sun aiheuttama. Onhan joku voinut vaikka kateudesta tai jostain katkeruudesta levittää susta jotain juttuja, joka sit ois aiheuttanut ton.

Sun kannattais ehkä lähestyä tosta porukasta jotain jonka kanssa oot parhaiten tullut juttuun, ja yrittänyt siltä kysyä tätä samaa juttua.

Sen verran mulle on kerrottu että mua slut-sheimataan nyt, eli taitaa liittyä tohon seksiin.  Ihmettelen vaan miten se noin pienestä on kiinni. Tiedän että noista miehistä ainakin toisella on ollut paljon enemmän seksikumppaneita kuin mulla.

ap

Vierailija
25/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä jos yksinkertainen selitys näihin sun ongelmiin onkin vain se että olet vääränlaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Sellaisten, joiden toimintaa ei voi arvioida mitenkään rationaalisesti kuten nyt yrität..

Näin se taitaa olla.

ap

Vierailija
26/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa poikamiesajoilta kun itsestä tuntui merkityksettömän panon jälkeen kuin olisi pettänyt itseään.

Vierailija
27/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeä. Kun kiima laskee ei osaa käsitellä tunteitaan.

Mutta mitä hävettävää seksissä on? Outoa.

ap

Ne häpes seksiä SINUN kanssasi. Kiimassa työntyy mihin tahansa, mutta heti h-hetken jälkeen miettii että tohonko tuli muna työnnettyä. Kokemusta on.

Ihan hyvin me tultiin juttuun ennen, enkä muutenkaan ole vastenmielinen.

ap

Juttuun tuleminen ei merkitse mitään ja vastenmielisyys on subjektiivista.

Terv. Sama kokemusasiantuntija

Vierailija
28/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sen verran mulle on kerrottu että mua slut-sheimataan nyt, eli taitaa liittyä tohon seksiin.  Ihmettelen vaan miten se noin pienestä on kiinni. Tiedän että noista miehistä ainakin toisella on ollut paljon enemmän seksikumppaneita kuin mulla.

ap

Sit se valitettavasti vaikuttais hieman tolta arvostus-asialta mikä ketjussa aikaisemmin mainittiin, että nyt sut jotenkin tunnetaan huonoksi tai vastaavaa, etkä kelpaa tuohon porukkaan sen porukan mielestä.

Ottaen huomioon, että sen miehen seksiseikkailut hyväksytään mutta sun ei, niin tollainen kaksinaismoralismi on kyllä kuvottavaa, ja osoittaa miten tyhmiä ihmiset osaa olla. Sääntöjen ja arvojen pitäis olla samat sekä miehille että naisille.

Tiedätkö onko tuossa kaveriporukassa ihmiset harrastaneet seksiä keskenään, vai ootko sinä ensimmäinen joka oli nyt tavallaan sen oman porukan kaverusten kanssa?

Ei se tuosta yhtälöstä yhtään järkevämpää tekisi, mutta jotain syytähän tässä nyt etsitään.

Vierailija
29/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horomaine tullut.

Vierailija
30/57 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tuollaisessa tilanteessa. Näen ihmisen eri valossa kun olemme harrastaneet seksiä, enkä osaa pitää häntä enää ystävänä. Miehillä voi tietysti olla eri juttu, mutta tuskin tähän on mitään yksioikoista vastausta.

Vierailija
31/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kuten yllä, niin exällä (nainen) oli kans kavereita joiden kanssa päätyi sänkyyn. Ei osannut tuon jälkeen enää olla tekemisissä näiden kanssa, vaikka kyse oli ollut vain puhtaasti seksistä eikä parisuhteesta. Joku siinä kaverisuhteessa oli vain muuttunut, kun oltiin menty tietyn pisteen yli.

Ihmisiä kun kaikki ollaan, niin eiköhän noita samoja tuntemuksia ole miehissäkin. En usko, että nää on sukupuolisidonnaisia juttuja.

Vierailija
32/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne alkoi pitämään sua helppona ja halpana, niin niiden mielikuva susta muuttui?

En siis tarkoita sua loukata tai leimata, vaan että jokuhan tuossa niiden korvien välissä muuttui kuten sanot itsekin, niin ehkä se oli niiden mielikuva tai käsitys susta?

Tai sitten ne jotain häpeilee ja noloilee, ja kokevat paremmaksi itselleen olla olematta tekemisissä sun kanssa.

Maksuako pitäisi ottaa, vai miksi seksin harrastaminen tekisi miehen silmissä musta halvan?

Ihmettelen miksi mukavat miehet muuttuvat torjuviksi. Seksi oli hyvää kuitenkin. Pitäisikö olla vaikea ja kallis?

ap

Ei pelkän seksin, vaan että jos yhtenä viikonloppuna olet yhden kanssa, ja toisena toisen kanssa, ja sitten jos nää tyypit on jutelleet, niin niille on voinut tulla käsitys, että kuka tahansa saa sut, eli "halpa" ja helppo.

Sana "halpa" viittää lähinnä arvostukseen, ei konkreettiseen hintalappuun.

Tai sit jos olit näille joku puolituttu kuten mainitsit etkä varsinainen kaveri tai ystävä, niin ne vaan kokee että helpompi olla sun kanssa kaveeraamatta seksin jälkeen.

Miten se liittyy arvostukseen että pitää seksistä ja haluaa sitä? Hyvännäköisiä on molemmat miehet, enkä kelpuuttaisi ketä tahansa. Näistä miehistä ainakin toinen on säätänyt monen tytön kanssa paikkakunnalla teinistä lähtien. Onko se mieskin sitten "halpa" ja helppo?

ap

Seksistä pitämisessä ja sen haluamisessa ei ole mitään väärää.

Kun meitä ihmisiä on aika moneen lähtöön tällä maapallolla, niin samoin on eri ajatus-, sekä arvomaailmoja.

Joidenkin mielestä esimerkiksi lukuisat irtosuhteet, ja yhden illan juttujen harrastaminen ei ole millään tavalla paha juttu.

Sitten on taas toinen ääripää joiden arvomaailman mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen, ja nämä ihmiset eivät pääsääntöisesti paljoa arvosta uhmisiä joille näitä kertyy.

Ja toki noiden kahden ääripään väliin mahtuu muutama hassu variaatio eri arvomaailmoista.

Kyllä. Mieskin voi olla halpa ja helppo. Siinä ei ole kysymys sukupuolesta, vaan katsojan arvomaailmasta.

Ja siihen arvomaailmaan liittyy sitten se sun ihmettelemä arvostus.

Sukupuolesta näyttäis olevan kysymys kun nämä miehet harrastavat seksiä ja näköjään saavan sitä enemmän arvostusta mitä enemmän saavat naisia. Ihan seurusteleviltakin ihmisiltä saavat arvostusta siis.

ap

Ota huomioon, että he saavat arvostusta erityisesti NAISILTA. Miehet lähinnä jälleen nostavat kulmakarvojaan ihmettelyn merkiksi. Ei se ikinä lakkaa hämmästyttämästä, että naiset kerta toisensa jälkeen lankeavat huoripukkien alle.

Vierailija
33/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Luepa ajatuksella tämä teksti. Tiesit, miten kyseinen mies käyttäytyy ja hänen käytöksensä kiinnosti sinua. Ja nyt ihmettelet, että miksi se seksi sinun kanssa ei muuttanut häntä? En kestä tätä.

Vierailija
34/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen menee tunti pari, että hormonit tasaantuvat. Silloin mies on aidoimmillaan. Naiset kuvittelevat heidän ympärillää lirkuttelevan miehen olevan aito ja oikea, mutta se on hormonien kyllästämä peluri, joista pahimpaan nainen tietysti ihastuu.

Mies taas ihastuu siihen ovuloivaan seksipetoon, joka on jopa vieläkin väärempi kuva ihmisestä.

Vierailija
35/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaveriporukan kesken n*ssiminen tyhmää. Miehiä ja naisia riittää, miksi kuormasta pitää syödä? Ihan selvää että dynamiikka muuttuu kun joku on useamman kanssa pannut samasta poppoosta. Pakostakin muuttaa ajatuksia istua iltaa ryhmässä missä useampi on käynyt samassa kolossa kun itse on käynyt. Tai sama äijä pannut useampaa naista samasta kaveripiiristä.

Ei välit voi pysyä samana kun noin käy.

Vierailija
36/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat sinulta vain seksiä ja näin varmistavat, ettet itse saa muita ajatuksia. Ja hyvin selitetty kun et alussa tajunnut, miksi ovat etäisiä koska sitähän sää kysyit.

Ja se taas, että naisen siveyttä pidetään erityisessä arvossa johtuu siitä, että mies ei voi investoida jälkikasvuun josta ei voi tietää olevansa omaansa ja muutenkin naisen on helppo saada seksiä joten on helpommin sitten helppokin ja se lienee jotain mitä sinussa ovat havainneet.

Äärimmäisyyteen tuo "mate guarding" menee jossain Somaliassa jossa pillu ommellaan umpeen jotta nainen ei voi edes miettiä muita miehiä ja toisaalta raiskaaminenkin menee vähän liian vaikeaksi.

Tämä vastauksena siis niille jotka aina tulevat valittamaan, että suhtautuminen on erilaista.

Vierailija
37/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluavat sinulta vain seksiä ja näin varmistavat, ettet itse saa muita ajatuksia. Ja hyvin selitetty kun et alussa tajunnut, miksi ovat etäisiä koska sitähän sää kysyit.

Ja se taas, että naisen siveyttä pidetään erityisessä arvossa johtuu siitä, että mies ei voi investoida jälkikasvuun josta ei voi tietää olevansa omaansa ja muutenkin naisen on helppo saada seksiä joten on helpommin sitten helppokin ja se lienee jotain mitä sinussa ovat havainneet.

Äärimmäisyyteen tuo "mate guarding" menee jossain Somaliassa jossa pillu ommellaan umpeen jotta nainen ei voi edes miettiä muita miehiä ja toisaalta raiskaaminenkin menee vähän liian vaikeaksi.

Tämä vastauksena siis niille jotka aina tulevat valittamaan, että suhtautuminen on erilaista.

Eikö tämä mene aika kauas aiheesta. Eihän ap ollut perhettä perustamassa, vaan elää tavallista parikymppisten nuorten elämää.

Vierailija
38/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne alkoi pitämään sua helppona ja halpana, niin niiden mielikuva susta muuttui?

En siis tarkoita sua loukata tai leimata, vaan että jokuhan tuossa niiden korvien välissä muuttui kuten sanot itsekin, niin ehkä se oli niiden mielikuva tai käsitys susta?

Tai sitten ne jotain häpeilee ja noloilee, ja kokevat paremmaksi itselleen olla olematta tekemisissä sun kanssa.

Niin jännästi se mies joka juuri itse aivan kirjaimellisesti antoi naiselle pitää naista helppona ja halpana!!!

Mieheb logiikka eli ei mitään logiikkaa on aina niin hupaisaa. Miehet itse antaa naiselle ja sitten poikien kesken halveksivat seksikumppanina ollutta naista. Mikä ihme miehiä vaivaa?

Vierailija
39/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun nuorena kollina lävistin kovalla kyrvälläni immenkalvon niin lyyli jäi sitten seukkaamaan kanssani ja oli joskus vaikeata päästä eroon lyylistä kun pukkasi jo seuraavaa ajoon ja piti päästä korkkaamaan seuraava immenkalvo. mielestäni hoidin asiat aina tyylikkäästi ja välttämätti edellinen ei oltu vielä taputeltu vaan vuoro vklp painelin satunnaisia pikkulikkoja.

Vierailija
40/57 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he vonkaavat vain seksiä, ja kun saaneet, eivät halua enää muuta, ja näyttävät sen näin.

Valehtelevat siis alunperinkin kiinostustaan, se oli se kiinnostus vaan pillua kohtaan ja tähän useimmiten liitty myös se, että vainse oma orgasmi kiinnostaa, viis toisesta. NS panomieskultti. Ällöttäviä.

Olet varmaan oikeassa, mutta nämä miehet ei esittäneet kiinnostunutta, eikä ollut mitään parisuhdeviritystä. En hakenut mitään seurustelusuhdetta. Ne on kavereita muiden naisten kanssa ilman ongelmaa. Varmaan ei ole koskaan säätäneet niiden kanssa.

ap

Totta kai haluavat esittää välinpitämätöntä sinua kohtaan, koska se laskisi mahdollisuuksia saada näiltä muilta naisilta toosaa, jos nämä naikkoset saisivat tietää tai aavistelisivat, että mies on jo sinun kanssasi sekstaillut.