Tuo Olli Saarela on kyllä maailman komein mies, aikuisten oikeasti!
Kommentit (17)
kulmikkaat kasvot, iso nenä, suudeltavat kapeat huulet, hyvä vartalo... aaahhh.... ja tihkuu testosteronia...
En jaa kanssasi mieltymyksiäsi. Diggaan Eerosta enemmän. Tosi mies ja seksikäs ääni ja miehessä on kokoa ja näköä.
Ps. kaljut miehet ovat seksikkäitä ja parempia sängyssä
mun mielestä se on jotenkin leuattoman oloinen ja yrittää kompensoidasitä leuan puutetta tuijottamalla maanisesti, varmaan tiettyä " äijämäisyyttä" tavoitellen. mun mielestä tavoite sikäli epäonnistuu että se näyttää ainakin valokuvissa vaan maanisesti tuijottavalta leuattomalta mieheltä.
Ei ole tosi miestä nähnytkään. Olli on tosi mies jos joku. Eero on pehmeän nössön näköinen. Sitä paitsi Ollillakin hiukset harvenee jos se kertoo jotain testosteronitasosta ;)
Vierailija:
En jaa kanssasi mieltymyksiäsi. Diggaan Eerosta enemmän. Tosi mies ja seksikäs ääni ja miehessä on kokoa ja näköä.Ps. kaljut miehet ovat seksikkäitä ja parempia sängyssä
ja olen ollut sitä mieltä jo Rukajärven tien teosta lähtien.
Eikä vaan uhoa. Mikähän rentuissa/rentunnäköisissä vetoaa naisiin? Olli Saarelan luonteesta en tiedä mitään muuta kuin tämän kohujutun, vaikka olisi millainen symppis ja mukava mies, kaikki arvostelu siis pelkästään muutaman valokuvan perusteeella.
Enkä tarkoita positiivisessa mielessä.
Vaarallinen ehkä siinä mielessä että näyttää siltä kun olis pienestä munastaan kärsivä, pohjimmiltaan luuseri wanna-be-pahis joka oikeasti turhaannuksissaan (kännissä varsinkin) lyö turpaan kun ei äly riitä niittaamaan toista sanallisesti.
hassua, että joku pitää hänen ulkonäöstään.
arvelisin koulutuksen ja työn perusteella. Että hohhoijaa vaan sille analyysille :)
Jospa luet kommenttini uudelleen... Sanoin, että Olli " NÄYTTÄÄ siltä kuin..."
En tosiaankaan väittänyt tuntevani tyyppiä - voihan se olla ihan guru. Ap kumminkin aloitti ketjun Saarelan ulkonäöstä ja mä jatkoin samasta aiheesta.
Että hohhoijjaa vaan sun sisälukutaidolles.
-23
Siippansa viimeisten kommenttien jälkeen Tanja varmaan itsekin jo ihmettelee...
tai ehkä se ei sovi sen imagoon. Kvartettia tässä komppaan.
siloteltu tyyppi ei oo Tanjan miestyyppiä. Sitäpaitsi jos rakastaa toista, ei se tarkoita sitä, että jakaa ajatuksetkin hänen kanssaan. En mä ainakaan allekirjoita kaikkia mun miehen kommentteja, tai ystävien. Ja silti ne on mun mies ja ystävät. Jotenkin keskenkasvuinen ajatus, että pitäisi olla asioista samaa mieltä ja ylilyöntejä ei tulisi.
Musta molemmat on ihania. Mun ihannemies!