Väsyttää ja raskasta ihmisten pinnallisuus
Onko kohtalotovereita? Väsyttävää ja raskasta on elää maailmassa jossa arvot on miltä näyttää,miten pukeutuu,kuinka paljon käy ulkona,mikä koulutus ,mikä arvo,mikä titteli yms, raskasta! Haluaisin vaan jonnekin korpeen asumaan, en jaksa ihmisten pinnallisuutta, lapsellista haukkumista jos joku eri mieltä asioista yms:/ töissäkin kysytään tyhmiä ja pitäis olla vastaamassa joka hemmetin pikkuasiaan! Miksi kukaan ei ajattele enää omilla aivoillaan,vaan seuraa valtamediaa ja imee kaiken p'skan sieltä!!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Just ajattelin, että onkohan ihan ok kun kaikki ärsyttää. Ja nimenomaan ärsyttää kaikki teeskentely. Pitää olla reipas ja pirteä ja aktiivinen ja osallistuva ja tiedostava ja paheksua sitä tätä ja tuota. Kaikki on niin ihanaa ja superia ja mahtavaa. En jaksa, ärsyttää. Miksi ei voi olla sitä mitä on, siis tylsä ja rauhallinen ja introvertti? Ärsyttää kaksoisstandardit, jatkuva öyhöttäminen milloin mistäkin, hyvesignalointi jne.
En jaksa. Haluan muuttaa jonnekin korpeen ja olla näkemättä yhtä ainoaa ihmistä enää ikinä. Ja olen "vasta" 40.
Samat fiilikset, nuorempana olin ns "valtaväestöä" paheksuin tiettyjä asioita,menin,tulin ja arvostin vain tiettyjä asioita,olen nykyään 32 ja viimeiset vuodet ärsyttänyt ja masentanut et pitää just olla aina iloinen,aina pirteä,kannattaa tiettyjä arvoja, hypellä, pomppia yms ja just noi jatkuva öyhöttäminen ja kaksoisstandardit tiettyjen asioiden suhteen, olen itsekin tylsä,harmaa ja väritön kotihiiri,haluaisin luonnon rauhaan jonnekin metsäkorpeen, ei jaksa yhteiskunnan asettamia vaatimuksia ja yleisesti ei jaksa ihmisten pahuutta,väkivaltaa, piittamattomuutta, pinnallisuutta,juoruiluja yms.
Samoja asioita itsekin käynyt läpi, mulle tullut sellainen passiivisuus ja välinpitämättömyys maailman tapahtumia kohtaan, ensin öyhötettiin piikeistä ja nyt natosta,itse olen et evvk,tahdon vain elää ja olla rauhassa ilman jatkuvaa öyhötystä ja pelon lietsontaa.
Just ajattelin, että onkohan ihan ok kun kaikki ärsyttää. Ja nimenomaan ärsyttää kaikki teeskentely. Pitää olla reipas ja pirteä ja aktiivinen ja osallistuva ja tiedostava ja paheksua sitä tätä ja tuota. Kaikki on niin ihanaa ja superia ja mahtavaa. En jaksa, ärsyttää. Miksi ei voi olla sitä mitä on, siis tylsä ja rauhallinen ja introvertti? Ärsyttää kaksoisstandardit, jatkuva öyhöttäminen milloin mistäkin, hyvesignalointi jne.
En jaksa. Haluan muuttaa jonnekin korpeen ja olla näkemättä yhtä ainoaa ihmistä enää ikinä. Ja olen "vasta" 40.