Mitä veikkaat, mikä maa voittaa tänään Euroviisut?
Kommentit (31)
No eikö olisi suunnaton ihme, ellei Ukraina voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei Ukraina! Miten voisivat järjestää ensi vuoden viisut tuhotussa maassaan?
Myötätuntoa voi esittää muutenkin kuin säälipisteillä.
Jos voittajamaa ei pysty itse järjestämään seuraavan vuoden Euroviisuja, se saa päättää, missä maassa kilpailu järjestetään. Samoin tehtäisiin siinäkin tapauksessa, jos Australia voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Villi arvaus: Ukraina?
Eihän ne pysty järjestämään viisuja ensi vuonna, niin kuin voittajan velvollisuuksiin kuuluu.
Olen oikeasti huolissani tästä.
Ukraina voittaa vaikka vetäisi Hämähämähäkin.
Venäjä on viisujen moraalinen voittaja.
Ukraina voittaa. Saa niin paljon solidaarisuus ääniä.
En vihaa Ruotsia maana, oikeasti rakastan. Mutta viisuissa en tykkää. Ovat liiankin viimeisen päälle mietittyjä. Varsinkin tänä vuonna.
Toivon Liettuaa tai Italiaa ja Suomea nyt totta kai, ehkä myös Viroa. Veiikkaan Ukrainaa, Espanjaa tai Ruottia.
Ei ole viisuissa tänä vuonna mitään katsomista, koska voittaja on jo selvä. Tosin eipä näissä nyt yleensäkään ole paljoa katsomista.
Kreikka, Azerbaidžan ja Australia on mun voittajasuosikit. Tietty Suomi saisi voittaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Villi arvaus: Ukraina?
Melko sata varmasti, tylsää. Musta politiikan ei pitäisi vaikuttaa näin paljon viisuissa. En ole mikään venäjä fani siitä ei ole kyse. Ihan sama mitä tulee ukrainasta niin se voittaa??
Espanjan perse-emännät voittaa