Aamupano
Huomenta. Täällä naitu heti aamusta. Entä siellä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
33 kirjoitti:
Aamulla herätessäni huomasin, että miehellä uljas erektio ja lapsetkin yökylässä. Oli tarkoitus muutenkin herätellä hänet touhuiluun, mutta sen sijaan kiipesinkin varovasti suoraan satulaan. Oli ilme näkemisen arvoinen, kun istuin sen suoraan sisääni😍
RAISKAUS!!!!!!!
6 alapeukkua. Auta armias jos mies olisi kertonut työntyneensä nukkuvan vaimonsa sisään..
Aamulla annoin ja ravintola lounaan jälkeen uudestaan. Imin vielä kuiviin kun maistui niin valkosipuli suussa😋
Tänä aamuna rakasteltiin taas heti kun herättiin kahdeksan maissa. Ihan normi lähäriä ja kumpikin sai.
Edellisen kerran oltiin viime sunnuntaina ja lauantaina aamulla. Sopiva tahti meille yleensä ja aamuisin parasta. Ollaan yli 60 v kumpikin
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna rakasteltiin taas heti kun herättiin kahdeksan maissa. Ihan normi lähäriä ja kumpikin sai.
Edellisen kerran oltiin viime sunnuntaina ja lauantaina aamulla. Sopiva tahti meille yleensä ja aamuisin parasta. Ollaan yli 60 v
Näin meilläkin. Aamuisin parasta kun ei ole kiire minnekkään ja saa nauttia oikein ajan kanssa; aivan ihanaa!
Otin suihin ja mies antoi kullia takaapäin, aah. Teki hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Suuseksiä
Ei taida olla yön jäljiltä kovin raikasta touhua. No nyt tiedät, miltä pallihiki tuoksuu
Menin aamulla kanitarhaan missä kani pani anivarhain. Miksi kani pani anivarhain. KOSKA.
Aamupano se on parhain!!
Ei ole puolisoa, joten pitää touhuilla yksin, mutta kovasti on ollut lämmöt päällä.
Mies
Tänään aamulla viimeksi, mutta mikäs siinä on, kun aamuisin tulee niin nopeasti?
Haluaisin jo aamulla kunnon seksiä, mutta yleensä tulen jo heti suihinoton alussa...
Kunnon panot oli aamulla, kyllä teki hyvää.
33 kirjoitti:
Aamulla herätessäni huomasin, että miehellä uljas erektio ja lapsetkin yökylässä. Oli tarkoitus muutenkin herätellä hänet touhuiluun, mutta sen sijaan kiipesinkin varovasti suoraan satulaan. Oli ilme näkemisen arvoinen, kun istuin sen suoraan sisääni😍
Eikös tuo ole nukkuvan miehen raiskaus? Tuliko suostumus?
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla viimeksi, mutta mikäs siinä on, kun aamuisin tulee niin nopeasti?
Haluaisin jo aamulla kunnon seksiä, mutta yleensä tulen jo heti suihinoton alussa...
Taidat olla aina sekunttimuna :D
Enpä muista milloin viimeksi olisi ollut aamusta mitään touhuja. Veikkaisin, että lapsiluvun täyttymisen jälkeen ei ole aamuisin tapahtunut mitään vaikka oltaisiin oltu kahden.
Aamu olisi parasta aikaa harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
33 kirjoitti:
Meillä ainakin on sovittu että näin saa tehdä enkä kyllä tiedä mitään paljon kuumempaa aamulla kuin että mies tulee sisään kun mä vielä nukun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
33 kirjoitti:
Meillä ainakin on sovittu että näin saa tehdä enkä kyllä tiedä mitään paljon kuumempaa aamulla kuin että mies tulee sisään kun mä vielä nukun..
Tuosta olen haaveillut "aina" ja haaveeksi on jäänytkin.
Me rakasteltiin ennen lapsen syntymää usein aamuisin, mutta enää ei juuri koskaan ehditä. Itse rakastan aamupanoja, koska silloin jaksaa hyvin ja erektio on aamuisin tavallistakin kovempi. Vaimokin tykkäsi saada aamuisin kunnon kyydit. Täytyykin laittaa joku aamu kello herättämään hieman aiemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
33 kirjoitti:
Tuosta olen haaveillut "aina" ja haaveeksi on jäänytkin.
Oletko kysynyt suoraan? mä olen meillä se aamu-unisempi, joten mun aloitteesta tätä ei varmaan koskaan tehtäisi, koska..no mä nukun aamuisin :D Mies sitten joskus toteuttaa himojaan, kun tietää että niin saa tehdä
yök! ..aamu + seksi?
ei ikinä.
ei kuulu (normaalin ihmisen) aamutoimiin.
kaikki muu kyllä.
emmehän ole mitään pervoja?
tai, ehkä jotkut tykkää..
..olla?
en minä.
ei ole minun (aamu-) pala, eikä palani kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Nussittiin yöllä kun oli aamulla menoja.
Olis kyllä aamullakin tehny mieli,puolikas silde tuli illalla otettuu
Lisääkö pilleri myös haluja? Luulin että ne auttaa erektiovaivoihin siinä tapauksessa, jos muuten on haluja.
Joo. Toi on hyvä homma vaan jos vielä jotain kuntoo löytyy noista mimmeistä vaan? Ettei käynyt se vanhanaikainen, että 'imin kaikki mehut' niistä?
Illalla kun aloitettiin painaa ensiksi oltiin vaa kolmisin (M+2N) sitten loppuillasta kun yksimimmi oli valmistakauraa niin paikalle ilmestyi mun vkl-vakkarimimmit. Meitä on täällä aamullakin ne mukavat aamusänky-setti (M+3N).
Kyllä näillä nyt aamun saa mukavasti käuyntiin. Kuinka sujuu teillä 'sieläjossain' näin aamuisin?