Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku erikoisin yksittäinen työtehtävä josta olet saanut palkkaa!

Vierailija
14.05.2022 |

Tuli mieleen tuosta wordin tiedostojen standardisoimisesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan juonti. Matkaoppaana duuniin kuului myös iltariennot.

Vierailija
22/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein taksilla parin viikon ikäisen vauvan Helsingistä Lastenklinikalta Turkuun sairaalaan. Sitten taksilla itse takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 vuotias kun minut palkattiin alastomaksi tarjoilijaksi äitini ystävättären syntympäpäiville.

Myöhemmin ymmärsin ettei se ole tavanomaista aikuisilla

Vierailija
24/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisen avustajan hommat vaihtelevat. Kaksi erikoisinta:

SuperParkissa asiakkaan lapsen kanssa. Äitinsä maksoi lippuni + sain palkan työtunneilta. Kävimme myös laskettelureissulla.

Yhtä asiakasta piti avustaa vessassa käynnissä. Muuten istuimme televisiota katsellen.

Vierailija
25/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein taksilla parin viikon ikäisen vauvan Helsingistä Lastenklinikalta Turkuun sairaalaan. Sitten taksilla itse takaisin.

Tästä tuli joku flashback opiskeluaikaiseen kesätyöhön, jossa muistaakseni taisin saattaa psykiatrisen potilaan somaattisesta sairaalasta kiireettömällä ambulanssilla takaisin psykiatriseen sairaalaan, ja ambulanssi otti kyytiin myös polkupyöräni. 🤣

Myöhemmässä työssä olen mennyt taksilla esimiehen passin kanssa erään Lähi-Idän valtion konsulaattiin, jättänyt passin sinne viisumihakemusta varten ja mennyt itse taksilla takaisin toimistolle.

Vierailija
26/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitysvammaisten avustajana joskus siitä, että kävin keilaamassa tai elokuvissa.

Vierailija
27/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käsin liimata tanskankielisten luomutuotteiden ainesoasluettelon päälle suomenkielinen aineisosaluettelotarra. Ei saanut laittaa vinoon. Oli puuduttavaa hommaa.

Vierailija
28/28 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut kun jää sulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan