Mitä Vantaan aluetta voisit suositella?
Espoolaiset älkää vaivautuko vastaamaan - tiedän, että teidän ruohonne on niiiiiin paljon vihreämpää:)
Kommentit (50)
ei muuta kuin asuntoesittelyihin,varmaan se mieluinen löytyy=)
Ja jos voit niin ajele noilla aluiella joista on ollut puhe niin näet itse miten kivoja paikkoja täällä itä-vantaallakin on
on rauhallisia alueita, uskokaa tai älkää ;-) Ainakin Hanabölentien molemmin puolin sijaitsevat rivarit ovat kivoja. Tosin Ap taitaa etsiä omakotitaloa...
Oikotiellä on mukavasti em. alueiden taloja myynnissä. Itse voisin suositella Rekolaa, Päiväkumpua, Jokiniemeä, mutta myös Nikinmäkeä ja Itä-Hakkilaa, joita ei muistaakseni ole vielä mainittu.
tosin palvelut aika kaukana jokaisessa paikassa,siis noissa aiemmin mainituissakin
mutta sepä on myös yksi syy rauhallisuuteen
Kaukana sijaitsevat palvelut (=ostarit yms.) ovat yksi selitys alueen rauhallisuuteen. Esimerkiksi Päiväkummussa ei ole yhtään pubia, vain lähikauppa. Sen(kin) vuoksi alue onkin niin rauhallinen.
T. 17
Muutama viikko sitten Tammistoon muuttaneena uskallan suositella aluetta. En keksi siitä mitään huonoa sanottavaa.
Itse tykkään länsipuolesta: Silvola, Vantaanlaakso, Vaskipelto, Vapaala, Hämevaara, Martinlaakson pientalo-alueet jne. Kaikissa palvelut lähellä ja matka Helsinkiin lyhyt.
Siellä on kouluasiat huonosti, tilaa vähän/opetusryhmät isoja ja koulumatka saattaa olla melko pitkä ja vaarallinen... Vanhoilla teillä ei välttämättä ole kävelyteitä lainkaan, suojateitä on vähän ja nopeusrajoituksista huolimatta siellä meno on melkoista. Tikkurilan lähialueista mm. Viertola ja Hiekkaharju ovat tuttuja samoin (itä-)Hakkila. Näissä kaikissa on sekä todella kivoja katuja/alueita että vähemmän kivoja/rauhallisia paikkoja.
Joo mä tiedän, että tarkoitat Erkintietä, siihen tuo sun kuvaus sopii justiinsa. Mutta kun Erkintie ei ole " Rekolan omakotialue" kuten kirjoitit. Pilkutusta, tiedän;)