Mitä Vantaan aluetta voisit suositella?
Espoolaiset älkää vaivautuko vastaamaan - tiedän, että teidän ruohonne on niiiiiin paljon vihreämpää:)
Kommentit (50)
kerrostalot joten se niistä läävistä!
Tääkin on aika haluttua aluetta joten ei hirveesti asuntoja ole myynnissä
ut silmään!
Käy Oikotiellä, siellä on Rekolasta nytkin kerrostaloasuntoja myynnissä!!!!
Jokivartena ainakin myivät asuntoaan, jossa käytiin. En muista osoitetta, mutta yritän kaivaa jostain. Palaan.
Vähemmästäkin menee Vantaalla haukkumaan hyvääkin aluetta huonoksi, kun jokaisen vieressä on joku läävä. Mulle on ihan sama, onko huono alue eri aluetta asuinalueeni kanssa jossain virallisissa papereissa, jos huonon alueen haitat vaikuttavat elämääni ja rumistavat maisemaa.
ovat omakotitalot haluttuja ja hinnoissaan. Oikotien mukaan parhaillaan myynnissä olevat maksavat 340000-398000 euroa.
niinkuin on myös Päiväkummussa
Rekolan ja Päiväkummun raja on aika huomaamaton
Ja onko se vaarallista jos pihaan vähän näkyy joku kerrostalo?
Päiväkummun vieressä ei ole slummia: Havukoskelle on matkaa ja lisäksi joki erottaa alueet. Levottomuudet eivät ulotu edes uuteen Päiväkumpuun.
Se, että jossain Oikotiellä myydään Rekolasta kerrostaloja, ei tarkoita, että täällä sellaisia olisi, voi sua hassua! Katsos kun kiinteistövälittäjätkin tietää, mikä alue myy ja nimeää kohteen sijainnit sen mukaan. Olihan tästä jo Hesarissakin, kun kämppiä myytiin eiralaisina vielä kilometrien päässä oikeasta Eirasta. Rekolassa on muutama tie, josta näkyy Koivukylän rumat talot, mutta se reuna Rekolasta ei olekaan niin haluttua. On täällä lääniä muuallakin.
jos kahden kilometrin päässä kerrostalosta pelkää sen kaatuvan päälle...
vanhassa Päiväkummussa,tuskin uudella puolellakaan
Pointti oli se, että en muista tarkkoja osoitteita, mutta sielläpäin Rekolaa, jossa vieretysten katuja, jotka nimetty miesten nimien mukaan on vieressä todella rumia kerrostaloja ja alue on muutenkin levoton.
Itse en halua asua alueella, jonka joku siipi on huonossa maineessa syystä. Ja jos asuisin, niin en ainakaan koittaisi siitä täällä tehdä jotain paratiisia.
Minulle eivät merkitse raha ja julkisivukuva. Olen tosi onnellinen varmasti viihtyisässä rintamamieskorttelissa. Mitään luksusaluetta en siis kaipaa, koska tavoitteeni ei koskaan ole asua " muita hienommin" . En itse asiassa ymmärrä, että mitä vikaa olisi asua rintamamiestalossa? Omakotitalo saisi maksaa maksimissaan 370 000 euroa.
kiva kuulla että käyn slummissa!!
Jos " slummit" on kaikkialla yhtä kivoja ja rauhallisia alueita niin kiva kuulla
...Vantaan typerää suunnittelua/suunnittelemattomuutta..
No, onneksi muutetaan piakkoin pois. Muuten ihan kiva alue.
t. se eka kartanonkoskelainen, joka ei aluetta suosittele
Toivottavasti myös siellä, missä sä asut;) Vaikutat jotenkin kireältä...
li niissä omakotitaloissa, kun keittiön ikkunasta näkyy harmaa lähiö ja olkkarin ikkunasta ohi kiitävä bussi.
Leppäkorpi ja Metsolakin ovat ok, kunhan ei mene Otavatien lähelle.
Tuolla rahalla saat täältä melkein minkä talon tahansa.
sillä rahalla saat viihtyisän talon esim juuri päiviksestä tai rekolasta
2
tai ainakin luulisin,tulee aika vähän seurattua asuntojen hintoja
Rekolaa on paljon muuallakin kuin peijaksentien varressa
mutta ehkä on näössä vikaa:(