Miksi luulet, että perheellämme on varaa syödä tuoretta kalaa?
Ei ole varaa. Ei meillä ole varaa maksaa niitä järjettömiä hintoja, joita tuoreesta kalasta pyydetään. On sinun häpeäsi, että luulit muuta. On yhteiskunnan häpeä, että emme saa tuloillamme tuoretta kalaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyen ajan sisään ostanut pari kokonaista norjalaista lohta Citymarketin kalatiskiltä hintaan 9-10€/kg. Laitan kalat sopivina annospaloina pakkaseen ja syödäänkin sieltä 1-2 kertaa viikossa. Lisäksi esim. muikut on usein kohtuuhintaisia ja maukas lohikala sekin.
Moni ei vaan voi norjalaista lohta syödä, monestakin syystä💩
Niin jos on niin onneton nössö ettei voi sitä norjan lohta joka muuten on sata kertaa parempaa kuin rehulla kasvatettu muka kirjolohi niin se on voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyen ajan sisään ostanut pari kokonaista norjalaista lohta Citymarketin kalatiskiltä hintaan 9-10€/kg. Laitan kalat sopivina annospaloina pakkaseen ja syödäänkin sieltä 1-2 kertaa viikossa. Lisäksi esim. muikut on usein kohtuuhintaisia ja maukas lohikala sekin.
Moni ei vaan voi norjalaista lohta syödä, monestakin syystä💩
Niin jos on niin onneton nössö ettei voi sitä norjan lohta joka muuten on sata kertaa parempaa kuin rehulla kasvatettu muka kirjolohi niin se on voi voi
Jep, olen onneton nössö, joka ostaa suomalaista villiä lohta kalastajilta suoraan. En osta maailmalla matkaavaa puumaista lihaa, jota loheksi kutsutaan.
T. Nössö
Kalastaminen on Suomessa halpaa. Kaikki kalalajit eivät ole kalliita tiskilläkään. Nyt on kyllä puhtaasti valintakysymys
Minä eläkeläisenä syön 2-3 kertaa viikossa tuoretta kalaa jonka ostan.
Kas kun et samantien vaadi että se kala tulee ilmaiseksi pöytään.. Tiedoksesi vaan että kaikki ei voi tulla valmiina pöytään. Veljeni oli työttömänä ja rahat oli tiukalla hän kävi kalastamassa viikottain ja saikin perheelle pöytään viikottain kalaa. Poimi marjoja ja sieniä metsästä. Otappa siitä mallia. Vaatii tietysti että pitää tehdä ITSE vähän jotain..