Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muistakin, että silmät heräävät ikään kuin jotenkin eloon näin keväisin?

Vierailija
13.05.2022 |

Mulla on epämääräisen väriset silmät, mutta tähän vuodenaikaan ne näyttää kivoilta, kun on tarpeeksi valoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne näyttävät kivoilta aina, kun on valoa (sitä on muuten myös talvella, tervetuloa todellisuuteen.)

Minun silmieni vihertäväisyys näkyy vain hyvässä valaistuksessa. Muutoin näyttävät sekavan värisiltä.

Vierailija
2/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun silmät kuolee keväisin siitepölyallergian takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti ne kyllä punottaa pölyn takia. Juopoksi luulevat, epäileviä katseita saa.

Vierailija
4/5 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Suomessa, minulla oli pienet myyrän silmät. Nykyään ne on paljon isommat ja auenneet, vaikka kai pitäisi olla iän myötä päinvastoin.

Vierailija
5/5 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi täytyykin muuttaa aurinkoisemmille maisemille. Suomenkaltainen asuminen kerrostalossa sisällä ei ole riittävää elämää. Parasta mihin voi pyrkiä Suomessa, on muuttaa johonkin landelle tms. Erityisesti kerrostalot ovat myrkkyä. Vähintään oma piha, muttei kerrostalossa. Hiihtoladut, juoksuradat metsässä, luontoa, järveä tai merta. Hyvin vähän ihmisiä. Se on ainoa hyvä mitä Suomella on tarjota. Korkeammalla on kylmempää ja pimeämpää (paitsi kesällä).