Lapsen olisi pitänyt lähteä tänään isälle. Isä perui viimetipassa. Taas.
Mies soitti MULLE että ei ehdikään tänä viikonloppuna nähdä lasta. Tää on jo neljäs kerta tänä vuonna. Kun joka toinen viikonloppu käy isällään niin voitte laskea, että eipä tuo kovin usein ole tänä vuonna iskää nähnyt. Itse ei halunnut lapselle soittaa, koska ei halunnut tuottaa pettymystä... Minä sitten jouduin sen tekemään ja kohtaamaan pojan pettymyksen. Miehellä on viikonlopun aikana synttärit ja poika olisi vienyt koulussa tekemänsä puulaivan isälle lahjaksi. Eilen paketoitiin se hienoon sellofaanipakettiin yhdessä. Itkuhan tuosta tuli. Kiva isä.
Kommentit (66)
Ehdotan väliaikaista bannia sivulle jatkossa jokaiselle joka käyttää sanaa "porsia" kun puhutaan ihmisistä.
Kerro olevasi incel kertomatta suoraan olevasi incel :
1.käytä sanaa "porsia"
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo olla tottakin.
Aina suhtaudun kuitenkin varauksella näiden eroäitien kertomuksiin. Oma ex-vaimo oli todella hyvä värittämään ja muuntelemaan tarinoita, jotta pääsi syyttämään milloin mistäkin. Opin nopeasti sopimaan kaiken aina meilillä, jotta pystyn todistamaan mitä on sovittu. Vaan eipä se paljon auta jos syytöshyökkäykset ajoitetaan aina yllättäen juuri kun lapset ovat kuulolla ja häivytään nopeasti paikalta.
Naiset ovat tällaisissa selkäänpuukotus- ja mustamaalauskuvioissa miehiin verrattuna aivan ylivoimaisia.
Mikähän diagnoosi sulla on? Miksi kukaan kirjoittaisi anonyyminä anonyymi palstalle tämmöisen jos tämä olisi keksitty juttu kun ei tällä mitään trolli tai huudatusarvoa ollut? Ihan varmaan tavallinen äiti avautuu tavallisesta arjesta, ja sinua suututtaa kun monet samaistuu? Olisiko aika hakea hoitoa kun näet ex vaimosi joka paikassa ja koet että hän liittyy jopa anonyymi palstakirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo olla tottakin.
Aina suhtaudun kuitenkin varauksella näiden eroäitien kertomuksiin. Oma ex-vaimo oli todella hyvä värittämään ja muuntelemaan tarinoita, jotta pääsi syyttämään milloin mistäkin. Opin nopeasti sopimaan kaiken aina meilillä, jotta pystyn todistamaan mitä on sovittu. Vaan eipä se paljon auta jos syytöshyökkäykset ajoitetaan aina yllättäen juuri kun lapset ovat kuulolla ja häivytään nopeasti paikalta.
Naiset ovat tällaisissa selkäänpuukotus- ja mustamaalauskuvioissa miehiin verrattuna aivan ylivoimaisia.
Mikähän diagnoosi sulla on? Miksi kukaan kirjoittaisi anonyyminä anonyymi palstalle tämmöisen jos tämä olisi keksitty juttu kun ei tällä mitään trolli tai huudatusarvoa ollut? Ihan varmaan tavallinen äiti avautuu tavallisesta arjesta, ja sinua suututtaa kun monet samaistuu? Olisiko aika hakea hoitoa kun näet ex vaimosi joka paikassa ja koet että hän liittyy jopa anonyymi palstakirjoitukseen.
Niin, tänne kirjoitetaan pelkkiä totuuksia. Tällä palstalla ei kukaan valehtele eikä laita juttuihin lapinlisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vain katkaisette välit tollaseen iskään kokonaan?
Siinä ei mene selitykset mamilta läpi 20 vuoden päästä
Ihminen on kuitenkin rakennettu niin, että jo muutaman vuoden ikäinen lapsi muistaa elinikänsä vanhempien julmuudet ja hylkäämiset. Tuskin ap. lapsi haluaa olla muutaman vuoden päästä missään tekemisissä kusipää isänsä kanssa. Juuri tuossa iässä lapsi tietää moraalin, oikean ja väärän eron ja muodostaa kuvan hyvistä ja kusipää ihmisistä.
Suomi on pullollaan näitä isien hylkäämä lapsia, mutta osat vaihtuvat kun lapsi on teini-ikäinen ja osaa ajatella omilla aivoillaan ja samaiset isät sitten täällä itkevät, kuinka äidit ovat käännyttäneet lapset isäänsä vastaan, vaikka sen on halunnut tehdä lapsi itse.
Minun isää ei kiinnostanut
viikonlopputapaamiset, mutta nyt kun olen menestynyt, ruiskuttaa ja itkee, kun en häntä kutsuta juhliin ja äiti ja hänen sukunsa on kaikki rakkaita, mutta isäni saa osakseen vain suuren halveksunnan, en edes ilmoittanut syntyvästä lapsenlapsesta. Saa homehtua nurkkiinsa.
Kiva kuulla <3