Juhannuksesta asiaa. Eli mökki saaristossa, poika 16v seurustelee vakavasti ja tullaan loistavasti juttuun tyttöystävän vanhempien kanssa.
Nyt mietitään, että pyydetäänkö tytön vanhemmat meille mökille juhannukseksi? Miten te muut toimisitte?
Kommentit (36)
Kutsukaa. Juhannus on toki pari-kolme päivää, että uskotteko itse voivanne viettää rennosti sitten pitkän viikonlopun vai meneekö stressiksi.
Heillä voi toki olla jo muut suunnitelmat mutta voittehan sitten sanoa, että ehkä sitten toiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin. Kunhan ette nyt aikuisina lähde juomaan liikaa. Itse ollaan lääkäri pariskunta ja meillä myös poika samanikäinen joka ollut saman tytön kanssa jo kaksi vuotta.
No miten se ammatti tähän liittyy? 🤣
Me ollaan vegaani paris kunta ja siis poika on seurustellut viikon. Ja ollaan siis vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
En pyytäisi. Lapset ovat liian nuoria pitkäaikaisten sukusuhteiden luomiseksi.
Me alettiin seurustella 13-vuotiaina ja vanhemmat mahdollisti meille 15-vuotiaista yhdessäolon myös lomilla viettämällä yhdessä mökkiviikonloppuja ja esim. Uuttavuotta yhdessä.
Näin 27 vuotta ja kolme lasta myöhemmin, meidän vanhemmat edelleen käy yhdessä teatterissa ja on käyty porukassa ulkomailla monet kerrat jne.
Eli eivät ole liian nuoria ja ehdottomasti vanhemmat voi yhdessä viettää aikaansa myös!
Onkohan tuo nuorten mielestä mukavaa. Luulisin, että olisi tuonikäisten mielestä kiusallista. Äidit sielä kommentoimassa nuoria, ihankuin päiväkotilaisten leikkitreffeillä.
Jos oikeesti haluaisit kutsua heidät, olisit jo kutsunut vaikka mökkinne olisi hevonperän hornantuutissa. Saaristolaismökkejäkin on moneen lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyytäisi. Lapset ovat liian nuoria pitkäaikaisten sukusuhteiden luomiseksi.
Me alettiin seurustella 13-vuotiaina ja vanhemmat mahdollisti meille 15-vuotiaista yhdessäolon myös lomilla viettämällä yhdessä mökkiviikonloppuja ja esim. Uuttavuotta yhdessä.
Näin 27 vuotta ja kolme lasta myöhemmin, meidän vanhemmat edelleen käy yhdessä teatterissa ja on käyty porukassa ulkomailla monet kerrat jne.
Eli eivät ole liian nuoria ja ehdottomasti vanhemmat voi yhdessä viettää aikaansa myös!
Olethan huomannut, että maailma ja ihmiset on muuttunut paljon niistä ajoista?
Entäs kun tulee sydänsuruja - ihan kaamea skenaario, että äidit kavereita ja alkaa säätää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin. Kunhan ette nyt aikuisina lähde juomaan liikaa. Itse ollaan lääkäri pariskunta ja meillä myös poika samanikäinen joka ollut saman tytön kanssa jo kaksi vuotta.
No miten se ammatti tähän liittyy? 🤣
Me ollaan vegaani paris kunta ja siis poika on seurustellut viikon. Ja ollaan siis vegaaneja.
Tarkennan vielä, olette vegaaneja? Siis vegaaneja olette?
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ei tee noin paljon kirjoitusvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku kehtaa täällä väittää olevansa lääkäripariskunta, eikä osaa edes yhdyssanoja!
Myös pilkutus on pielessä, samoin verbin taivutus.
Lääkärihän tuo väitti olevansa eikä kielitieteilijä.
Eihän lääkäreiden käsialastakaan saa kuin apteekkari selvää ja lääkärin kirjoitushommat hoituvat sanelukoneella jonka tallenteet muut ihmiset kirjoittavat tekstiksi.
Lääkäriksi ei pääse opiskelemaan, jos ei osaa äidinkieltä eli pääsykokeisiinkaan ei kutsuta C:n papereita hamunnutta.
Tuo olisi kauhuskenaario. Vastaisin kohteliaasti, että meillä on sukujuhannus Hangossa ja Mai tulee tietenkin meidän mukaamme kuten aina ennenkin. Poikaystävänsä voi mennä vanhempineen mökille, se on varmasti hauskaa. Missään nimessä en vaihda meidän pitsihuvilaa ja sukulaisten tapaamista johonkin saarimökkiin ja tuntemattomiin ihmisiin. Ei kiitos tuollaista perinnettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku kehtaa täällä väittää olevansa lääkäripariskunta, eikä osaa edes yhdyssanoja!
Valitettavasti juuri lääkäreissä on uskomattoman paljon kielitaidottomia. Tarkoitan ihan Suomessa syntynyttä, elänyttä ja koulutettua porukkaa.
Tottakai voitte kutsua ja he voi sitten päättää, ottaako kutsun vastaan vai ei.
Eikö teillä oikeesti ketään muita tuttuja ketä pyytää mökille?
Itselle tuo kuulostais kauhuskenaariolta, olisin tuossa yhtälössä ihan kuka tahansa.
16-pikkujonne ja seurustelee muka vakavasti. Sallikaa mun nauraa. Juhannukseen mennessä se on ehtinyt vaihtaa heilaa jo parikin kertaa.
Kutsukaa vaan :)