Ysinäinen blondi 23v nainen olen ja kaipaan kalua mun töröhuulten väliin...
Oon niin hot ja hukkaan menen tässä yksinäisyydessä. Parisuhde meni pipariksi kuukausi sitten ja nyt vaan kaipaan kovaa kalua suuhun. Ja pimppaani myös, joka on jatkuvasti märkä. Tuun hullux...
Kommentit (30)
Ihanan kiimainen nymfo olet. Tuollaisen kun saisi omaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin laittaa sut sängyn laidalle pylly pystyyn ja nuolla sut takaa päin orkun partaalle, sen jälkeen saisit kullia rajusti. Ensimmäisen kierroksen lasti sykähtelis sun sisään. Sit voitas alotella uusi kierros kuusysissä, haluun sun huulet mun kullin ympärille samalla kun sun mahlat valuu naamalleni...
M29uuuh kuulostaa kivalta...Sit voisin kans herättää sut siihen et laitan sun kalus mun silikoniboobsien väliin ja pomputan niit ylös alas kunnes tuut mun kuumaan suuhun..
N23
Runkkaan tälle mielikuvalle. Tykkäätkö ottaa lastin naamalle tai rinnoille?
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin laittaa sut sängyn laidalle pylly pystyyn ja nuolla sut takaa päin orkun partaalle, sen jälkeen saisit kullia rajusti. Ensimmäisen kierroksen lasti sykähtelis sun sisään. Sit voitas alotella uusi kierros kuusysissä, haluun sun huulet mun kullin ympärille samalla kun sun mahlat valuu naamalleni...
M29uuuh kuulostaa kivalta...Sit voisin kans herättää sut siihen et laitan sun kalus mun silikoniboobsien väliin ja pomputan niit ylös alas kunnes tuut mun kuumaan suuhun..
N23
Runkkaan tälle mielikuvalle. Tykkäätkö ottaa lastin naamalle tai rinnoille?
M29
Suuhun ja kurkust alas. Mut miksei rinnoillekin!
N23
Sit mä kans unelmoin tuplakermapiiraast..Kaks miestä, yks pildes ja toine suussa ja molemmat huutolaukeis muhun yhtä aikaa...
N23
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kiimainen nymfo olet. Tuollaisen kun saisi omaksi.
Ei mua kukaan taida omaksi saada. Mut lainaa illax ja yöx ehkä. Parisuhteet kuiteski menee aina myttyyn. Mut sellainen huoleton fwb on paras!
N23
Vierailija kirjoitti:
Sit mä kans unelmoin tuplakermapiiraast..Kaks miestä, yks pildes ja toine suussa ja molemmat huutolaukeis muhun yhtä aikaa...
N23
Miten ois triplapiirakka, jos mä olisin mukana ja laukeisin sun perseeseen? M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Miten ois triplapiirakka, jos mä olisin mukana ja laukeisin sun perseeseen? M36
hih tääl on tuhmia miehiä... no olishan se ehkä mielenkiintoinen kokemus haha
N23
Tää yksinäisyys on rasittavaa.. mä niin kaipaan kovaa kalua täyttämään mun reikiä...
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtänkö oikein - sinulla on siis ulkonevat sisemmät häpyhuulet? Mahtavaa :)
Ei ku on huulitäyttettä, huulet töröttää sillai seksikkäästi.
N23
Täytetyt töröhuulet on kyllä kaikkea muuta kuin seksikkäät.
Kyllä näyttää todella seksikkäiltä kun kalu pumppaa syljestä kiiltävänä niiden töröhuulien välistä suuhun tyveä myöten suuhun ja takaisin. Lasti lähtee niin voimalla, että ainoastaan turpeat töröhuulet voivat tiivistyä kalun ympärille niin hyvin, ettei sperma purskahtele pois viimeisissä työnnöissä.
Paksut töröhuulethan on kuin tehty suihinottoa varten. Todella kiihottavat varsinkin sellaiseen seksin nälkään missä tarttis jotain hyvää suuhunpantavaa.
Haha tosta tykkäänkin ku saan niellä koko lastin
N23