Ysinäinen blondi 23v nainen olen ja kaipaan kalua mun töröhuulten väliin...
Oon niin hot ja hukkaan menen tässä yksinäisyydessä. Parisuhde meni pipariksi kuukausi sitten ja nyt vaan kaipaan kovaa kalua suuhun. Ja pimppaani myös, joka on jatkuvasti märkä. Tuun hullux...
Kommentit (30)
Setä tulee ja antaa tytölle patukkaa suuhun, pilluun ja peräreikäänkin jos tahdot. Rakastellaan kiihkeästi aamusta yöhön ja yöstä aamuun...
Ymmärtänkö oikein - sinulla on siis ulkonevat sisemmät häpyhuulet? Mahtavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Setä tulee ja antaa tytölle patukkaa suuhun, pilluun ja peräreikäänkin jos tahdot. Rakastellaan kiihkeästi aamusta yöhön ja yöstä aamuun...
Millainen patukka sedällä on? Onko iso kova kanki?
N23
Vierailija kirjoitti:
Ei ku on huulitäyttettä, huulet töröttää sillai seksikkäästi.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Täytetyt töröhuulet on kyllä kaikkea muuta kuin seksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Samoin kuin typistetyt häpyhuulet.
Paras näky kun blondilta on pumpattu peräreikä ruusun kokoiseksi ja sperma valuu pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Paras näky kun blondilta on pumpattu peräreikä ruusun kokoiseksi ja sperma valuu pihalle.
Huh oot tuhma. Vois ehkä kokeilla jos alotat varovaisesti mua ei oo pantu sinne ikinä?
N23
Lempiasento ja millainen seksi on eniten mieleen?
Et ole mua varten, suuhun ei mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Siis tykkään ku mua käytetään panobimbona ja mies nussii ihan miten vaan haluu nii usein ku haluu.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tykkään ku mua käytetään panobimbona ja mies nussii ihan miten vaan haluu nii usein ku haluu.
N23
Ihana nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Ihana nainen
Suuhun saa kans nussii ja laueta päivittäin! Missäspäin olet ja sun ikä?
N23
Aah juu joku kysyi lempiasentoo... Ponnarist kii ja armotta kovaa takaapäin mun pimpuun...
N23
M.41
Tulisin mielelläni antamaan sulle kovaa kalulla takaapäin ja pitkää syvää työtöä kestävällä kalulla.
Voisin laittaa sut sängyn laidalle pylly pystyyn ja nuolla sut takaa päin orkun partaalle, sen jälkeen saisit kullia rajusti. Ensimmäisen kierroksen lasti sykähtelis sun sisään. Sit voitas alotella uusi kierros kuusysissä, haluun sun huulet mun kullin ympärille samalla kun sun mahlat valuu naamalleni...
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Ihana nainen
Suuhun saa kans nussii ja laueta päivittäin! Missäspäin olet ja sun ikä?
N23
N. 40v ja pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Kyllä näyttää todella seksikkäiltä kun kalu pumppaa syljestä kiiltävänä niiden töröhuulien välistä suuhun tyveä myöten suuhun ja takaisin. Lasti lähtee niin voimalla, että ainoastaan turpeat töröhuulet voivat tiivistyä kalun ympärille niin hyvin, ettei sperma purskahtele pois viimeisissä työnnöissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin laittaa sut sängyn laidalle pylly pystyyn ja nuolla sut takaa päin orkun partaalle, sen jälkeen saisit kullia rajusti. Ensimmäisen kierroksen lasti sykähtelis sun sisään. Sit voitas alotella uusi kierros kuusysissä, haluun sun huulet mun kullin ympärille samalla kun sun mahlat valuu naamalleni...
M29
uuuh kuulostaa kivalta...Sit voisin kans herättää sut siihen et laitan sun kalus mun silikoniboobsien väliin ja pomputan niit ylös alas kunnes tuut mun kuumaan suuhun..
N23
..ja Sitten heräsin.. 'ruususen unestain'.. Näin.