Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeinen vainoaminen - kauanko kesti?

Vierailija
13.05.2022 |

Itsellä exä jaksoi vainota vuoden, sitten taisi löytää uuden ja sain viimein rauhan. Mites muilla?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vuotta normaali. 

Vierailija
2/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisten miesten kanssa te naiset hengaatte? Pitäiskö valita muita kuin jännämiehiä.

Vierailija
4/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vuoden, kunnes estin kaikkialta ja muutin. Toinen kaksi vuotta (lievempi, mutta piti jatkuvasti yhteyttä), kunnes aloin seurustelemaan uudestaan.

Vierailija
5/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisten miesten kanssa te naiset hengaatte? Pitäiskö valita muita kuin jännämiehiä.

Ne on kuule ihan tavallisia miehiä, jotka vainoaa, pettää, rais*aa, pahoinpitelee jne. Ei päälle päin voi tietää. Pakkomielteet laukeaa usein viimeistään, kun on ero tulossa.

Vierailija
6/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kuule ihan tavallisia miehiä, jotka vainoaa, pettää, rais*aa, pahoinpitelee jne. Ei päälle päin voi tietää. Pakkomielteet laukeaa usein viimeistään, kun on ero tulossa.

Voin kertoa ettei tqavallinen mies tee mitään tuollaista.

Vierailija
7/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nehän ovat vakavasti sairaita, harhaisia, valuvikaisia, nupista heittää tapauksia, jotka varmaan jossain vaiheessa tappavat jonkun.

Vierailija
8/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla exä ei ole koskaan onneksi varsinaisesti vainonnut. Vuoden-kaksi jaksoi vinkua takaisin jatkuvalla syötöllä mutta mikä tuntuu todella epämukavalta on se, että olen kuullut tuttujen kautta että yhä vielä 20+ vuotta erosta odottaa kuulemma että minulle tapahtuisi jotain pahaa elämässäni. Olin siis se joka teki päätöksen erosta eikä ole vieläkään antanut sitä anteeksi (ero johtui siitä että exä ihastui työtoveriinsa ja petti).

Pitää yhä yhteyttä mielin kielin läheisiini vain kuullakseen miten minulla menee ja odottaa kuulevansa että minulla menisi huonosti jotta voisi palata kiusaamaan minua "silloin kun sillä menee muutenkin huonosti". Exällä on vaimo ja kaksi lasta. Ollut jo 15+ v. Mutta silti odottaa että pääsee kiusaamaan minua. Jokin vika täytyy olla ihmisellä päässä että yli 20v erosta pohtii yhä tällaisia. Meillä ei ollut yhteisiä lapsia joka selittäisi edes jotenkin sen, että exä ei olisi päässyt yli erostamme.

Vierailija
9/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian lähtee neljäs vuosi käyntiin.

Ei ole onnistunut pääsemään lähelleni edes ja silti jaksaa :(

Vierailija
10/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nainen jaksoi noin 4 kk hyppiä oven takana, kirjoitella monisivuisia kirjeitä, tulla työpaikan pihalle seisomaan moneksi tunniksi ym. Tajusi sitten lopettaa kun en korvaani lotkauttanut enää. Työkaverit vähän ihmettelivät, että mikäs psykoosipotilas se siellä päivittäin hengailee. 

Vierailija
11/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa ettei tqavallinen mies tee mitään tuollaista.

Tarkoittaa miehiä joista "ei uskoisi". Tavallisiahan he eivät suinkaa ole.

Vierailija
12/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhrin syyllistäjät ovat tyypillisiä exän vainooja. Vika vainoamiseen löytyy näistä aina vainoamisen kohteesta.

Vierailija
13/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla exä ei ole koskaan onneksi varsinaisesti vainonnut. Vuoden-kaksi jaksoi vinkua takaisin jatkuvalla syötöllä mutta mikä tuntuu todella epämukavalta on se, että olen kuullut tuttujen kautta että yhä vielä 20+ vuotta erosta odottaa kuulemma että minulle tapahtuisi jotain pahaa elämässäni. Olin siis se joka teki päätöksen erosta eikä ole vieläkään antanut sitä anteeksi (ero johtui siitä että exä ihastui työtoveriinsa ja petti).

Pitää yhä yhteyttä mielin kielin läheisiini vain kuullakseen miten minulla menee ja odottaa kuulevansa että minulla menisi huonosti jotta voisi palata kiusaamaan minua "silloin kun sillä menee muutenkin huonosti". Exällä on vaimo ja kaksi lasta. Ollut jo 15+ v. Mutta silti odottaa että pääsee kiusaamaan minua. Jokin vika täytyy olla ihmisellä päässä että yli 20v erosta pohtii yhä tällaisia. Meillä ei ollut yhteisiä lapsia joka selittäisi edes jotenkin sen, että exä ei olisi päässyt yli erostamme.

Narsismi

Vierailija
14/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nainen jaksoi noin 4 kk hyppiä oven takana, kirjoitella monisivuisia kirjeitä, tulla työpaikan pihalle seisomaan moneksi tunniksi ym. Tajusi sitten lopettaa kun en korvaani lotkauttanut enää. Työkaverit vähän ihmettelivät, että mikäs psykoosipotilas se siellä päivittäin hengailee. 

Ouch, taisi olla kovasti rakastunut.

Mikä oli eron takana?

Vierailija
15/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin exästä jotain 7 vuotta sitten puolenvuoden seurustelun jälkeen, nyt on vaimo, lapsia ja kiva talo sekä koira. 

se vieläkin vainoo ja häiriköi. soittaa öisin, kerran viiltäny vaimon renkaat.

ja laittanut uhkaavia viestejä postitse. pelkään ainakin koiran puolesta et se heittää myrkkyä aidan yli.

Vierailija
16/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävä vainoo vieläki vaikka erosta on 5 kk. Se petti ja mä jätin.

Vierailija
17/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ex vain pari viikkoa kunnes löysi uuden.

Seuraava ei jäänyt vainoamaan, tai no kävijän se jopa vanhempieni ovella mua etsimässä pari viikkoa erosta. Mutta tämä jatkaa edelleen mun mustamaalaamista, levittelee valheita ja haukkuu mua, vaikka on itse ollut nyt useammassa suhteessa ja pettänyt kaikkia naisiaan.

Miten joku jaksaa pilata exäm elämää varsinkin jos on itse halunnut suhteesta eroon?

Väkivaltaisen suhteen jälkeen mä vaan annoin olla, ei mulla ollut tarve haukkua sitä (vaikka syytä olisi ollut), olin vaan onnellinen että pääsin eroon ja toivoin että on parempi seuraavalleen.

Vierailija
18/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin varmaan kymmenen vuotta. Ei ollut nautinto minullekaan. Sori siitä.

Vierailija
19/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erosin exästä jotain 7 vuotta sitten puolenvuoden seurustelun jälkeen, nyt on vaimo, lapsia ja kiva talo sekä koira. 

se vieläkin vainoo ja häiriköi. soittaa öisin, kerran viiltäny vaimon renkaat.

ja laittanut uhkaavia viestejä postitse. pelkään ainakin koiran puolesta et se heittää myrkkyä aidan yli.

En ihan tajua, miksi näitä ei vaan laiteta estolistoille, ilmoiteta poliisille ja vaihdeta numeroa.

Oletko tehnyt rikosilmoituksen?

Vierailija
20/58 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin teillä ihmeellisiä miehiä tai naisiakin pari kappaletta. Ei normaalimies noin toimi, normaalia näyttelevä psyyke tyyppi kyllä.

Mun mielestä on väärin normalisoida tuo käytös ihan luonnolliseksi miehen ominaisuudeksi.