Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junteinta mitä tiedätte?

Vierailija
13.05.2022 |

Mä alotan, rasismi.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulu- ja työpaikkakiusaaminen.

..Ja palstan nettikiusaajat peukuttaa?????

Vierailija
102/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun aletaan syödä ennen kuin on toivotettu hyvää ruokahalua.

Se, kun aletaan syödä ennen kuin kaikki ovat ehtineet pöydän ääreen.

Se kun puhutaan ruokapöydässä.

Uskomaton tapa tuo puhumattomuus ruokapöydässä! Ei missään välimeren maissa ole tuollaista kulttuuria. Ruoasta nauttiessa käydään päivän kuulumiset läpi. Eri asia on se, ettei ruoka _suussa_ puhuta, mutta en tajua hiljaisuutta muutoin syömisen lomassa! Ankeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen syljeskelemässä. Alkoholin tai kannabiksen fanaattinen hehkuttaminen. Yliopistokoulutuksen saaneiden ihmisten kutsuminen akateemikoiksi.

Vierailija
104/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junteinta ikinä on se, että elää omalla tavallaan, eikä ole edes kiinnostunut muunlaisesta elämäntavasta, saati, että yrittäisi matkia tai omaksua jotain toisenlaista elämäntapaa. Ei myöskään vaadi muita elämään samalla tavalla kuin itse elää. Ei aitoa junttia se edes kiinnosta.

Vierailija
105/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekin että ylisuorittajat ja hyveposeeraajat vaatii kaikkia samanlaiseen kieroutuneeseen elämäntapaan mukaan kuten vaikka että kaikkien pitäis olla anorektikkoja tai bulimikkoja

Vierailija
106/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sekin että ylisuorittajat ja hyveposeeraajat vaatii kaikkia samanlaiseen kieroutuneeseen elämäntapaan mukaan kuten vaikka että kaikkien pitäis olla anorektikkoja tai bulimikkoja

(vertaus, juntti ei tietenkään selittämätä ymmärrä)

Vierailija
107/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava yrittää olla kaikkea muuta kuin juntti, mutta loppujen lopuksi käyttäytyy itse aika junttimaisesti. Nähdään yleensä isommalla porukalla kerran pari vuodessa yhteisillä mökkiviikonlopuilla. Seuraa aikaansa ja on varsinainen viini- ja ruokahifistelijää. Jossain mökkioloissa pitäisi muka olla aina juuri oikeanlainen lasi punaviinillle, valkoviinille, konjakille jne. Mainitsee jos lasi on vääränlainen (vaikka tietää että säilytystilat mökillä luonnollisesti pienet).

Kärsin refluksitaudista (rakenteellinen sukuvika) ja sekoitin sushia syödessäni wasabin soijan kanssa, että se taittaisi vähän väkevyyttä eikä närästäisi. Tyyppi tuli heti neuvomaan, että oikeasti wasabi voidellaan sushin päälle. En muistanut ostaa tuoretta chiliä mökille mennessä, eikä chilijauhettakaan ollut, joten lisäsin guacamoleen itämäistä makeaa chilikastiketta. Tästäkin piti sanoa, että väärin meni, eikä sitä ikinä laiteta Japanissa.

Salaatissa oleva Mozzarella ei ollut oikeanlaista (pienehkön kunnan kaupan valikoima oli rajallinen). Leipomo ei ollut laittanut korvapuustin tarpeeksi voita ja kanelia. Leipä ei ollut tuoretta.

On muka niin trendikäs ja tiedosta, mutta oikeasti tuollainen käytös on mielestäni junttia.

Vierailija
108/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-keskustelupalsta

Vierailija
109/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei osaa kirjoittaa tekstiä ja yleissivistys puuttuu. Huonoista kotioloista ja luulee olevansa itse sivustynyt, mutta kaikkea muuta.

Totta. Mikäli nuo piirteet ovat naisella, hän onkin priima yksilö.

Vierailija
110/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytöllä ja kännisekoiluilla lesoilu on ainakin kärkipäässä.

Vierailija
111/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. se kun aikuinen kiroilee omien tai muiden lasten kuullen.

Vierailija
112/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni syrjäkylä, missä muutama suku lisääntyneet keskenään, ja tyhmyys ja ulkonäön puutteet, tiivistynyneet sukupolvelta toiselle. Elävät omassa kuplassaan ja puoletkaan eivät koskaan ole edes Helsingissä käyneet. Eivät osaa yhtään ulkomaista kieltä, eivätkä ole koskaan nähneet mustaa miestä, paitsi Ylen ykköseltä. Tilaavat Maaseudun tulevaisuuden paperiversiota ja äänestävät Kepua, koska niin kuuluu tehdä.

Aivan ilmeisesti tiedät mistä puhut, omakohtaisuus auttaa aina. Miltä peräkylältä olet lähtöisin, oliko vanhempasi sisarukset. Jälki ainakin on sen mukaista.

Sori, että vastaus kesti, olin välillä muuta tekemässä. Olen stadista, useamassa sukupolvessa, suomenruotsalainen. Lapsuuteni vietin Etelä-Haagassa, teinivuosinani muutimme Espoon Laaksolahteen, koulut kävin Granissa. Mummolani olivat Munkassa ja Kannelmäessä, mökki meillä oli Savossa. Siellä näin, mitä sisäsiittoisuus saa aikaiseksi, kun kylähullut seisoivat maantien laidassa heiluttelemassa ohiajaville. Tunturilla päristelivät, pontikkapäissään, karvalakki korvillaan. Kylän suurimman tilallisen sukunimi oli Kärpänen.

Sinä olet persu.

Självklart

Vierailija
113/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kaivelu hammastikulla ruokapöydässä. Hyvää ruokahalua vaan muille.

Vierailija
114/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjussa kukkiva henkinen perussuomalaisuus

Vierailija
115/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän tyyli; kummallakin lapsia edellisistä liitoista ja sitten vielä yhteiset mukulat. Ja sitten erotaan vielä kerran ja etsitään uudet kumppanit joiden kanssa lisäännytään.

Olen kyllä täysin samaa mieltä tästä. Ja jokainen lapsi tietenkin vahinko, kun ehkäisystä huolehtiminen asianmukaisesti on niin ylivoimaisen vaikeaa.

Vierailija
116/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun uidaan alasti suihkulähteessä kaupungin keskustassa jonkun urheiluvoiton takia. Muutenkin kaikki toriölinä.

Aina kun näen suihkulähteen, tunnen vastustamatonta halua hypätä siihen. Varsinkin Ibizalla. Ja hyppään 😊

Vierailija
117/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansinisten vaatteiden yhdistäminen mustiin sillä perusteella, että ovat melkein samanvärisiä.

Vierailija
118/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua suureen ääneen asioista joista ei selvästikään mitään tiedä.

Vierailija
119/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, kun rehennellään omista vioista, tehdään niistä muka-hauska vitsi silloin, kun tarkoituskaan ei ole tehdä niille yhtään mitään. "Mä nyt oon vähän tällainen".

Vierailija
120/155 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään tatuointiliikkeeseen. Katsellaan tatuointeja 3 minuuttia ja otetaan samanlaiset tatuoinnit jostain katalogista. Ja vieläpä ihan karmean näköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme