Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muka 21-vuotias on TEINIÄITI??

Vierailija
10.10.2006 |

En ymmärrä tätä nykyistä hölmöilyä kun puhutaan että voi kun on nuori äiti jos äiti on 20-23- vuotias? Tuskin meistäkään monen äiti on 20 täyttänyt kun on ollut jo vähintään 1 tai 2 lasta. Minusta on ihan käypä ikä tuo noin 20v saada lapsia. nykyinen 50 v äidiksi on hullua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana tulee siis englannin kielestä thirteen,fourteen jne.

Vierailija
2/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla kohdallani on kyllä usein päivitelty että " oletko sinä tuon äiti?" ja tyyliin " miten noin nuori voi olla äiti?" mikä on aika hassua, koska päivittely tulee keski-iän ylittäneiltä naisilta, ja eikös heidän nuoruudessaan ole kaikki tehneet lapset nuorina. niinkuin kuuluukin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kypsä jo silloin 18 v, toiset kai eivät. Kyllä se raskaus ja äitiys kasvattaa ja kypsyttää hyvin nopeasti :)

Vierailija
4/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lapsi 19 ja toinen 21 vuotiaana. Kun kakkonen syntyi, päivittelivät mummut lidlissä nuorta ikääni (kun olin siis pikkukakkosen kanssa käymässä siellä kahdestaan). Menivät ihan hiljaiseksi, kun kerroin, että kotona odottaa kaksivuotias isoveikka. =)

Vierailija
5/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi nuorten konserteissa, muotinäytöksissä yms on havaittu yleisön mahtuvan tähän ikähaarukkaan. Toisin sanoen, teini-iän käsite on laajentunut.

Tämä näkyy myös nuorisovaatteissa. Kuinka moni teistä lakkaa ostamasta esim Hennesin tai Vero Modan nuorekkaampia vaatteita kun täyttää 20v?

Eiköhän moni osta niitä vielä 24-vuotiaanakin.

Vierailija
6/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma viisikymppinen äitinikin käy h&m:llä eikä tosiaan teini ole. se tulee englannin sanasta teen=teini

thirteen

fourteen

fifteen

sixteen

seventeen

eighteen

nineteen

Vierailija
7/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mieleltään teini ja käyttäytyy kuin teini.

Taasen tunnen monia jopa 19 vuotiaita, joilla on hyvin hallussa jo elämän perusasiat ja vastuu.

Vierailija
8/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna tähän nykynormiin. Ehkä mummojen silmissä parikymppiset näyttävät vielä nuoremmilta. Tiedäthän, kun itse vanhenet, niin 10v. itseäsi nuoremmat alkavat näyttää ihan lapsilta, saati sitten kun sitä ikäeroa on enemmän. Siis, parikymppinen äiti saattaa näyttää minunkin (yli 30v.) ihan teiniltä... On tosi vaikea päällepäin sanoa, kuka on minkäkin ikäinen, kun yli 11-vuotiaat ja alle 35-vuotiaat pukeutuvat samoihin Henkan vaatteisiin.

Vierailija
9/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset teinit ovat varmasti teinejä vielä kolmikymppisinäkin.

Itse olen yli 25-vuotias ja todellakin käytän nuorisovaatteita....

Vierailija
10/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee murrosikä, sitten teini-ikä, sitten varhaisaikuisuus jne

Vierailija
11/11 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin esikoistani ollessani 20-vuotias. näytin paljon nuoremmalta ja mummot kauhistelivat, luulivat 15-vuotiaaksi. :D

mulla edelleen vaatteita nuoruudesta, esim. pari takkia ja kenkiä yläasteajoiltani, joita käytän viikoittain. Viikko sitten Alkossa kysyivät paperit. Ikäni? Nyt olen 27v, mutta olen mielestäni henkisesti nuorempi ja ulkonäöllisesti muidenkin mielestä. Nuorena mut pitää opiskelukaverit, jotka ovat keskimäärin 5-7 vuotta nuorempia.