Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja poika otti äsken niin kovasti yhteen että mua oikeasti pelotti

Vierailija
12.05.2022 |

Eikä ne kuunnellut mua kun sanoin että rauhoitutaan ensin. Molemmat huusi pää punaisena toisilleen ja toinen heitti jotain rikki. Teini varmaan. Ne huusi oikeasti niin kovasti että pelkäsin että pian toinen suuttuu tosissaan ja toista sattuu. Teini yritti huutaa mua mutta mies huusi mulle että älä sä puutu tähän. Mä en ole ikinä nähnyt niitä tuollaisina. Teiniäkin varmaan pelotti kun muakin pelotti.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei käskemällä rauhoitu. Kyllä vihaisena saa huutaa. Se raivo menee kyllä ohi.

Vierailija
2/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lähdette pojan kanssa sieltä nyt heti jonnekin yöksi. Miehen pitää miettiä miten omaa perhettä kohdellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi vätys?

Vierailija
4/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelevat siitä, kumpi on alfa-uros. Ja miehesi on salaa kateellinen nuorelle pojalle sen viriiliydestä.

Vierailija
5/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä riita koski?

Vierailija
6/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin ja ero vireille.

Vierailija
7/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te lähdette pojan kanssa sieltä nyt heti jonnekin yöksi. Miehen pitää miettiä miten omaa perhettä kohdellaan.

Turvakotiin? Pitääkö vaihtaa myös lukot?

Vierailija
8/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei käskemällä rauhoitu. Kyllä vihaisena saa huutaa. Se raivo menee kyllä ohi.

No ei saa! Aikuinen varsinkaan! Näyttää oikein mallia miten EI pidä käyttäytyä. Varmasti oli teinille pelottavaa. Aika näyttää minkälaiset traumat jätti, ja alkaako vihaamaan isäänsä.

Vierailija
9/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Joka asiaan ei pidä sekaantua.

Vierailija
10/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä riita koski?

Viikonloppusuunnitelmia

Ap

Vierailija
11/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Mun isä ja veli teki tuon yhtenä jouluna. Selvin päin. Meillä ei yleensä ikinä avoimesti riidelty mutta veli sai jonkun naurettavan kakarakohtauksen. Hän oli varmaan jo armeijaikäinen.

Muisto nousi pintaan yli 30 vuoden takaa.

Voimia, kyllä se siitä. Jos käytin käsiksi, se on pahoinpitely. Lähisuhdeväkivaltaa, josta eräs palstauli aina naisia syyttää.

Vierailija
12/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvakotiin? Pitääkö vaihtaa myös lukot?

No, lukkoja ei ole lupa vaihtaa. Ketään ei voi hätää omasta kodistaan, kun käräjien kautta.

Vierailija
13/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne testot, joilla aikanaan mammojakin puolustettiin villipetoja vastaan.

Taisit kuitenkin hieman ihailla jälkikäteen miesenergiaa?

mies54v

Vierailija
14/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi huusi hädissään äitiä apuun mutta iskä alkaa äidillekin huutamaan? V i t t u mikä ukko. Traumat tuosta tulee lapselle.

Vierailija
15/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvelet, että teiniä pelotti jos sua pelotti? Mun kotona on aina käytetty ääntä eikä mua ole ikinä pelottanut. Onko ne nyt ok? Älä sekaannu asiaan.

Vierailija
16/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiiii mää haluun vetää kännit mut isä ei anna, yhyy

Vierailija
17/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän ne on rauhoitunet,omissa nurkissa. Joten ole fiksu pydä molemat sihen keitiön pöydän ääreen käsitelemään asia! Kerot myös omat tuntemuksesi ,jotta ymärtävät.Tilanne toistu jos et tee asialle mitään ja tas luetaan sinun valitus tällä aihestaa.Oikeita asioita ei lakista maton alle,ne eivät lähede sieltä pois.Kai tiedätpaska lähete pesemällä ja pahaolo puhumalla asian omaisten kanssa heti kun tiklanne rauhoitunut.eli nyt!

Vierailija
18/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi huusi hädissään äitiä apuun mutta iskä alkaa äidillekin huutamaan? V i t t u mikä ukko. Traumat tuosta tulee lapselle.

Varmaan oli pojalla itkuntuhruiset silmätkin.

Vierailija
19/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne testot, joilla aikanaan mammojakin puolustettiin villipetoja vastaan.

Taisit kuitenkin hieman ihailla jälkikäteen miesenergiaa?

mies54v

Hyi että, eikö teidän perverssiydellä ole mitään rajaa? Varmasti juu ihailee kahta huutavaa apinaa, joista toinen vielä oma poika :D

Vierailija
20/61 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis/viis.

Ap räjäytti pankin. Kunnon mies v i h a -alotus, jolla saa mammat raivoihinsa ja ehdottelemaan turvakotiin hakeutumista. Kukaan ei edes tiedä, mitä tapahtui, kuka oli syyllinen jne, mutta liekkiketjun ainekset on olemassa.

Miksi luulet, että ehdotin sitä turvakotia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän