Mies ja poika otti äsken niin kovasti yhteen että mua oikeasti pelotti
Eikä ne kuunnellut mua kun sanoin että rauhoitutaan ensin. Molemmat huusi pää punaisena toisilleen ja toinen heitti jotain rikki. Teini varmaan. Ne huusi oikeasti niin kovasti että pelkäsin että pian toinen suuttuu tosissaan ja toista sattuu. Teini yritti huutaa mua mutta mies huusi mulle että älä sä puutu tähän. Mä en ole ikinä nähnyt niitä tuollaisina. Teiniäkin varmaan pelotti kun muakin pelotti.
Kommentit (61)
Te lähdette pojan kanssa sieltä nyt heti jonnekin yöksi. Miehen pitää miettiä miten omaa perhettä kohdellaan.
Taistelevat siitä, kumpi on alfa-uros. Ja miehesi on salaa kateellinen nuorelle pojalle sen viriiliydestä.
Vierailija kirjoitti:
Te lähdette pojan kanssa sieltä nyt heti jonnekin yöksi. Miehen pitää miettiä miten omaa perhettä kohdellaan.
Turvakotiin? Pitääkö vaihtaa myös lukot?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei käskemällä rauhoitu. Kyllä vihaisena saa huutaa. Se raivo menee kyllä ohi.
No ei saa! Aikuinen varsinkaan! Näyttää oikein mallia miten EI pidä käyttäytyä. Varmasti oli teinille pelottavaa. Aika näyttää minkälaiset traumat jätti, ja alkaako vihaamaan isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Joka asiaan ei pidä sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä riita koski?
Viikonloppusuunnitelmia
Ap
Ikävää. Mun isä ja veli teki tuon yhtenä jouluna. Selvin päin. Meillä ei yleensä ikinä avoimesti riidelty mutta veli sai jonkun naurettavan kakarakohtauksen. Hän oli varmaan jo armeijaikäinen.
Muisto nousi pintaan yli 30 vuoden takaa.
Voimia, kyllä se siitä. Jos käytin käsiksi, se on pahoinpitely. Lähisuhdeväkivaltaa, josta eräs palstauli aina naisia syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiin? Pitääkö vaihtaa myös lukot?
No, lukkoja ei ole lupa vaihtaa. Ketään ei voi hätää omasta kodistaan, kun käräjien kautta.
Ne on ne testot, joilla aikanaan mammojakin puolustettiin villipetoja vastaan.
Taisit kuitenkin hieman ihailla jälkikäteen miesenergiaa?
mies54v
Lapsesi huusi hädissään äitiä apuun mutta iskä alkaa äidillekin huutamaan? V i t t u mikä ukko. Traumat tuosta tulee lapselle.
Miksi arvelet, että teiniä pelotti jos sua pelotti? Mun kotona on aina käytetty ääntä eikä mua ole ikinä pelottanut. Onko ne nyt ok? Älä sekaannu asiaan.
Äitiiii mää haluun vetää kännit mut isä ei anna, yhyy
Nythän ne on rauhoitunet,omissa nurkissa. Joten ole fiksu pydä molemat sihen keitiön pöydän ääreen käsitelemään asia! Kerot myös omat tuntemuksesi ,jotta ymärtävät.Tilanne toistu jos et tee asialle mitään ja tas luetaan sinun valitus tällä aihestaa.Oikeita asioita ei lakista maton alle,ne eivät lähede sieltä pois.Kai tiedätpaska lähete pesemällä ja pahaolo puhumalla asian omaisten kanssa heti kun tiklanne rauhoitunut.eli nyt!
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi huusi hädissään äitiä apuun mutta iskä alkaa äidillekin huutamaan? V i t t u mikä ukko. Traumat tuosta tulee lapselle.
Varmaan oli pojalla itkuntuhruiset silmätkin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne testot, joilla aikanaan mammojakin puolustettiin villipetoja vastaan.
Taisit kuitenkin hieman ihailla jälkikäteen miesenergiaa?
mies54v
Hyi että, eikö teidän perverssiydellä ole mitään rajaa? Varmasti juu ihailee kahta huutavaa apinaa, joista toinen vielä oma poika :D
Vierailija kirjoitti:
Viis/viis.
Ap räjäytti pankin. Kunnon mies v i h a -alotus, jolla saa mammat raivoihinsa ja ehdottelemaan turvakotiin hakeutumista. Kukaan ei edes tiedä, mitä tapahtui, kuka oli syyllinen jne, mutta liekkiketjun ainekset on olemassa.
Miksi luulet, että ehdotin sitä turvakotia?
Kukaan ei käskemällä rauhoitu. Kyllä vihaisena saa huutaa. Se raivo menee kyllä ohi.