Lue keskustelun säännöt.
Palautetta saamastasi imetysohjauksesta
10.10.2006 |
Imetyksen tuki ry kerää kertomuksia, kokemuksia ja palautetta. Kerro tarinasi: http://www. imetys. fi/itu/kokemukset. html
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla imetys onnistui vasta kun haistatin pitkät kaikelle imetysohjaukselle.
mitä olet saanut synnytyssairaalassa, neuvolassa, hammashoitolassa tai vaikka tk-lääkärin vastaanotolla.