Heka Kustinpolku 7
Onko ketään hakenut asuntoa tai saanut asuntotarjouksen?
Kommentit (89)
Onneksi sain muualta kodin niin ei tarvii kärvistellä enään. Onnea kaikille muille asunnonhakuun
Hain vaiho kaksioon. Ei mitään kuullu.
Mä soitin eilen HEKAlle ja tiedustelin asuntotilannetta siellä kustinpolku 7...
Sanottiin että KAIKKI on jo jaettu :( eli ilman jäin TAAS
Vierailija kirjoitti:
Mä soitin eilen HEKAlle ja tiedustelin asuntotilannetta siellä kustinpolku 7...
Sanottiin että KAIKKI on jo jaettu :( eli ilman jäin TAAS
Paljon on asuntoja vuokrattavana eikä Heka ole ainoa ara- vuokranantaja vaikka suurin onkin. Kannattaa muualtakin yrittää.
Itse olen täysin kypsä Hekan asunnoissa asuneena ihmisten välinpitämättömyyteen. Paikat sotketaan, hissien peilit ja seinät räitään ja rappu on kuin kaatopaikka. Roskia ei lajitella eikä säännöistä piitata. Naapurin kämpässä oli luteita!!! 😡
Se hyvä puoli Hekalla on että voi valittaa jos toistuvia häiriöitä ja häirikkö voi menettää hyvinkin äkkiä asunnon.
Olen asunut Hekan uudiskohteessa 4 vuotta ja täällä ainakin hyvin rauhallista ollut. Paljon lapsiperheitä. Miehen vanhemmat ovat asuneet samassa Hekan asunnossa 30 vuotta ja hyvin ovat hekin viihtyneet. Se remontoitiin 10 vuotta sitten ja siksi aikaa pääsivät lähelle asumaan. Eiköhän tuo ole talosta kiinni, millainen on meininki. Ei kannata kaikkia Hekan asuntoja leimata huonoiksi.
No haen hekalle lähinnä pakosta...muut on niin kalliita.
Eikö kukaan kerro mitään enää? Vai menikö nämäkin kämpät ulkkiksille jotka ei täällä kirjoittele?
Tiedotetaan myöhemmin avainten noudosta yms. Varmaa teitoa tuskin on kellään. Itse tiedän, että Hekalla asuvan täytyy palauttaa nykyisen asunnon avaimet aluetoimistoon viimeistään ma 3.10. klo 12. Veikkaan (en tiedä), että avaimet saa noutaa aluetoimistosta pe 30.9. ja asuntoon saa muuttaa lauantaina 1.10.
Me saatiin tänään ehdollinen tarjous, kolmio. Oma myynnissä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin tänään ehdollinen tarjous, kolmio. Oma myynnissä tällä hetkellä.
Meillä oli sama tilanne, nyt siis jo oma myyty ja vuokrasopimus allekirjoitettu.
Kustinpolku -> postin kulku, hihii!
Onko kukaan täällä muuttanut uudiskohteeseen, miten saa muuttoauton mahtumaan kohteeseen jos kaikki muuttaa samaan aikaan ja miten esim. hissin käyttö onnistuu? Vuorotellen vai saako ensimmäisenä ehtinyt varata sen itselleen ja muiden muuttofirmojen tuntitaksat juoksee?
Vierailija kirjoitti:
Kustinpolku -> postin kulku, hihii!
Onkohan tarkoituksella :D
On tarkoituksella Kustinpolku/postin kulku, koska on entisen Postin lajittelukeskuksen alue. Siirtynyt Vantaalle. Postipuistossa, Postiljooninkadun varressa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan täällä muuttanut uudiskohteeseen, miten saa muuttoauton mahtumaan kohteeseen jos kaikki muuttaa samaan aikaan ja miten esim. hissin käyttö onnistuu? Vuorotellen vai saako ensimmäisenä ehtinyt varata sen itselleen ja muiden muuttofirmojen tuntitaksat juoksee?
Meidän perhe on muuttanut. Onhan se aika venkslaamista. Suurin osa asukkaista muutti samaan aikaan. Muuttoauton paikan saa miettiä aika tarkkaan. Täytyy vähän sovitella muiden kanssa. Osa joutuu kantamaan tavaroita pidemmältä. Aikaisemmin tulleet saa auton lähemmäs. Ja taitavammat kuskit, jos tulevat myöhemmin (ahtaasta paikasta isolla autolla). Meillä ei ollut muuttofirmaa, vaan vuokra-auto, missä päivävuokra.
Meillä sovittiin naapureiden kesken niin, että portaita pitkin kannettiin ne tavarat, mitä kykeni ja hissillä sitten vuorotellen isompia satseja ja painavammat tavarat, kuten pesukoneet. Naapurisopu säilyi. Muuttofirmat ymmärsivät myös käyttää portaita. Ei se ihan saumattomasti välttämättä suju, mutta kannattaa keskustella muiden kanssa.
Kaikilla joilla on mahdollisuus muuttaa jonain toisena päivänä, kuin ensimmäisenä mahdollisena, suosittelen. Muuten kannattaa varautua henkisesti odotteluun ja portaiden ravaamiseen.
Tulee pitkä muuttopäivä. Noin 30 asuntoa samassa rapussa. 111 asuntoa Hekan puolella ja lisäks 97 asuntoa Hason puolella. Ruuhkasta on. Tsemppiä kaikille.
Tänään päivitetty, että hakuaika päättynyt.
Tämän kohteen asuntoja ei enää löydy haettaviksi.
Onnea heille joita arpaonni suosi