Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset jää roikkumaan?

Vierailija
12.05.2022 |

Olen jo useamman kerran joutunut pettymään naisten lupauksiin, suhde on aloitettu niillä puheilla, että pidetään vain hauskaa, ei mitään vakavaa. Ainoastaan hieman seksiä ja ajanvietettä työmatkoilla, olen aina painottanut heille, että mitään tunteita ei minun osaltani heille ole luvassa, olen naimisissa,mutta en koskaan aio erota vaimostani, eikä hän minusta.

Kuitenkin, näillä naisilla on joku ihme tarve alkaa suhteellisen pian puhumaan rakkaudesta ja tulevaisuudesta, kirjoittelemaan 24/7, tehdä mustasukkaisia temppuja ja yrittää pahoittaa vaimoni mieli,jotta tämä jättäisi minut ja eroaisimme. Jopa tahoillaan naimisissa olevat naiset muuttuvat tällaisiksi takiaisiksi ja haaveilevat perheen perustamisesta ym.
Ja meidän avioliittomme voi oikein hyvin, joudun matkustelemaan paljon ja vaimolla on myös lupa pitää hauskaa muidenkin kanssa, ei meidän liittomme siitä muutu miksikään.
M40+

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes annat yhteystietosi? Kun itse olen halunnut miehen kanssa pelkkää hauskanpitoa, niin ei siinä ole kerrottu edes sukunimiä.

Vierailija
2/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne jostain kaivaa yhteystiedot,en koe tarvetta valehdella ihmisille esim. ammattiani,vaan tykkään keskustella ihmisten kanssa ihan muuten vaan.

M40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisit sepaluksen kiinni ja kunnioittasit avioliittoasi ja vaimoasi. Vaikutat yksinkertaiselta, ei jatkoon!

Vierailija
4/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko âhtérííñ?

Vierailija
5/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallisia naisia kun noin takertuvat. N39

Vierailija
6/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä. Ehkä nuori nainen ei kuuntele tai tajua mitä sanot, ellei ole SELKEÄ ennen petiin menoa. Joku ottaa sen haasteena valloittaa sinut tai ehtii jo rakastua ensisilmäyksellä. Mutta yleensä nuoretkin naiset ymmärtävät asian selvänä ollessa. Jos jättäisi kertomatta, se olisi pahempi, koska ennen oli pelimiehiä jotka eivät selvästi sanoneet mitään - syntyi väärinkäsityksiä ja nainen rakastui, alkoi roikkumaan. Olisiko naisissa osa sitten nopeasti rakastuvia tai ihastuvia. 

Vierailija
7/7 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokevat helposti tulleensa hyväksikäytetyksi. Siitä johtuu tämä roikkuminen. Jotakin on jäänyt hoitamatta.