Heka Kustinpolku 7
Onko ketään hakenut asuntoa tai saanut asuntotarjouksen?
Kommentit (89)
Onko joku saanut jo tarjouksen asunnosta??? Itse hain kaksiota...ei kuulunut mitään
Käyttäjä41528 kirjoitti:
Onko joku saanut jo tarjouksen asunnosta??? Itse hain kaksiota...ei kuulunut mitään
Ite ootan kolmiota, ei vieläkään tietoa
Vierailija kirjoitti:
Kustinpolku postinkulku
Ei tuo vielä mitään. Esim. Vantaalla on Vallikuja.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41528 kirjoitti:
Ite ootan kolmiota, ei vieläkään tietoa
Kaksiota hain eikä ole kuulunut mitään🙄
Kesäkuussa varmaan kuuluu. JOS saanut asunnon. Muille ei ilmoiteta.
Me ollaan miehen kanssa haettu kolmiota eikä ole vieläkään kuulunut mitään
Onko kukaan kuullut vielä asunnoista?
Onko kukaan soittanut ja kysynyt tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Eivät anna puhelimitse mitään tietoja, se on aina ollut ohjeistus. Mikäpä kiire niillä on asuntoja jakaa jos muutot onnistuvat vasta syys-lokakuussa, ehtivät ilmoitella loppukesästä halutessaan ja silti ihmiset ehtivät irtisanomiset hoitaa nykyisiin asuntoihinsa
Tänään tuli viesti, että ollaan saatu asunto tästä kohteesta. Asutaan Hekan asunnossa valmiiksi. 4h+kt saatiin ja asutaan nyt 3h+kt. Ollaan 5 hengen perhe. Haettiin 4h ja 5h asuntoja. Muualle ei oltu haettu.
Minä soitin, on haettu 3h+kt asuntoa. Sen enempää eivät kommentoineet mutta sanoivat ettei asuntoja ole vielä tarjottu kenellekään eikä aikataulusta ole tietoa. Haku siis edelleen käynnissä.
Aina voi hakea, tuskin kuitenkaan kämppää tarjotaan.
No nyt tuli tarjous! 63m2 kolmiosta. Isompi oli toiveissa mutta onhan tää mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät anna puhelimitse mitään tietoja, se on aina ollut ohjeistus. Mikäpä kiire niillä on asuntoja jakaa jos muutot onnistuvat vasta syys-lokakuussa, ehtivät ilmoitella loppukesästä halutessaan ja silti ihmiset ehtivät irtisanomiset hoitaa nykyisiin asuntoihinsa
Kaikki ei muuta vuokralta t. mun pitää myydä asunto ennen tonne muuttoa
Täällä voi seurata rakenuttamisen edistymistä: https://www.ncc.fi/projektit/heka-pasila-kustinpolku-ja-haso-postiljoon….
Näytti olevan jo sisäkuviakin.
Haettiin eipä ole kuulunut mitään:(
Yksiöön hain vaihtoa, edelleen näytti olevan haku auki.mitään ei ole kuulunut.
Onko joku muu saanut ehdollisen tarjouksen ja joutunut toimittamaan liitteitä?
Ei noihin mitään kymmeniätuhansia hae. Nyt on muutenkin vuokralaisten markkinat, Stadissa on tuhansia vapaita asuntoja. Siitä vaan hakemaan, muiltakin vuokranantajilta.