Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tahallaan ilkeä välillä

Vierailija
12.05.2022 |

Mietin hämmentyneenä, että millainen mies oikein on tahallaan ilkeä välillä niin että tietää ja selvästi haluaakin, että toinen pahoittaa mielensä? Minulla kevyt suhde mieheen, joka tekee niin, että välillä on selvästi tahallaan hyvinkin kylmä, tyly ja suorastaan ilkeä. Hämmennyin aina ja pahoitan mieleni ja hän varmasti tietää sen. Varmasti pitäisi tuossa ilkeilyvaiheessa laittaa välit poikki, mutta toistaiseksi en ole saanut laitettua, kun sitten taas muuttuu välillä aivan erilaiseksi. Ei vaan tunnu ihan normaalilta tuollainen ilkeys aina välillä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan oikeasti lopettaa tuo juttu. Hajoitat itsesi ja sen jälkeen menee aikaa, että saat taas koottua itsetuntosi.

Joskus seurustelin miehen kanssa joka flirttaili mun nähden muiden naisten kanssa. Saattoi kehua heidän ulkoisia avuja mulle. Todella loukkaavaa ja nöyryyttävää käytöstä. Kun ilmaisin suuttumuksen, niin asia kääntyi mua vastaan. Mä olin se mustis ja hankala. Ja kavereilleen haukkui mua, kun oon niin kamala. Ja kaverit uskoi, tottakai. Kun lopetin suhteen, niin tyypillä ei ollut selkärankaa kertoa kavereilleen, että hänet jätettiin. Kertoi, kuinka olimme yhteistuumin päättäneet erota. Selkärangaton niljake koko tyyppi.

Pelkkää vallankäyttöä ja ilkeilyä harrasti minua kohtaan koko suhteen ajan. Onnet sille joka meni lisääntymään sen kanssa.

Vierailija
22/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terve mies eikä tuollainen tervehdykään vaan pahenee vain. Alussa on kivaa ja sitt alkaa pelailemaan. Lopeta ihmeessä hänen tapailemisensa; saat uutta säpinää elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ukko mäkeen.

Sehän käytännössä haccaa sut henkisesti. Tahallaan haluaa aiheuttaa tuskaa. Miksi edes enää olet missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa???

Vierailija
24/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa tilanteissa ilkeilee?

Vierailija
25/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Lähde pois. Vaikka kuinka korpeaisi, niin sano, että "olet liian hyvä minulle, en ansaitse sinua" ja sitten annat tyypin mennä.

Tuolle älä avaudu. Yrittää vaan etsiä niitä heikkoja kohtiasi. Tekee sinusta kynnysmattoa. Ei lapsia tuon kanssa!

Vierailija
26/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ilkeilyvaihe menossa. Heittäytyy täysin etäiseksi, kylmäksi ja pihtaa antamasta mitään lämpöä tai edes kunnolla vastaamasta viesteihin ym. Jos itse heittäydyn myös etäiseksi niin siitä sitten suuttuu ihan hirveästi. Eli hänen mielestä hän saa olla kylmä ja minun pitää kerjätä häneltä rakkautta. Vasta, kun kerjään ja kerron kaipaavani ym. niin heittäytyy taas lämpimäksi ja jopa romanttiseksi. Varmasti on päässä vikaa itselläkin, etten pysty irrottautumaan tästä ja oikeasti kaipaan tuota ilkeilijää, vaikka järki huutaa, ettei ole normaalia.

-Ap

Vierailija
27/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihmisistä on noin puolet miehiä, varmasti löytäisit paremman kumppanin jos vain viitsisit lopettaa tuon sairaan suhteen.

Älä ainakaan väkerrä kersoja sen kanssa.

Vierailija
28/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tätä ilkeilyä tapahtuu aina säännöllisesti ja saman kaavan mukaan. Tietää jo etukäteen, että nyt kun on lämmintä ja ihanaa niin sitä seuraa tämä ilkeä vaihe. Ja AINA niin käy! On vain niin vaikea tajuta sitä, että aina hämmentyy uudestaan.. ja odottaa vain, että se hyvä taas tulisi takaisin.

-Ap

Vierailija
29/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo persoona tuo mies nyt kun kerroit tarkemmin.

Luonnevika, jota ei kannata lähteä parantelemaan.

Karaise itsesi ja jätä hänet, sillä tuollaisella käytöksellä ja suhteella ei ole edellytyksiä kantaa.

M.58

Vierailija
30/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua trauma bondingiin. Tämän tyyppisissä suhteissa oleminen sairastuttaa kenet tahansa.  Muista että peli tulee kovenemaan, suhde ei koskaan syvenny ja sinä et pysty olemaan siinä oma itsesi - ja kaikista tärkein, mies ei välitä sinusta, vaan nautiskelee reaktioista ja huomiosta jota sinulta saa. 

Vierailija
31/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko metsässä ääni kun puu kaatuu, jos kukaan ei ole kuulemassa?

Ääni periaatteessa on ääni vasta silloin kun on korvat ja aivot tulkitsemassa sen ääneksi. Sitä ennen se on ilmaa pitkin kulkevaa värähtelyä

Vierailija
32/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tätä ilkeilyä tapahtuu aina säännöllisesti ja saman kaavan mukaan. Tietää jo etukäteen, että nyt kun on lämmintä ja ihanaa niin sitä seuraa tämä ilkeä vaihe. Ja AINA niin käy! On vain niin vaikea tajuta sitä, että aina hämmentyy uudestaan.. ja odottaa vain, että se hyvä taas tulisi takaisin.

-Ap

Siksi ihmiset pysyy tuollaisessa suhteessa, kun se ei ole jatkuvasti huono vaan ns aaltoilee hyvästä huonoksi josta takaisin hyväksi. Huonon jälkeen hyvä tuntuu entistä paremmalta, joten suhde on tavallaan koukuttava.

Vierailija
33/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy, oikeasti, nopeasti. Mies nakuttaa sinuun tunnetilojaan ja nauttii reaktioistasi, alistumisestasi. Sairainta ikinä, mutta valitettavan yleistä.

Vierailija
34/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo narsisti siellä ja täällä.

Nevalinna ja narsismi täyttä roskaa,olen lukenut.Tyypillinen selittelyopus.

Hei, sä kun tiedät asiasta, niin mikäs siinä on roskaa? 

Tai onko mielestäsi oikein ilkeillä toiselle ihmiselle edes silloin tällöin? Saako sinulle tehdä niin? Entä saatko sinä tehdä niin? 

Vierailija
35/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että välillä on ihan hirveä ja sitten taas mukava on traumabondausta.

Tuo että toimii välillä kuin olisi suorastaan eri ihminen aiheuttaa hämmennyksen ja erehdyt luulemaan että se kauhea puoli hänestä on joku ihmeellinen poikkeus. Oikeasti se kauhea puoli on se mikä tuo mies on oikeasti ja esittämällä välillä mukavaa pitää sinut otteessaan.

Vierailija
36/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on ilkeilyvaihe menossa. Heittäytyy täysin etäiseksi, kylmäksi ja pihtaa antamasta mitään lämpöä tai edes kunnolla vastaamasta viesteihin ym. Jos itse heittäydyn myös etäiseksi niin siitä sitten suuttuu ihan hirveästi. Eli hänen mielestä hän saa olla kylmä ja minun pitää kerjätä häneltä rakkautta. Vasta, kun kerjään ja kerron kaipaavani ym. niin heittäytyy taas lämpimäksi ja jopa romanttiseksi. Varmasti on päässä vikaa itselläkin, etten pysty irrottautumaan tästä ja oikeasti kaipaan tuota ilkeilijää, vaikka järki huutaa, ettei ole normaalia.

-Ap

Tuohan nyt on sitten ihan selvä peli. Ei se hänen suuttumisensa ole sinun ongelmasi. Sinulla on täysi oikeus lopettaa kaikenlainen yhteydenpito hänen kanssaan. Ei hän sinua omista etkä sinä häntä.

Juuri niillä "hyvillä hetkillään" hän pyrkii pitämään sinut koukussaan, jotta saisi kiusata ja alistaa sinua. Ne "hyvät hetket" ovat osa sitä kiusaamisstrategiaa.

Huomaatko, kun alat yhtään etääntyä hänestä, hän muuttuu ystävälliseksi. Ja kun saa sinut "takaisin", alkaa taas kiusaaminen.

Ymmärrätkö roikkuvasi löysässä hirressä, jonka silmukka tulee kiristymään vuosi vuodelta aina vain tiukemmaksi, ja lähteminen tulee aina vain vaikeammaksi.

Vierailija
37/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nauttii sinun hädästäsi kun ignoraa ja alistaa sinua - huomaatko? Tietää jo valmiiksi, että kohta räpiköit ja ihmettelet; sitten sinulla voi taas vähän lässyttää niin olet innoissasi mukasuhteessa. Lähde nyt, tuossa menee sekä ikä että terveys. Sairas äijä, kuvottava pershärö.

Vierailija
38/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Tuollaisen säätämisen mekanismi on koukuttava ja siksi siitä on vaikea lähteä.

Täytyy vain ymmärtää että muuta vaihtoehtoa ei ole. Ne hyvät asiat suhteessa ovat pelkkä harha joka on luotu että epäilisit itseäsi ja jäisit "suhteeseen" jossa vain satutat itseäsi ja vaikeutat tulevia suhteitasi kun itsetuntosi ja tunne-elämäsi pala palalta rappeutuvat.

Vierailija
39/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo narsisti siellä ja täällä.

Nevalinna ja narsismi täyttä roskaa,olen lukenut.Tyypillinen selittelyopus.

Hei, sä kun tiedät asiasta, niin mikäs siinä on roskaa? 

Tai onko mielestäsi oikein ilkeillä toiselle ihmiselle edes silloin tällöin? Saako sinulle tehdä niin? Entä saatko sinä tehdä niin? 

Ärsyttääkö sua Nevalinnaa haukkunutta ettet sä olekaan mitään kun sun tyhjä puheesi on ihan näkyvää, mutta sä vaan yrität säälittävillä narskutempuillasi vääntää mustaa valkoiseksi? 

Toivottavasti. Kivaa varmaan kun tietää että päässä on vika jonka paljastumista pitää pelätä. Tuollainen puskasta huutelu on kuten venäläisten politiikka. 

Vierailija
40/59 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain aina, kun on se hyvä vaihe niin suorastaan unohdan, että huonoa on ollut tai ajattelen, ettei sitä enää tulisi. Sitten tulee aina kuitenkin.. Sama juonikuvio toistuu (kehtaisiko edes sanoa, mutta on jatkunut jo useita vuosia) Tajuan, että mies ei todellakaan voi olla normaali, mutta lähinnä inhoan itseäni, että toimin kuin jokin täysin tahdoton räsynukke vailla omaa tahtoa tai itsekunnioitusta valmiina matelemaan hänen edessään, että taas saisin sen hyvän takaisin. Olen varmasti sairas itsekin ja vähintään sairastunut. Ja pahinta, että yleensä olen ihan järkevä ja omatahtoinen ihminen. Jotenkin juuri tämä henkilö saa minut käyttäytymään noin. Tiedän, että olen hänelle joku huvittelun kohde ja leikkikalu. Hän saa minusta usean laatuista hyötyä, joista en tarkemmin tähän kirjoita. Ja minulla on kaikesta huolimatta tunteita häneen, sekä olen kait pahasti riippuvainen. Jonkinverran myös pelkään häntä.. Onhan tämä aivan hullua, että tällainen sirkus jatkuu vuosi toisensa jälkeen.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan