4-vuotias poikani haluaa olla tyttö
On kertonut, ettei halua olla enää poika ja haluaa tytön nimen. Onko teidän lapsilla ollut tällaisia vaiheita?
Kommentit (118)
Kyllä voi ihan hyvin alkaa käyttää minihametta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään lapsella vastaavaa? Kuinka keskustella lapsen kanssa tästä?
Ap
Hei Pikku-Jorma, sinä olet poika kun sinulla on pippeli, ja tytöt on ällöjä. Niillä on tyttöbakteereita, et kai halua olla sellainen? Saat karkkia jos olet poika normaalisti ja unohdat nuo hömpötykset mitä tarhatädit ovat laittaneet päähäsi wokepäissään. Jos et lopeta, niin et saa karkkia kahteen vuoteen.
(Kiristys, uhkailu, lahjonta, lastenkasvatuksen pyhä kolminaisuus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään lapsella vastaavaa? Kuinka keskustella lapsen kanssa tästä?
ApHei Pikku-Jorma, sinä olet poika kun sinulla on pippeli, ja tytöt on ällöjä. Niillä on tyttöbakteereita, et kai halua olla sellainen? Saat karkkia jos olet poika normaalisti ja unohdat nuo hömpötykset mitä tarhatädit ovat laittaneet päähäsi wokepäissään. Jos et lopeta, niin et saa karkkia kahteen vuoteen.
(Kiristys, uhkailu, lahjonta, lastenkasvatuksen pyhä kolminaisuus).
Voe jeesus mikä apina :D Onneks ei ollut tollainen sekopää minua kasvattamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se mikään ihme kun meidän koko yhteiskunta vihaa avoimesti poikia ja miehiä
Kannattaa kertoa, että naisen elämä on täyttä helvettiä niin eiköhän poika ala olemaan kiitollinen siitä että on syntynyt pojaksi.
Kurjaa että sun elämä on noin pahassa jamassa. Mun elämä ei ole koskaan ollut hel vettiä, ei kenenkään toimesta.
T.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se mikään ihme kun meidän koko yhteiskunta vihaa avoimesti poikia ja miehiä
Kannattaa kertoa, että naisen elämä on täyttä helvettiä niin eiköhän poika ala olemaan kiitollinen siitä että on syntynyt pojaksi.
Kurjaa että sun elämä on noin pahassa jamassa. Mun elämä ei ole koskaan ollut hel vettiä, ei kenenkään toimesta.
T.Nainen
Terveisin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Nainen
Terveisin mies
Miehen elämä se vasta helvettiä onkin! Etenkin lihaa syövän valkoisen hetero miähen!!
No minulla oli samanlainen vaihe pienenä, oisko ollut 4-6v (?) kun halusin olla poika. Se vaihe meni ohi. Käsittääkseni ihan tavallista toi.
No mitä sen lapsen haarovälissä on. Onko tyhjä paikka? Sit vois valita, mitä sinne toivois.
Itse en koskaan halunnut olla tyttö. Onneksi kasvoin paikassa, jossa poikamaisuuteni ei ollut mikään ongelma vaan sain ronttostaa nokialaiset jalassa metsässä ja kruisailla rauhassa moottorikelkalla ilman, että kukaan kommentoi tyyliäni tai asennettani mitenkään.
Minusta kasvoi sitten varsin androgyyni nainen. Olen kuitenkin 100% hetero, mutta kaikki naiselliset hömpötykset tuntuvat minusta totaalisen vierailta. Ikinä en ole meikannut tai karvojani trimmannut, lapsia en hankkinut. Hyvän elämän ole kyllä elänyt, joskin ilman kumppania, mutta eipä tuo ole juurikaan haitannut tai hidastanut, kun on ollut muutakin tekemistä.
No minä halusin saman ikäisenä olla poika ja kieltäydyin kaikista tyttöjen jutuista. Ei silloin ollut puhetta perheessä mistään sellaisesta etteikö voisi olla poikamainen tyttö mutta ei myöskään ajatusta että sukupuolta lähdettäisiin korjaamaan.
Aikuisena löysin sanoja omalle ololleni ja tajusin olevani trans, nyt onnellisesti sitä mitä olen aina halunnut olla mutta en lapsena/nuorena tiennyt että tälläinen on mahdollista. Vanhempani eivät varmasti suhtautuneet lapsena minuun mitenkään erikoisesti, olen saanut olla poikamainen tyttö ja olen siitä kiitollinen. En tiedä kuinka hämmentynyt olisin lapsena ollut jos johonkin "toimenpiteisiin" olisi ryhdytty asian tiimoilta. Halusin kyllä myös jossain vaiheessa olla koira, eikä musta koiraa aikuisena tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vitut haluaa.
Öyh öhm öyh öyh! Suvakien mätätys öyh öhmmmm öh!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan halunnut olla tyttö. Onneksi kasvoin paikassa, jossa poikamaisuuteni ei ollut mikään ongelma vaan sain ronttostaa nokialaiset jalassa metsässä ja kruisailla rauhassa moottorikelkalla ilman, että kukaan kommentoi tyyliäni tai asennettani mitenkään.
Minusta kasvoi sitten varsin androgyyni nainen. Olen kuitenkin 100% hetero, mutta kaikki naiselliset hömpötykset tuntuvat minusta totaalisen vierailta. Ikinä en ole meikannut tai karvojani trimmannut, lapsia en hankkinut. Hyvän elämän ole kyllä elänyt, joskin ilman kumppania, mutta eipä tuo ole juurikaan haitannut tai hidastanut, kun on ollut muutakin tekemistä.
Itsellä yks tuttu oli nuorena älytön poikatyttö, mutta sitten hyppäs toiseen laitaan ja alkoi meikkaamaan yltiönaisellisesti, hommas silikonitissit yms. :D En tiedä mitä sille kuuluu nykysin.
Itse taas käytin joskus nuorempana pinkkiä reppua pitkän aikaa, saatoin käyttää jotain sen aikaisten tyttöystävien koruja puoliks läpällä jne., pidin pitkää tukkaa enkä nähnyt siinä mitään outoa jos jotkut sen aikaiset tyttöystävät tykkäsivät sitä joskus illan vietoissa hieman kampailla ja laittaa :D Meikattavaks en kyllä koskaan suostunut eikä sitä koskaan kyllä taidettu ehdottaakaan.
Anywho, en oikeen ymmärrä miten helvetin vakavasti jotkut nämä asiat ainakin täällä netissä tykkäävät ottaa. Ehkä nää jurottajat oli jo sillon olemassa mutta niiden mielipiteitä ei vaan kuullut kun ei ollut nettiä.
Kyllähän itsekin olisin syntynyt mielummin mieheksi kuin naiseksi, jos olisin saanut valita. Nykyään olisin mielummin mies, koska miehen elämä on paljon helpompaa, eikä tarvitse tehdä kotitöitä. Taidan identifioida itseni lähinnä ihmiseksi ja aseksuaalisiksi. En ole trans tai mikään vastaava. Osa vaatteistani on kyllä miesten vaatteita, lähinnä paidat ja kengät, mutta lähinnä koska ovat peittävämpiä ja löysempiä naisten paidat ja kengätkin naisten kenkiä leveämpiä. Valitettavasti epänaisellisuudestani huolimatta rintani ovat isot ja koska en halua huomiota joudun käyttämään miesten paitoja.
Lapsen kehitys on mitä on, toki aikuisena pitäisi sitten jo käsittää että jos jalkovälissä on pippeli niin sitte on mies ja jos pimppi niin sitten on nainen. Ei monet aikuisetkaan tätä ymmärrä ja he tarvitsevatkin apua häiriöihinsä.