Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40.v nainen, minkä näköinen olet ja oletko ulkonäköösi tyytyväinen?

Vierailija
12.05.2022 |

Mitä ajatuksia tai tuntemuksia nelikymppisisyys sinussa herättää?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laiha, kapeat kasvot. Tummanruskeat hiukset, pitkät.

Sekaväriset silmät, ruskeaa ja vihreää. Kauniit kulmakarvat joita usein kommentoidaan.

Aika tumma hyvä iho. 

Toivoisin olevani pitempi, olen 168 cm, pitkät raajat. Hartiat leveämmät kuin lantio, kapea vyötärö.

Olen tyytyväinen itseeni ja pidän itsestäni. En halua muuttaa mitään mutta tuota pituutta toivoisin lisää. Olen aina ihaillut pitkiä hoikkia naisia.

Vierailija
42/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ollut tyytyväinen itseesi ilman hammasrautoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni ei liikuta minua. Lähinnä kiinnostaa, mitä pystyn tekemään: kärrynpyörän ja kuperkeikan. N48

Vierailija
44/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan saman verran kuin nuorena, kymmenisen kiloa ylipainoa ollut koko aikuisiän. Olen ikuinen hevari, joten pukeudun edelleen aina mustaan, mutta hiuksiani en enää jaksa värjätä. Emme myöskään jaksa enää meikata niin näkyvästi kuin nuorena. Korvissa on edelleen rivi lävistyksiä, mutta kasvoista otin ne pari vuotta sitten pois ja tämä itse asiassa vähän kaduttaa mua. Iho on hyvä ja kuulemma näytän ikäistäni nuoremmalta, vaikka huomaan kyllä jos itse sen, että silmien ympärillä iho on ohentunut ja olen saanut pieniä juonteita. Mutta tykkään siitä miltä näytän, vaikka en olekaan perinteisellä tavalla kaunis tai keski-ikäisen tyylikäs.

Vierailija
45/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja perinteiseen tyyliin vain hoikkia, 10 vuotta ikäistään nuoremman näköisiä liikkeellä AaVeellä ;).

Mä olen aina miettinyt, että kuinka luotettavia ne tutkimukset on, joissa kerrotaan, että x% ihmisistä on lihavia. Mistä ne sen tietää? Aika satunnaisotantaa oltava aina. Suuntaa voi antaa, muttei ehkä koko totuutta.

Jos keräävät dataa esim. terveydenhuollon kanssa yhteistyössä, niin eiköhän siellä asioi enemmän terveysongelmaiset, joten lihavat yliedustettuna.

Ihmettelen vaan, kun omassa lähipiirissäni ja työpaikallanikin on todella vähän lihavia ihmisiä. Ihan muutama yksittäinen tulee mieleen. Suurin osa normaalipainoisia, toki jokunen tosi laihakin. Oma BMI n.22.

N37

Vierailija
46/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 40v puolenvuoden päästä ja odotan kolmatta lastani. Nyt olen toki tuhdimmassa kunnossa mutta normaalisti olen tyytyväinen ulkonäkööni. Olen hoikka normaalisti, Liikkunut koko elämäni, suojautunut auringolta ja syönyt kasvispainotteisedästi aina. Ihoa olen hoitanut huolellisesti.

Vierailija
47/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 40v, painoakin 100kg mutta myös pitkä. Olen tyytyväinen muodokkaaseen kroppaan, hoikkaan vyötäröön, kauniiseen naamaan. Miehet ei selkeästi piittaa vaikka vähän isompikokoinen, katseita tulee kaikenikäisiltä ja rakkaudentunnustuksia ihan kauppareissuillakin. 30kg sitten pidin itseäni lihavampana. Toisaalta sama farkkuhame sopii yhä kuin 30kg kevyempänä. Ehkä paino tulee isolta osin lihaksista koska olen todella urheilullinen ja lihaksikas.

Kaunis psykoosi.

Vierailija
48/48 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut mielestäni normaalipainoinen ja en kokenut tarvetta verrata itseäni muihin. Ulkonäköni on mielestäni riittävä.

Koska en ole verrannut itseäni muihin ja ikäluokkamme on saanut kasvaa ilman somea, itsetuntoni on kunnossa ja luonteeltani olen edelleen perustyytyväinen luonnonlapsi.

Saatan olla heitä, ketkä kiikkutuolissa pilke silmäkulmassa pohtii, että "mieli on vielä kuin nuorella, mutta keho ei pysy enää perässä".