40.v nainen, minkä näköinen olet ja oletko ulkonäköösi tyytyväinen?
Mitä ajatuksia tai tuntemuksia nelikymppisisyys sinussa herättää?
Kommentit (48)
No iho on kuiva ja posket valahtanut. Tupakointi pilannut valkoiset hampaat, tosin ei tää hammasrivikään suora ole.
Olen kuitenkin saanut miehet kiinnostumaan aina minusta ja tämä nykyinenkään ei välitä tai varmaan ole edes huomannut rupsahtamistani.
En ole tyytyväinen, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin kysytään henkkarit kun ostan alkoholia......
Monilta kysytään. Ei silti tarkoita sitä, että näyttäisit hyvältä.
Ei niin, mutta tarkoittaa sitä, että näyttää nuorelta.
Tai sitä, että ihmisten ikää haarukassa 25-45 on todella vaikea arvioida.
Kyllähän sitä onkin yllättävän vaikea arvioida, menkää itse kauppaan töihin kokeilemaan. Siihen aikaan kun minä vielä olin kaupassa töissä, ei ollut kauneudenhoito niin pitkällä kuin nykyään, silti minullakin meni välillä ihan pieleen ja pahimmillaan kysyin papereita nelikymppisiltäkin. Nykyään on varmasti vieläkin vaikeampaa, koska ihan taviksetkin käyvät ottamassa botoxia, fillereitä, yms ja ihan meikit ja kosteusvoiteetkin on paljon laadukkaampia kuin silloin.
Oon 43 ja olen suht tyytyväinen. Väliin tulee huonoja päiviä ja järkytyn peili- tai valokuvasta, mutta toisaalta sitä on tapahtunut nuorenakin. Ajattelen kyl paljon sitä että koska se vanheneminen oikein iskee kunnolla. Joidenkin asioiden suhteen ehkä taidan antaa periksi esim. kadonneen vyötärön metsästys. On mitä on, on suunniteltu kuitenkin parikyt vuotta tuloksetta.
43v. En ole tyytyväinen. Ei ole enää mitään hehkua, väsynyt ilme, tukka alkanut ohentua. Ei ole ylipainoa, mutta kohtuullisesta liikkumisesta huolimatta kropan kiinteys vähenee ja reisiin ja perceeseen kertyy läskiä lisääntyvästi.
Olen jo yli 40v, painoakin 100kg mutta myös pitkä. Olen tyytyväinen muodokkaaseen kroppaan, hoikkaan vyötäröön, kauniiseen naamaan. Miehet ei selkeästi piittaa vaikka vähän isompikokoinen, katseita tulee kaikenikäisiltä ja rakkaudentunnustuksia ihan kauppareissuillakin. 30kg sitten pidin itseäni lihavampana. Toisaalta sama farkkuhame sopii yhä kuin 30kg kevyempänä. Ehkä paino tulee isolta osin lihaksista koska olen todella urheilullinen ja lihaksikas.
Ulkonäöllisesti: ihan ok kroppa, tiimalasi ja normipaino, pituutta yli 170 cm. Kasvoissa ikä jo vähän näkyy, onneksi asiaa voi korjata kasvojumpalla, voiteilla, kuorinnoilla ja pistoksilla. Se ken haluaa siis. Pitkät hyväkuntoiset hiukset omassa värissä. Tyyli hioutunut hyväksi, ei teini eikä tantta.
Henkisesti: nuoruuden epävarmuus kadonnut, maailma ja ihmiset ei enää hetkauta. Tyytyväisyys itseensä ja siihen, että riittää näin. Uskallus tehdä omia valintoja ja kertoa mielipiteensä. Muiden miellyttäminen ei päällimmäinen asia.
Parisuhde ja perhe: pitkä avioliitto tuo turvaa. Puoliso on paras ystävä. Ja rakastaja. Saa sukat pyörimään vieläkin. Yksi ihana lapsi, alakoululainen. Mainio tyyppi, jonka kanssa kiva jutella kaikista asioista avaruudesta kastematoon.
Eli mikäpä tässä. Itsetuhoiselle parikymppiselle itselleni sanoisin nyt, että kasva henkisesti ja usko tulevaan, niin saat kaiken mistä unelmoit ja enemmänkin.
N41
Minä täytän kohta 40v, ja ei ole sinänsä mitään rimakauhua tullut numeroista, mutta muuten olen kyllä tällä hetkellä tyytymätön itseeni. Kasvot ei nyt mitään super rupsahdusta ole tässä kokenut, se on varmasti vasta edessäpäin (5vuotta..?). Mut älysin just että oon lihonut 5kg ja housujen vyötärö kiristää. Olen aika lyhyt, ja tuo 5kg näkyy ihan varmasti tässä varressa. Ärsyttää. Vaihdoin puoli vuotta sitten työtäni sellaiseksi, että liikettä ei juuri siinä ole, ja tulos on tässä. Ikinä ei ole kilojen kanssa tarvinnut taistella, mut nyt tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä tämä. Pidän viinistä, eikä jaksais laihduttaa. Onneks ei oo mitään isoja juhlia tulossa, hävettäis tunkea juhlamekko päälle.
No jaa, ehkä käyn vielä peilin edessä hakemassa motivaatiota tehdä itselleni jotain :)
Olen 43 ja tyytyväinen hyvään ihooni ja paksuihin hiuksiini. Krooniseen kipuun monia lääkekokeiluja, jotka nostaneet painoa ja toiset taas laskeneet painoa. En pysty sykettä nostavaan liikuntaan. Vatsan seutu on esillä ja se tympii. Reidet kunnossa, eikä juuri selluliittia. Haluaisin hieman laihdutettua, noin 10 kiloa ja kiinteytyä, mutta näkyykö se heti kasvoissa tässä iässä?
Vierailija kirjoitti:
Ja perinteiseen tyyliin vain hoikkia, 10 vuotta ikäistään nuoremman näköisiä liikkeellä AaVeellä ;).
Saman huomion tein🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 40v, painoakin 100kg mutta myös pitkä. Olen tyytyväinen muodokkaaseen kroppaan, hoikkaan vyötäröön, kauniiseen naamaan. Miehet ei selkeästi piittaa vaikka vähän isompikokoinen, katseita tulee kaikenikäisiltä ja rakkaudentunnustuksia ihan kauppareissuillakin. 30kg sitten pidin itseäni lihavampana. Toisaalta sama farkkuhame sopii yhä kuin 30kg kevyempänä. Ehkä paino tulee isolta osin lihaksista koska olen todella urheilullinen ja lihaksikas.
Alkossa kysyttiin aina paperit 42v asti eli ilmeisesti jotain vanhenemisen merkkejä alkaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
No iho on kuiva ja posket valahtanut. Tupakointi pilannut valkoiset hampaat, tosin ei tää hammasrivikään suora ole.
Olen kuitenkin saanut miehet kiinnostumaan aina minusta ja tämä nykyinenkään ei välitä tai varmaan ole edes huomannut rupsahtamistani.
En ole tyytyväinen, mutta näillä mennään.
Virkistävän rehellinen kommentti, kiitos!
Kroppani on hyvässä kunnossa, ja näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta. Olen silti kyllä kasvoista erittäin ruma.
N42
Mä oon 41v ja mulla on hammasraudat. Teinit tuijottaa ja hihittää ja muut yrittää olla kuin ei huomaiskaan. Hymyilen kaikille yhtä leveää pepsodenttiä, teineille väläytän vielä erikseen Bondista tutun Jaws-hymyn, muistatteko?
On ihan huippua olla nelikymppinen, kun ei tarvii p*skaakaan välittää siitä mitä muut musta tai mun ulkonäöstä ajattelee! Riittää, kun ite kelpaan ittelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin kysytään henkkarit kun ostan alkoholia......
Tuo ei tarkoita mitään eikö siinä mainoksessakin neuvota, että kaikilta alle 35v:n näköisiltä kuuluu tarkistaa? Koska joku nuori voi näyttää ikäistään vanhemmalta.
Olen 43v. olen kai ikäisekseni ihan ok ja ihan nätti vielä. Itse huomaan ikääntymisen merkkejä aiempaan verrattuna ja mietin, että koska tulee vastaan se piste, että ulkonäkö on mennyttä ja peilistä näkyy rupsahtanut muori.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 41v ja mulla on hammasraudat. Teinit tuijottaa ja hihittää ja muut yrittää olla kuin ei huomaiskaan. Hymyilen kaikille yhtä leveää pepsodenttiä, teineille väläytän vielä erikseen Bondista tutun Jaws-hymyn, muistatteko?
On ihan huippua olla nelikymppinen, kun ei tarvii p*skaakaan välittää siitä mitä muut musta tai mun ulkonäöstä ajattelee! Riittää, kun ite kelpaan ittelleni.
Jos tarkoitat sitä tyttöä, Dollya, niin hänellä ei ollut hammasrautoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja perinteiseen tyyliin vain hoikkia, 10 vuotta ikäistään nuoremman näköisiä liikkeellä AaVeellä ;).
Voi kun voisikin laittaa kuvan. Sittenpähän tietäisitte.
Kyllä voit laittaa, se on ihan mahdollista. Otat kuvan, lataat sen jonnekin ilmaiseen kuvapalveluun ja laitat linkin. Ihan jopa ilman naamaa onnistuu jos et halua että tunnistetaan.
Tyytyväinen olen sopusuhtaisuuteeni. Olen pysynyt mukavissa mitoissa jo 15 vuotta, vaikka yksi lapsikin pullahti kolmenkympin jälkeen.
Iho on ollut aina ongelma ja sitä se on edelleen. Finnejä saan yhä, vaikka ikää on 42v. Silmäpussit on vakiintuneet eli parhaimmillaankin ne on aavistuksen näkyvillä. Pigmenttiläiskät on myös tullut jäädäkseen. Olen huono käyttämään aurinkosuojaa, koska rasvainen ja epäpuhdas iho on muutenkin inhottava, niin ei tee mieli läträtä naamaan mitään.
Enää odotan sitä, että miehet jättäisi rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen olen sopusuhtaisuuteeni. Olen pysynyt mukavissa mitoissa jo 15 vuotta, vaikka yksi lapsikin pullahti kolmenkympin jälkeen.
Iho on ollut aina ongelma ja sitä se on edelleen. Finnejä saan yhä, vaikka ikää on 42v. Silmäpussit on vakiintuneet eli parhaimmillaankin ne on aavistuksen näkyvillä. Pigmenttiläiskät on myös tullut jäädäkseen. Olen huono käyttämään aurinkosuojaa, koska rasvainen ja epäpuhdas iho on muutenkin inhottava, niin ei tee mieli läträtä naamaan mitään.
Enää odotan sitä, että miehet jättäisi rauhaan.
Ei me jätetä.
49v. Ja ehkä tyytyväisempi kuin ikinä ennen. Koska en enää kuvittele, että ulkonäölläni ja ihmisarvollani olisi mitään yhteyttä. Minulla on hieno elämä. Hyvä puoliso, ihanat lapset, hyvä työpaikka, ihana koti.. ja minä olen ihan normaalin näköinen ihminen.